• A3 Limousine
    A3 Limousine
    Hind alates: 25,900.00 EUR

    Uuesti määratletud sedaan: Audi A3 Limousine ühendab Coupé iseloomu elegantse võluga. Madal, voolujooneline katus annab edasi puhta dünaamika ning enda jõulise ja trimmis pinnaga näitab sedaan oma enesekindlust. Võimsad, väljasirutatud poritiivad esiletungivate rattakoobastega raamivad velgi, mis on saadaval kuni 19 tollistena. Üks silmapaistavamaid elemente on Audi virtuaalne näidikutepaneel, mis on esimest korda saadaval ka kompaktklassis. Avasta mitmekülgne innovatsioon.

  • S3 Sportback
    S3 Sportback
    Hind alates: 43,000.00 EUR

    Võimsalt edasi. Audi S3 Sportback. Audi S3: rohkem võimsust, rohkem sportlikust, rohkem sõidunaudingut. Istu sisse ja naudi mida kõike pakub Audi S3.

  • S3 Limousine
    S3 Limousine
    Hind alates: 43,850.00 EUR

    Ülim jõud. Võimas suutlikkus standardvarustusesse kuuluva püsiva nelikveo quattro® abil. Ainulaadne välimus. Tüüpiline S.

  • RS 3 Sportback
    RS 3 Sportback
    Hind alates: 56,400.00 EUR

    Disainikeel, mis räägib selgelt auto võimetest võidusõidurajal. Alates eristuvast kärjestruktuuriga Audi Singleframe iluvõrest kuni võimsate küljejoonteni ja lõpetades selgelt struktureeritud tagaosaga: jõuline välisilme tõotab esmaklassilist sooritusvõimet. Eksklusiivsed 19-tollised kergmetallveljed rõhutavad seda veelgi.

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine
    Hind alates: 58,100.00 EUR

    Uus tippsportlane kompaktklassis näitab oma sportlikku iseloomu juba välisilmega. Kolmemõõtmeline kärjestruktuuriga Singleframe iluvõre quattro logoga ulatub alumise spoilerini.

  • A4 Avant
    A4 Avant
    Hind alates: 34,700.00 EUR

    Veel rohkem ruumi, veel rohkem elegantsust: Uue põlvkonna Audi A4 Avant ühendab endas lummava tehnoloogia ja esteetika. Kaubamärgi kõige enim müüdud tootepere tehnoloogiat on täielikult uuendatud, nii et see tähistab taas tootesegmendi uut verstaposti. Arendustöö käigus pandi suurt rõhku CO2-heitmete vähendamisele. Kõigi tehnoloogiate puhul keskenduti sõidutakistuse vähendamisele.

  • A4 allroad quattro
    A4 allroad quattro
    Hind alates: 43,350.00 EUR

    Uus Audi A4 allroad quattro kehastab ainulaadset kontseptsiooni: selles on ühendatud kõrge mugavusaste ja maastikusõidu omadused, mis annavad allroad quattrole enda turusektoris unikaalse positsiooni. Tänu standardvarustusse kuuluvale nelikveole ja suurendatud kliirensile jätkab see mudel sõitmist ka siis, kui asfalttee otsa lõpeb.

  • S4 Limousine
    S4 Limousine
    Hind alates: 61,550.00 EUR

    Sportlik välimus on standardvarustuses. S4 Singleframe iluvõre ja esiletõstetud horisontaalsetest varbadest moodustuv muster rõhutavad laiust ja dünaamikat. Kaitseraud ja õhu sisselaskeavad on silmatorkava kontuuriga. Sportlikku välimust rõhutavad muljetavaldavalt ainuomane S disaini kaheharuline kroomitud väljalaskesüsteem ja tagaspoiler.

  • S4 Avant
    S4 Avant
    Hind alates: 63,400.00 EUR

    Kõik kes valivad Audi, tahavad sportliku sõidukogemust, atraktiivset disaini ja innovatiivset disaini. Kõik kes valivad Audi S4 Avanti saavad veelgi enam: sportautoliku võimsuse ja sõidudünaamika ent praktilise ja funktsionaalse igapäeva sõiduki. Ei mingeid kompromisse. Läbinisti Audi, kuid midagi veelgi enamat.

  • RS 4 Avant
    RS 4 Avant
    Hind alates: 80,950.00 EUR

    Neljanda põlvkonna Audi RS 4 Avant kombineerib klassikalise RS-suutlikuse funktsionaalse ruumiga. Mudeli tunnusjoonteks on Audi tüüpiline RS kolmemõõtmelise meekärjestruktuuri ja RS 4 embleemiga Singleframe esivõre, tunnuslikud RS küljed, mis rõhutavad oma jõuliste kumerustega laiu rattakaari, väljalaskesüsteem suurte ovaalsete summutiotsadega. Iga detail on sõnaselgelt kinnitus sportlikusest pakkudes samaaegselt piisavalt ruumi argipäeva väljakutsetele.

  • A5 Sportback
    A5 Sportback
    Hind alates: 40,650.00 EUR

    Seitse aastat pärast mudeli A5 Sportback sündi tuleb turule uus versioon. Viieukselises kupees on ühendatud elegantsus ja emotsionaalne disain ning ülim funktsionaalsus ja väga mugav salong. See peresõbralik auto on täiuslike võrguühendustega, pakkudes uusimaid teabe ja meelelahutuse võimalusi.

  • S5 Coupé
    S5 Coupé
    Hind alates: 65,800.00 EUR

    Uus Audi S5 Coupé on atleetlik, sportlik ja elegantne, uue ja lihvitud välimusega ning täis kõrgtehnoloogiat. Selle disain on on ühendatud keeruka aerodünaamikaga. Pealispinna all avaldab S5 muljet täiesti uue veermiku, võimsate mootorite ja juhiabisüsteemide uuenduslikkusega.

  • S5 Sportback
    S5 Sportback
    Hind alates: 65,800.00 EUR

    S5 Sportbacki uus versioon. Viieukselises kupees on ühendatud elegantsus ja emotsionaalne disain ning ülim funktsionaalsus ja väga mugav salong. See peresõbralik auto on täiuslike võrguühendustega, pakkudes uusimaid teabe ja meelelahutuse võimalusi. Lisaks eeltoodule on teise põlvkonna mudelitel täiesti uus vedrustus, suure võimsusega mootorid ja uuenduslikud juhiabisüsteemid.

  • RS 5 Coupé
    RS 5 Coupé
    Hind alates: 82.200,00 EUR

    Uus Audi RS 5 Coupé kombineerib elegantse esteetika klassikalise RS-suutlikkusega. 2.9 TFSI V6 Biturbo mootor, millel on 331 kW (450 hj) võimsust ja maksimaalne pöördemoment 600 Nm, lubab sportlikkust ja võimsust. Audi RS 5 Coupé kiirendab 0 kuni 100 km/h 3.9 sekundiga, maksimaalne kiirus on 250 km/h (soovi korral 280 km/h).

  • Uus A6 Avant
    Uus A6 Avant
    Hind alates: 48,950.00 EUR

    Sujuvam, laiem ja madalam - Uus Audi A6 Avant demonstreerib oskust püüda pilke. Silmatorkavad rattakoopad, pikalt langev katusejoon ja tugevalt kaldus D-piilar rõhutavad dünaamilisi proportsioone ja loovad võrreldamatu silueti. Sõiduki tagaosa rõhutab sportlik katusespoiler ja kroomliist. Atleetlik väljanägemine koos kompromissitu mahutavusega.

  • A6 allroad quattro
    A6 allroad quattro
    Hind alates: 59,250.00 EUR

    Miks tallata samu paljukäidud radu nagu kõik teised? Audi A6 allroad quattro võimaldab teil avastada iseenda jaoks täiesti uusi teid. Otsustage tavatult atraktiivse ja muljetavaldava disaini kasuks. Kogege A6 allroad quattrot vaid teile ainuomasel viisil. Nii teedel kui teelt kõrvale põigates. Kuhu iganes teie soovid ja mõtted teid juhivad – A6 allroad quattro viib teid sinna.

  • S6 Limousine
    S6 Limousine
    Hind alates: 76,600.00 EUR

    Audi S6 on korraga nii paljut: Suursugune ametiauto. Prestiižne pereauto. Elegantsi ja atleetlikkust tulvil sõiduk igapäevaseks kasutamiseks. See on välimuselt muljetavaldav, intelligentset jõudu väljendav.

  • S6 Avant
    S6 Avant
    Hind alates: 79,100.00 EUR

    Jõulise silueti tasakaalustatud proportsioonid – see on uus Audi S6 Avant. Kaheosaline elektriliselt käitatav panoraamne klaaskatus avab uusi perspektiive. Katusespoiler genereerib sõidukit maadligi suruvat lisajõudu. Sõiduki jõulise tagaosa elektriliselt avatav pagasiruumi luuk muudab lihtsamaks pakkide laadimise ja mahalaadimise.

  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant
    Hind alates: 112,900.00 EUR

    Uus Audi RS 6 Avant peidab endas paljut: inspireerivat võimsust, muljetavaldavat atraktiivsust ja intelligentset Audi ultra kergekaalulisuse tehnoloogiat. Sest kergem auto on ka väledam. Määra, mil see suurendab teie sõidunaudingut, ei saa arvudes väljendada. Ent seda saab mõõta emotsioonides. Kogege uut Audi RS 6 Avanti!

  • S7 Sportback
    S7 Sportback
    Hind alates: 83,700.00 EUR

    Kirg esimesest silmapilgust. Uus Audi S7 Sportback. Eridisainiga esituled kiirgavad valgust muljetavaldava mootorikatte alt, mis on külgedelt piiratud võimsate lävekarpidega. Tulemuseks on välimus, mis lubab puhast dünaamikat. ja see lubadus saab täidetud - tänu kaheksale silindrile ja 331 kW võimsusele. Täpi i-le paneb hämmastav võimsus. Nautige kompromissitut sportlikkust ilma mugavuses või efektiivsuses järelandmisi tegemata.

  • RS 7 Sportback
    RS 7 Sportback

    Kõik ühes sõidukis: uues Audi RS 7 Sportbackis. Järjepidev jõud: 4.0 liitrine TFSI mootor võimsusega 412 kW. Tänu maksimaalsele pöördemomendile 700 Nm kiirendab Audi RS 7 Sportback nullist sajani kõigest 3,9 sekundiga.

  • TTS Coupé
    TTS Coupé
    Hind alates: 39,655.00 EUR

    Selle kompaktse sportauto kolmas põlvkond kütkestab taas oma emotsionaalse disaini ja dünaamiliste omadustega. Uut kupeed iseloomustab uuenduslike tehnoloogiate kasutamine mootoris ning Audi virtuaalset näidikutepaneeli hõlmavas juhtimis- ja kuvamiskontseptsioonis.

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine
    Hind alates: 58,100.00 EUR

    Uus tippsportlane kompaktklassis näitab oma sportlikku iseloomu juba välisilmega. Kolmemõõtmeline kärjestruktuuriga Singleframe iluvõre quattro logoga ulatub alumise spoilerini.

  • RS 4 Avant
    RS 4 Avant
    Hind alates: 80,950.00 EUR

    Neljanda põlvkonna Audi RS 4 Avant kombineerib klassikalise RS-suutlikuse funktsionaalse ruumiga. Mudeli tunnusjoonteks on Audi tüüpiline RS kolmemõõtmelise meekärjestruktuuri ja RS 4 embleemiga Singleframe esivõre, tunnuslikud RS küljed, mis rõhutavad oma jõuliste kumerustega laiu rattakaari, väljalaskesüsteem suurte ovaalsete summutiotsadega. Iga detail on sõnaselgelt kinnitus sportlikusest pakkudes samaaegselt piisavalt ruumi argipäeva väljakutsetele.

  • RS 5 Coupé
    RS 5 Coupé
    Hind alates 82.200,00 EUR
  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant
    Hind alates: 112,900.00 EUR

    Uus Audi RS 6 Avant peidab endas paljut: inspireerivat võimsust, muljetavaldavat atraktiivsust ja intelligentset Audi ultra kergekaalulisuse tehnoloogiat. Sest kergem auto on ka väledam. Määra, mil see suurendab teie sõidunaudingut, ei saa arvudes väljendada. Ent seda saab mõõta emotsioonides. Kogege uut Audi RS 6 Avanti!

  • RS 7 Sportback
    RS 7 Sportback
    Hind alates: 119,200.00 EUR

    Kõik ühes sõidukis: uues Audi RS 7 Sportbackis. Järjepidev jõud: 4.0 liitrine TFSI mootor võimsusega 412 kW. Tänu maksimaalsele pöördemomendile 700 Nm kiirendab Audi RS 7 Sportback nullist sajani kõigest 3,9 sekundiga.

uuenduslik_audi_a8_4.jpg
Ükski mudel ei vasta Audi tunnuslausele “Vorsprung durch Technik” täpsemalt kui nende uus lipulaev, mis annab omanike käsutusse enam kui nelikümmend juhiabilist, nihutab piire autonoomse sõidu osas ja võimaldab tänu uudsele lähenemisele teha kõik sõidud ka senisest väiksema kütusekuluga. Audi tunnuslause pole pelgalt sõnakõlks. See on lubadus ning neljanda põlvkonna Audi A8 on selle ehedaks tõestuseks. Selle 48-voldine elektrisüsteem võimaldas kasutusele võtta “osalise hübriidajami”, mis aitab teha suure sammu edasi väiksema kütusekulu saavutamisel ning auto AI-ummikuabiline paneb uskuma, et tehisintellekti loomine inimese poolt on ehk siiski võimalik. Ja ehkki nii lühema kui ka pikema telgede vahega uustulnukad on eelkäijast 37 mm pikemad ja pisut kõrgemad – baasmudel 13 mm ja pikema telgede vahega isend 17 mm – näib õnnestunud kujundus auto mõõtmeid pigem kahandavat, olles diskreetselt välja peetud ja valgusaasta kaugusel vulgaarsusest. See ei ole nii suur ja majesteetlik kui Mercedes-Benzilt pärinev S-klass, ent ka sohvri vaatevinklist näib hetkel olevat parim Saksa päritolu noobelsedaan just A8. Lihtsalt see on mudelina ülejäänutest uuem, hoomatavalt soodsam ja pakub libedal pinnal sedavõrd kaasahaaravat sõitu, et näib oma mõõtudes veel enam kahanevat ja juhi ümber kokku tõmbuvat. Vana mudeliga seovad seda autot vaid kaks kohendatud V6-mootorit – kolmeliitrine turbodiisel ja sama töömahuga ottomootor. Muus osas on aga tegu täiesti uue autoga, millesse kätketud tehnoloogia on A4 ostja päralt ehk alles 4-5 aasta pärast. A8 peegeldab enne Porsche Mission E tulekut kogu VW Grupi tehnoloogilist võimekust ja seda kõike kõrvale heites on tegu ilmselt parima kompromissiga suurest Saksa kolmikust pärinevate analoogideseas.

Nelikümmend üks juhiabilist
Olenevalt ostja rahakotist võib auto pardal olla üle 40 juhiabilise, millest osa muutub kättesaadavaks alles käesoleva aasta edenedes. Enam lüüakse lokku kolmanda põlvkonna ummikuabilise ümber, mis võib võtta auto juhtimise üle juhul, kui suunavööndid on eraldatud füüsilise barjääriga ja autode liikumiskiirus väiksem kui 60 km/h. Juht saab abilise ellu kutsuda vajutades keskkonsoolis olevale AInupule ja kui radareid, kaameraid ja laserskännerit kasutav süsteem ei saa enam omapäi hakkama, siis annab ta sellest helisignaaliga märku. Nende seadmete abil saab autot juhtida ka väljastpoolt – seda võimaldab nutitelefonidele mõeldud myAudi-nimeline rakendus. Näiteks kui on vaja suunata masin nii kitsasse parkimispaika, et uksi pole võimalik avada. Üks juhiabilistest tunneb ära küljelt läheneva ohuallika ja tõstab AI-õhkvedrustuse korral seda külge kõrgemale, et löögi võtaks vastu massiivne lävepakk. Või siis elektrooniliselt juhitav õhkvedrustus, mis valib teeinfot ja GPS-signaale analüüsides trammirööpa ületamiseks sobiliku seade juba enne seda, kui auto ratas füüsiliselt rööbast tabab. Viimati nimetatud lahendust võib käsitleda ka kui tarbetut kurioosumit, sest autode baasvarustusse kuuluv õhkvedrustus ning juhitavad amortisaatorid tagavad eeskujuliku sõidumugavuse igal pool, olenemata kasutatavast sõidurežiimist ja rataste all olevast teekattest. Lisavarustuse hulgast vääriks soetamist vaid nelikroolimine (2190 eurot), mis teeb väikestel kiirustel auto pöörderingi oluliselt väiksemaks.

Ikka veel numeroloogiast
Ühena viimastest on ka Audi otsustanud mudeliindeksitega tembutama hakata ja A8 on esimene, mis saab mudelinimesse võimsusklassi markeeriva indeksi. Madalaimaks indeksiks on 30 (81–96 kW) ja kõrgeimaks 70 (üle 400 kW). Praegu on A8 saadaval kahe V6-mootoriga, mille indeksiteks 50 ja 55. Esimene markeerib kolmeliitrist turbodiislit (210 kW/286 hj) ja teine sama töömahuga bensiinitoidulist, mille võimsuseks on turbokompressori toel 250 kW/340 hj. Kõik autod on nelikveolised ja varustatakse kaheksakäigulise klassikalise automaatkäigukastiga ning kui turbodiislil kulub kiiruse 100 km/h saavutamiseks 5,9 sekundit, siis ottomootoriga analoog on temast 0,3 sekundit nobedam. Ülejäänud jõuallikad lisanduvad koos pistikhübriidiga valikusse käesoleval aastal.

Audi kõnepruugis on “osalise hübriidajamiga” ka mõlemad praegu pakutavad mudelid, sest autosid käivitab rihma abil starterina töötav elektrimootor, mis on 48 voldise elektrisüsteemi n-ö närvikeskuseks ja võimaldab ühtlasel sõidul sisepõlemismootori kuni neljakümneks sekundiks seisata. Süsteem töötab käsikäes start-stopp-süsteemiga ning kui ottomootori keskmiseks kütusekuluks lubab Audi 7,7 l / 100 km, siis “õlipõletaja” korral on see vaid 5,6 l/100 km. Mina proovisõidu käigus nii väikeseid arvusid ei näinud, kuid enam kui kahetonnise tühimassiga auto kohta olid proovisõidukiks olnud turbodiisli joomakombed meeldivalt tagasihoidlikud. Maanteel kujunes keskmiseks kütusekuluks 6,3, linnas alla üheksa ja lumistel kõrvalteedel hullates veidi üle kümne liitri 100 km kohta.

Sisemine ilu
Libistage end juhiistmele ja te leiate end ühest nägusamast interjöörist, mida tänane autotööstus pakkuda suudab. A8 interjöör ei jäta ehk nii pidulikku muljet kui S-klass, ent näib kooste- ja detailitäpsuses viimast isegi ületavat. Baasvarustuses aitavad mugavat sõiduasendit leida elektriliselt reguleeritav roolisammas ja elektriajamitega esiiste, millel saab seadistada kokku 22 (!) elementi. Koostöös seljatoe liigutatavate elementide ning neljas suunas seatava ristluutoe abil saab kujundada endale sobiva pesa, rääkimata siis istmepadja ja seljatoe külgtugedest, mida saab vastavalt kehakujule sisse- ja väljapoole reguleerida.
109189389.jpg
Näidikutepaneeliks on ka põhivarustuses 12,3-tollise diagonaaliga
ekraan, mida täiendavad kaks keskkonsoolis asuvat puutetundlikku ekraani. Ülemine kuulub raadiole ning alumisele on koondatud kliimaseadme ning istmesoojenduste ja ventileerimisega seonduv. Sarnast lahendust kasutab ka Range Rover Velar, kuid A8 teeb viimasega võrreldes sammu edasi nii ekraani resolutsioonis kui ka graafika ja kasutajaliidese kvaliteedis. Menüüdes seiklemine on lihtne ja arusaadav ning omaette vaatepildiks on tagurduskaamera 3D-funktsioon, mis kuvab ekraanile auto kujutise koos seda ümbritsevate takistustega. Süsteem kasutab kujutise loomiseks auto kaameraid ning seda saab oma suva järgi pöörata, et saada kasvõi parkimisel ettekujutus, kui kaugel on auto veljed äärekivist.

Me pole eelmise peatükiga veel lõpetanud
A8 on vaikne auto – olenevalt teekattest jääb sõitjate ruumi mürataust maanteekiirustel vahemikku 71–74 dB. Diiselmootori urin on kuulda vaid kiirendustel ja see ei muutu häirivaks ka maksimaalsete pöörete korral. Laias laastus koosneb mürataust vaid hillitsetud rehvimürast, millega liitub katuseluugi suunast kostev kerge tuulevihin. Et aga viimast kuulda, tuleks teil lubatud piirkiirus tublisti lõhki sõita. Lõõgastavat sõidumuljet toetavad ka sujuvalt toimetav käigukast ning vaikne vedrustus, mis triigib pea müdinavabalt siledaks ka kõige hullemad teekatted. BMW seitsmes seeria võib tunduda kohati sportlikum ning kumbki auto ei jäta nii uhkeldavat muljet kui tänane S-klass, ent isegi baasvarustuses näikse A8 olevat mugavaim valik suures Saksa kolmikus. See ei jäta sõites nii raskepärast muljet kui konkurendid, ehkki üllatuslikult on auto tühimass suurem kui võrreldaval S-klassil ja seitsmendal seerial (S 350 d 4MATIC ja BMW 730d xDrive). Kõige parem on A8 pakutavaid mugavusi nautida selle tagaistmel ja kui tavaversiooni tagaistme-esine jalaruum teid ei rahulda – minul jäi oma keskmise kasvu järgi seadistatud esiistme taha istudes põlvede ette rusikajagu vaba ruumi – võite tellida 130 mm pikema telgede vahega L-versiooni, mis maksab vähemalt 2100 eurot enam kui samasugune lühike versioon. L-versioonide varustusse kuulub ka käetoesse peidetud pihuarvutit meenutav pult (tavapikkusega mudelitel on see lisavarustuses), millest juhitakse kliimaseadme, seadistatavate istmete ja tagaistujatele suunatud meelelahutuse funktsioone (kui need on soetatud).

Rooli taga
Nõudlikuma maitse tarvis valmib A8 nagu rätsepaülikond ja seepärast ei tee ma katsetki kokku lugeda elektriajamitega kahe- ka kolmekohaliste tagaistmete versioone, millega lisavarustuspaketid kliente õrritavad. Selle kõigega saate te ise tutvuda. Tõsi, suvel pole teil kusagilt võtta lumest lahti lükkamata käänulist kõrvalteed, mille kurvides näis A8 muutuvat justkui mõne numbri jagu väiksemaks autoks. Külluslik momendivaru, astmevaba käigukast ning ülejuhitavust võimaldav nelikvedu lubavad kasutada säärast sõidustiili, mis on omane ühele endale tänases rallimaailmas nime teinud Oti-nimelisele saarlasele. Selle autoga on lihtne kiirelt edeneda, sest turvaline alajuhitav loomus asendub gaasipedaalile astudes hõlpsalt kontrollitava ülejuhitavusega ja üllataval kombel passib see libedal tembutamiseks paremini kui mõni taevani kiidetud luukpära.

Seepärast annan ma A8-le andeks ka roolitunnetuse puudumise, mis oli miinuseks Porsche Panamera puhul. Audi puhul see ei häiri, sest see on esindussedaan, millel puudub Grand Toureri ambitsioon. Tegelikult on nii Panamera kui ka uus A8 sõidumulje osas üllatavalt sarnased, Audi on vaid sujuvam ning sellel pole ette näidata nii dramaatilist sise- ja väliskujundust ning võidusõidust nii läbiimbunud sugupuud. Ja A8 puhul on see kindlasti kompliment. Seda autot ostes on meeldiv teada, et diskreetse välimuse taga peidab end suutlik ja hõlpsalt hallatav sõiduk, mis keerulistes oludes alati kastanid tulest välja toob. Lisaks uuenduslikkusele on see ka soodsaim ja mugavaim esindusauto suurest Saksa kolmikust ning tema diskreetne välimus töötab justkui autot kadeda silma jaoks nähtamatuks muutev küüntest kübar.

Tekst Kaido Soorsk, Fotod Laas Valkonen, Audi
uuenduslik_audi_a8_5.jpg
Audi A8 50 TDI quattro
Baashind: 88 500 eurot.
Mootor: V6, diisel.
Võimsus: 210 kW / 286 hj @ 3750–4000 p/min.
Pöördemoment: 600 Nm @ 1250–3250 p/min.
Aeg 0–100 km/h: 5,9 s.
Tippkiirus: 250 km/h.
Keskmine kütusekulu: 5,8 l/100 km (20-tolliste rehvide korral).
CO2 pääst: 152 g/km (20-tolliste rehvide korral).
Pikkus/laius/kõrgus: 5172/1945/1473 mm.
Telgede vahe: 2998 mm.
Pakiruumi maht: 505 liitrit.
Tühimass: 2050 kg.