• A3 Limousine
    A3 Limousine
    Hind alates: 25,900.00 EUR

    Uuesti määratletud sedaan: Audi A3 Limousine ühendab Coupé iseloomu elegantse võluga. Madal, voolujooneline katus annab edasi puhta dünaamika ning enda jõulise ja trimmis pinnaga näitab sedaan oma enesekindlust. Võimsad, väljasirutatud poritiivad esiletungivate rattakoobastega raamivad velgi, mis on saadaval kuni 19 tollistena. Üks silmapaistavamaid elemente on Audi virtuaalne näidikutepaneel, mis on esimest korda saadaval ka kompaktklassis. Avasta mitmekülgne innovatsioon.

  • S3 Sportback
    S3 Sportback
    Hind alates: 43,000.00 EUR

    Võimsalt edasi. Audi S3 Sportback. Audi S3: rohkem võimsust, rohkem sportlikust, rohkem sõidunaudingut. Istu sisse ja naudi mida kõike pakub Audi S3.

  • S3 Limousine
    S3 Limousine
    Hind alates: 43,850.00 EUR

    Ülim jõud. Võimas suutlikkus standardvarustusesse kuuluva püsiva nelikveo quattro® abil. Ainulaadne välimus. Tüüpiline S.

  • RS 3 Sportback
    RS 3 Sportback
    Hind alates: 56,400.00 EUR

    Disainikeel, mis räägib selgelt auto võimetest võidusõidurajal. Alates eristuvast kärjestruktuuriga Audi Singleframe iluvõrest kuni võimsate küljejoonteni ja lõpetades selgelt struktureeritud tagaosaga: jõuline välisilme tõotab esmaklassilist sooritusvõimet. Eksklusiivsed 19-tollised kergmetallveljed rõhutavad seda veelgi.

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine
    Hind alates: 58,100.00 EUR

    Uus tippsportlane kompaktklassis näitab oma sportlikku iseloomu juba välisilmega. Kolmemõõtmeline kärjestruktuuriga Singleframe iluvõre quattro logoga ulatub alumise spoilerini.

  • A4 Avant
    A4 Avant
    Hind alates: 34,700.00 EUR

    Veel rohkem ruumi, veel rohkem elegantsust: Uue põlvkonna Audi A4 Avant ühendab endas lummava tehnoloogia ja esteetika. Kaubamärgi kõige enim müüdud tootepere tehnoloogiat on täielikult uuendatud, nii et see tähistab taas tootesegmendi uut verstaposti. Arendustöö käigus pandi suurt rõhku CO2-heitmete vähendamisele. Kõigi tehnoloogiate puhul keskenduti sõidutakistuse vähendamisele.

  • A4 allroad quattro
    A4 allroad quattro
    Hind alates: 43,350.00 EUR

    Uus Audi A4 allroad quattro kehastab ainulaadset kontseptsiooni: selles on ühendatud kõrge mugavusaste ja maastikusõidu omadused, mis annavad allroad quattrole enda turusektoris unikaalse positsiooni. Tänu standardvarustusse kuuluvale nelikveole ja suurendatud kliirensile jätkab see mudel sõitmist ka siis, kui asfalttee otsa lõpeb.

  • S4 Limousine
    S4 Limousine
    Hind alates: 61,550.00 EUR

    Sportlik välimus on standardvarustuses. S4 Singleframe iluvõre ja esiletõstetud horisontaalsetest varbadest moodustuv muster rõhutavad laiust ja dünaamikat. Kaitseraud ja õhu sisselaskeavad on silmatorkava kontuuriga. Sportlikku välimust rõhutavad muljetavaldavalt ainuomane S disaini kaheharuline kroomitud väljalaskesüsteem ja tagaspoiler.

  • S4 Avant
    S4 Avant
    Hind alates: 63,400.00 EUR

    Kõik kes valivad Audi, tahavad sportliku sõidukogemust, atraktiivset disaini ja innovatiivset disaini. Kõik kes valivad Audi S4 Avanti saavad veelgi enam: sportautoliku võimsuse ja sõidudünaamika ent praktilise ja funktsionaalse igapäeva sõiduki. Ei mingeid kompromisse. Läbinisti Audi, kuid midagi veelgi enamat.

  • RS 4 Avant
    RS 4 Avant
    Hind alates: 80,950.00 EUR

    Neljanda põlvkonna Audi RS 4 Avant kombineerib klassikalise RS-suutlikuse funktsionaalse ruumiga. Mudeli tunnusjoonteks on Audi tüüpiline RS kolmemõõtmelise meekärjestruktuuri ja RS 4 embleemiga Singleframe esivõre, tunnuslikud RS küljed, mis rõhutavad oma jõuliste kumerustega laiu rattakaari, väljalaskesüsteem suurte ovaalsete summutiotsadega. Iga detail on sõnaselgelt kinnitus sportlikusest pakkudes samaaegselt piisavalt ruumi argipäeva väljakutsetele.

  • A5 Sportback
    A5 Sportback
    Hind alates: 40,650.00 EUR

    Seitse aastat pärast mudeli A5 Sportback sündi tuleb turule uus versioon. Viieukselises kupees on ühendatud elegantsus ja emotsionaalne disain ning ülim funktsionaalsus ja väga mugav salong. See peresõbralik auto on täiuslike võrguühendustega, pakkudes uusimaid teabe ja meelelahutuse võimalusi.

  • S5 Coupé
    S5 Coupé
    Hind alates: 65,800.00 EUR

    Uus Audi S5 Coupé on atleetlik, sportlik ja elegantne, uue ja lihvitud välimusega ning täis kõrgtehnoloogiat. Selle disain on on ühendatud keeruka aerodünaamikaga. Pealispinna all avaldab S5 muljet täiesti uue veermiku, võimsate mootorite ja juhiabisüsteemide uuenduslikkusega.

  • S5 Sportback
    S5 Sportback
    Hind alates: 65,800.00 EUR

    S5 Sportbacki uus versioon. Viieukselises kupees on ühendatud elegantsus ja emotsionaalne disain ning ülim funktsionaalsus ja väga mugav salong. See peresõbralik auto on täiuslike võrguühendustega, pakkudes uusimaid teabe ja meelelahutuse võimalusi. Lisaks eeltoodule on teise põlvkonna mudelitel täiesti uus vedrustus, suure võimsusega mootorid ja uuenduslikud juhiabisüsteemid.

  • RS 5 Coupé
    RS 5 Coupé
    Hind alates: 82.200,00 EUR

    Uus Audi RS 5 Coupé kombineerib elegantse esteetika klassikalise RS-suutlikkusega. 2.9 TFSI V6 Biturbo mootor, millel on 331 kW (450 hj) võimsust ja maksimaalne pöördemoment 600 Nm, lubab sportlikkust ja võimsust. Audi RS 5 Coupé kiirendab 0 kuni 100 km/h 3.9 sekundiga, maksimaalne kiirus on 250 km/h (soovi korral 280 km/h).

  • Uus A6 Avant
    Uus A6 Avant
    Hind alates: 48,950.00 EUR

    Sujuvam, laiem ja madalam - Uus Audi A6 Avant demonstreerib oskust püüda pilke. Silmatorkavad rattakoopad, pikalt langev katusejoon ja tugevalt kaldus D-piilar rõhutavad dünaamilisi proportsioone ja loovad võrreldamatu silueti. Sõiduki tagaosa rõhutab sportlik katusespoiler ja kroomliist. Atleetlik väljanägemine koos kompromissitu mahutavusega.

  • A6 allroad quattro
    A6 allroad quattro
    Hind alates: 59,250.00 EUR

    Miks tallata samu paljukäidud radu nagu kõik teised? Audi A6 allroad quattro võimaldab teil avastada iseenda jaoks täiesti uusi teid. Otsustage tavatult atraktiivse ja muljetavaldava disaini kasuks. Kogege A6 allroad quattrot vaid teile ainuomasel viisil. Nii teedel kui teelt kõrvale põigates. Kuhu iganes teie soovid ja mõtted teid juhivad – A6 allroad quattro viib teid sinna.

  • S6 Limousine
    S6 Limousine
    Hind alates: 76,600.00 EUR

    Audi S6 on korraga nii paljut: Suursugune ametiauto. Prestiižne pereauto. Elegantsi ja atleetlikkust tulvil sõiduk igapäevaseks kasutamiseks. See on välimuselt muljetavaldav, intelligentset jõudu väljendav.

  • S6 Avant
    S6 Avant
    Hind alates: 79,100.00 EUR

    Jõulise silueti tasakaalustatud proportsioonid – see on uus Audi S6 Avant. Kaheosaline elektriliselt käitatav panoraamne klaaskatus avab uusi perspektiive. Katusespoiler genereerib sõidukit maadligi suruvat lisajõudu. Sõiduki jõulise tagaosa elektriliselt avatav pagasiruumi luuk muudab lihtsamaks pakkide laadimise ja mahalaadimise.

  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant
    Hind alates: 112,900.00 EUR

    Uus Audi RS 6 Avant peidab endas paljut: inspireerivat võimsust, muljetavaldavat atraktiivsust ja intelligentset Audi ultra kergekaalulisuse tehnoloogiat. Sest kergem auto on ka väledam. Määra, mil see suurendab teie sõidunaudingut, ei saa arvudes väljendada. Ent seda saab mõõta emotsioonides. Kogege uut Audi RS 6 Avanti!

  • S7 Sportback
    S7 Sportback
    Hind alates: 83,700.00 EUR

    Kirg esimesest silmapilgust. Uus Audi S7 Sportback. Eridisainiga esituled kiirgavad valgust muljetavaldava mootorikatte alt, mis on külgedelt piiratud võimsate lävekarpidega. Tulemuseks on välimus, mis lubab puhast dünaamikat. ja see lubadus saab täidetud - tänu kaheksale silindrile ja 331 kW võimsusele. Täpi i-le paneb hämmastav võimsus. Nautige kompromissitut sportlikkust ilma mugavuses või efektiivsuses järelandmisi tegemata.

  • RS 7 Sportback
    RS 7 Sportback

    Kõik ühes sõidukis: uues Audi RS 7 Sportbackis. Järjepidev jõud: 4.0 liitrine TFSI mootor võimsusega 412 kW. Tänu maksimaalsele pöördemomendile 700 Nm kiirendab Audi RS 7 Sportback nullist sajani kõigest 3,9 sekundiga.

  • TTS Coupé
    TTS Coupé
    Hind alates: 39,655.00 EUR

    Selle kompaktse sportauto kolmas põlvkond kütkestab taas oma emotsionaalse disaini ja dünaamiliste omadustega. Uut kupeed iseloomustab uuenduslike tehnoloogiate kasutamine mootoris ning Audi virtuaalset näidikutepaneeli hõlmavas juhtimis- ja kuvamiskontseptsioonis.

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine
    Hind alates: 58,100.00 EUR

    Uus tippsportlane kompaktklassis näitab oma sportlikku iseloomu juba välisilmega. Kolmemõõtmeline kärjestruktuuriga Singleframe iluvõre quattro logoga ulatub alumise spoilerini.

  • RS 4 Avant
    RS 4 Avant
    Hind alates: 80,950.00 EUR

    Neljanda põlvkonna Audi RS 4 Avant kombineerib klassikalise RS-suutlikuse funktsionaalse ruumiga. Mudeli tunnusjoonteks on Audi tüüpiline RS kolmemõõtmelise meekärjestruktuuri ja RS 4 embleemiga Singleframe esivõre, tunnuslikud RS küljed, mis rõhutavad oma jõuliste kumerustega laiu rattakaari, väljalaskesüsteem suurte ovaalsete summutiotsadega. Iga detail on sõnaselgelt kinnitus sportlikusest pakkudes samaaegselt piisavalt ruumi argipäeva väljakutsetele.

  • RS 5 Coupé
    RS 5 Coupé
    Hind alates 82.200,00 EUR

    Uus Audi RS 5 Coupé kombineerib elegantse esteetika klassikalise RS-suutlikkusega. 2.9 TFSI V6 Biturbo mootor, millel on 331 kW (450 hj) võimsust ja maksimaalne pöördemoment 600 Nm, lubab sportlikkust ja võimsust. Audi RS 5 Coupé kiirendab 0 kuni 100 km/h 3.9 sekundiga, maksimaalne kiirus on 250 km/h (soovi korral 280 km/h).

WLTP > Tools > Audi Estonia

WLTP

  • Kütusekulunäitajate uued standardid.
    1400x438_AA3_E_141009.jpg
Kütusekulunäitajate uued standardid.
1400x438_AA3_E_141009.jpg

Reaalsele kütusekulule lähemale: WLTP hindab kütusekulunäitajad ümber.

Uued kütusekulunäitajad hakkasid kehtima septembrist 2017. Need arvutatakse uue WLTP standardi kohaselt. WLTP tähendab kergsõidukite ülemaailmset ühtlustatud katsemenetlust. See on ülemaailmne standardiseeritud testiprotseduur, mis tuvastab kütusekulu ja heitgaaside kogused. Uuri, mida see sinu ja su Audi jaoks tähendab.

  • 563x317_AOZ_A4_DIV_151024.jpg
    Mis on WLTP?

    kõik autoostjad uurivad kütusekulu- ja emissiooninäitajaid. Loe edasi ja saad teada, kuidas neid uue katsemenetluse abil tulevikus arvutatakse.

    Loe lisa
  • 563x317_AAQ_E_10050.jpg
    WLTP eelised.

    Kasutades ülemaailmselt kogutud reaalsest elust pärinevaid andmeid, pakub WLTP realistlikumaid kütusekulunäitajaid. Loe edasi ja saad teada, mis uue katsemenetluse juurutamisega muutus.

    Loe lisa
  • 563x317_AAQ_E_10051.jpg
    NEDC ja WLTP.

    WLTP asendab 2017. aasta sügisest NEDC mõõtmismenetlust. Uued testiparameetrid kindlustavad reaalseid väärtusi.

    Loe lisaks

NEDC vs. WLTP

NEDC vs WLTP: võrdlus.

nedc.jpg
WLTP_1920x1080.jpg

Pikemad distantsid, vähem aega tühikäigul: WLTP paneb autode kütusekulu ja CO2 heitkoguste katsemenetluse proovile. Seega on sõidutsüklid erinevad.

Ülevaade NEDC-st.

  • Testimisruumi temperatuur on 20-30°C.
  • Distants on 11 km.
  • Tsükkel kestab 20 minutit.
  • Tsükkel koosneb kahest faasist:
    - 13 minutit simuleeritud linna-
    - ja 7 minutit simuleeritud maanteesõitu.
  • Keskmine kiirus on umbes 33 km/h.
  • Tühikäigu osakaal on 25%.
  • Maksimumkiirus on 120 km/h.
  • Manuaalkäigukastiga mudelite käiguvahetuse hetked on täpselt määratletud.
  • Valikulisi lisasid ja kliimaseadet ei võeta arvesse.

Ülevaade WLTP-st.

  • Testimisruumi temperatuur on 23°C.
  • Distants on 23 km.
  • Tsükkel kestab 30 minutit.
  • See koosneb neljast faasist (madal, keskmine, kõrge, eriti kõrge).
  • Keskmine kiirus on umbes 47 km/h. 
  • Tühikäigu osakaal on 13%.
  • Maksimumkiirus on üle 130 km/h.
  • Käiguvahetuse hetked arvutatakse eelnevalt iga auto puhul individuaalselt välja.
  • Analüüsis arvestatakse sõiduki kaalu ja lisavarustust.
  • Näitajaid mõõdetakse kõikide võimalike mootori ja käigukasti kombinatsioonide puhul.

Uue mõõtmisprotseduuri eesmärgid.WLTP sõidutsükkel redefineerib kütusekulu ja heitmekoguste tuvastamise testiparameetrid. Eelistest lühidalt:

Läbipaistvus. Uus testiprotseduur hindab paremini auto tegelikku igapäevast kütusekulu.

WLTP kasutab eelnevast NEDC standardist rohkem igapäevasele kasutusele sarnanevat profiili. See lähenemine sarnaneb sünteetilistele laboritestidele ja teenib peamiselt seda eesmärki, et võimaldada erinevate autode vahelist võrdlust ilma tegelikku kütusekulu reaalselt peegeldamata. Kui eelnevalt mõõdeti kütusekulunäitajaid abstraktsetes laboritingimustes, siis uus protseduur võimaldab tänu täiustatud testiparameetritele auto tegelikku kütusekulu täpsemalt prognoosida. WLTP eesmärgiks on simuleerida sõiduki reaalset käitumist, et saavutada märksa realistlikumad tulemused.
Standardid.
563x317_AA3_E_141017.jpg
Uus WLTP standard kindlustab ülemaailmselt võrreldavad testitulemused.

Üks WLTP lähenemise põhieesmärke on luua standardiseeritud vahend, et mõõta sõidukispetsiifilisi emissioone ja kütusekulu ning energiatarvet erinevate mootorisüsteemide puhul nagu bensiin, diisel, CNG ja elekter. Kui WLTP mõõtmisprotseduuri järgitakse korrektselt, peavad sama tüüpi autod saavutama igal pool maailmas samad testitulemused. See vajalik võrreldavus on ka põhjuseks, miks laborimõõtmised on hädavajalikud. Sel põhjusel analüüsitakse kütusekulu ja emissiooninäitajaid teekatsete rullstendil kasutades dünaamilist sõiduprofiili.
Kliimakaitse.
563x317_AOZ_Q7_10076_1_PART_RGB.jpg
Realistlikum kütusekuluinformatsioon aitab saavutada rahvusvahelisi kliimaeesmärke ja leevendada koormust keskkonnale.

Autode arenduse võtmeaspekt on CO2-heite vähendamine. WLTP võimaldab rahvusvahelistele CO2-normidele vastavust kontrollida ja dokumenteerida.

2010. aastal toodeti ainuüksi Euroopa Liidus 4,72 miljardit tonni CO2-emissioone. Sellest 19% tootsid mootorsõidukid*. Seda arvestades kavatseb Euroopa Liit 2020. aastaks emissioone vähendada 20% võrra**. WLTP aitab seda eesmärki saavutada. Sarnaselt kütusekulule sõltuvad CO2-emissioonid konkreetsest mudelist. WLTP loob erinevate autode energiatarbimise ja CO2 emissioonide võrdlemisel suurema läbipaistvuse. See muudab mõõtmised sõltumatuks tootjast ja sõidukitüübist. Need kipuvad olema ka kõrgemad kui NEDC-tsükli puhul. Selle tulemusel optimeeritakse mudeleid ja nende mootoreid kliima säästmise seisukohast.

*) Informatsioon põhineb uuringul „Mobility of the Future – Safe and Tested“, 16.03.2015, TÜV e.V.

**) Informatsioon põhineb Saksa Kölni majandusinstituudi 2013. aasta uuringul „CO2 regulation for passenger vehicles“.

Küsimused ja vastused

Mis on WLTP?
Kergsõidukite ülemaailmne ühtlustatud katsemenetlus ehk WLTP võeti kasutusele septembris 2017 ning see tähendab uut ülemaailmset standardtsüklit. WLTP kasutab eelnevast NEDC standardist rohkem igapäevasele sõidukäitumisele sarnanevat profiili. Uus protseduur peaks pakkuma auto kütusekulu realistlikumat demonstreerimist. See põhineb rangemate testinäitajatega muudetud testitsüklil.
Mis on NEDC?
Uus Euroopa sõidutsükkel (New European Driving Cycle, NEDC) võeti Euroopa Liidus kasutusele 01.07.1992. Selle eesmärgiks oli luua standardiseeritud vahend, et mõõta sõidukispetsiifilisi emissioone ja kütusekulu ja kindlustada paremat sõidukitevahelist võrreldavust. Sellegipoolest ei peegelda see tegelikku igapäevast kütusekulu.
Mis on sõidutsükkel?
Sõidutsükkel määrab auto kütusekulu ja CO2-emissioonihulga mõõtmise nõuded ja tingimused. Eesmärk on simuleerida auto realistlikku, keskmist sõitu. Sõidutsükkel määratleb teatavad tingimused nagu alustustemperatuur, kiirus ja mõõtmise pikkus kindlustamaks, et tootjad saaksid autot registreerides ja müües pakkuda võrreldavaid näitajaid.
Mis vahe on NEDC-l ja WLTP-l?
1992. aastal Euroopa Liidus kasutusele võetud NEDC testitsükkel on vananenud ja ei suuda adekvaatselt kajastada individuaalset igapäevast sõidukäitumist. Vastupidiselt sellele on WLTP standardi eesmärgiks garanteerida, et auto tüübikinnituse määramisel tehtud testidel saadud kütusekulu ja emissiooninäitajate väärtused peegeldavad reaalsetel tingimustel saavutatavaid väärtusi. Just seetõttu erinevad nii protseduur kui sõidutsükkel NEDC standardist.

Näiteks sisaldavad muudetud testiparameetrid pikemat sõidudistantsi, pikemaid sõiduaegu, lühemaid tühikäigul veedetud aegu ja kõrgemaid keskmisi kiiruseid. Need võtavad arvesse ka valikulist lisavarustust. Uued parameetrid annavad üldiselt tulemuseks kõrgemad kütusekulunäitajad.
Millal WLTP jõustub?
Uus WLTP tsükkel muutus kohustuslikuks alates 01.09.2017. Alates septembrist 2017 peavad kõikide tootjate lansseeritavad uued sõiduautod ja mootorid olema WLTP kütusekulu- ja emissiooninäitajatega varustatud.

Alates 01.09.2018 peavad kõik uued sõiduautod olema varustatud WLTP järgsete kütusekulu- ja emissiooninäitajatega.
Kas on olemas ka teisi mõõtmismenetlusi?
Jah, on küll. Jaapanis (JC 08) ja USA-s (FTP 75) loodud heitgaaside ja kütusekulu mõõtmise sõidutsükid on rohkem orienteeritud kummagi riigi teedele spetsiifilisematele oludele. Näiteks sisaldab Jaapani sõidutsükkel arvukalt seismajäämise ja uuesti liikuma hakkamise faase ja seda viiakse läbi kaks korda – korra külmkäivituse ja korra sooja käivituse järel.