• A3 Limousine
    A3 Limousine
    Hind alates: 25,900.00 EUR

    Uuesti määratletud sedaan: Audi A3 Limousine ühendab Coupé iseloomu elegantse võluga. Madal, voolujooneline katus annab edasi puhta dünaamika ning enda jõulise ja trimmis pinnaga näitab sedaan oma enesekindlust. Võimsad, väljasirutatud poritiivad esiletungivate rattakoobastega raamivad velgi, mis on saadaval kuni 19 tollistena. Üks silmapaistavamaid elemente on Audi virtuaalne näidikutepaneel, mis on esimest korda saadaval ka kompaktklassis. Avasta mitmekülgne innovatsioon.

  • S3 Sportback
    S3 Sportback
    Hind alates: 43,000.00 EUR

    Võimsalt edasi. Audi S3 Sportback. Audi S3: rohkem võimsust, rohkem sportlikust, rohkem sõidunaudingut. Istu sisse ja naudi mida kõike pakub Audi S3.

  • S3 Limousine
    S3 Limousine
    Hind alates: 43,850.00 EUR

    Ülim jõud. Võimas suutlikkus standardvarustusesse kuuluva püsiva nelikveo quattro® abil. Ainulaadne välimus. Tüüpiline S.

  • RS 3 Sportback
    RS 3 Sportback
    Hind alates: 56,400.00 EUR

    Disainikeel, mis räägib selgelt auto võimetest võidusõidurajal. Alates eristuvast kärjestruktuuriga Audi Singleframe iluvõrest kuni võimsate küljejoonteni ja lõpetades selgelt struktureeritud tagaosaga: jõuline välisilme tõotab esmaklassilist sooritusvõimet. Eksklusiivsed 19-tollised kergmetallveljed rõhutavad seda veelgi.

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine
    Hind alates: 58,100.00 EUR

    Uus tippsportlane kompaktklassis näitab oma sportlikku iseloomu juba välisilmega. Kolmemõõtmeline kärjestruktuuriga Singleframe iluvõre quattro logoga ulatub alumise spoilerini.

  • A4 Avant
    A4 Avant
    Hind alates: 34,700.00 EUR

    Veel rohkem ruumi, veel rohkem elegantsust: Uue põlvkonna Audi A4 Avant ühendab endas lummava tehnoloogia ja esteetika. Kaubamärgi kõige enim müüdud tootepere tehnoloogiat on täielikult uuendatud, nii et see tähistab taas tootesegmendi uut verstaposti. Arendustöö käigus pandi suurt rõhku CO2-heitmete vähendamisele. Kõigi tehnoloogiate puhul keskenduti sõidutakistuse vähendamisele.

  • A4 allroad quattro
    A4 allroad quattro
    Hind alates: 43,350.00 EUR

    Uus Audi A4 allroad quattro kehastab ainulaadset kontseptsiooni: selles on ühendatud kõrge mugavusaste ja maastikusõidu omadused, mis annavad allroad quattrole enda turusektoris unikaalse positsiooni. Tänu standardvarustusse kuuluvale nelikveole ja suurendatud kliirensile jätkab see mudel sõitmist ka siis, kui asfalttee otsa lõpeb.

  • S4 Limousine
    S4 Limousine
    Hind alates: 61,550.00 EUR

    Sportlik välimus on standardvarustuses. S4 Singleframe iluvõre ja esiletõstetud horisontaalsetest varbadest moodustuv muster rõhutavad laiust ja dünaamikat. Kaitseraud ja õhu sisselaskeavad on silmatorkava kontuuriga. Sportlikku välimust rõhutavad muljetavaldavalt ainuomane S disaini kaheharuline kroomitud väljalaskesüsteem ja tagaspoiler.

  • S4 Avant
    S4 Avant
    Hind alates: 63,400.00 EUR

    Kõik kes valivad Audi, tahavad sportliku sõidukogemust, atraktiivset disaini ja innovatiivset disaini. Kõik kes valivad Audi S4 Avanti saavad veelgi enam: sportautoliku võimsuse ja sõidudünaamika ent praktilise ja funktsionaalse igapäeva sõiduki. Ei mingeid kompromisse. Läbinisti Audi, kuid midagi veelgi enamat.

  • RS 4 Avant
    RS 4 Avant
    Hind alates: 80,950.00 EUR

    Neljanda põlvkonna Audi RS 4 Avant kombineerib klassikalise RS-suutlikuse funktsionaalse ruumiga. Mudeli tunnusjoonteks on Audi tüüpiline RS kolmemõõtmelise meekärjestruktuuri ja RS 4 embleemiga Singleframe esivõre, tunnuslikud RS küljed, mis rõhutavad oma jõuliste kumerustega laiu rattakaari, väljalaskesüsteem suurte ovaalsete summutiotsadega. Iga detail on sõnaselgelt kinnitus sportlikusest pakkudes samaaegselt piisavalt ruumi argipäeva väljakutsetele.

  • A5 Sportback
    A5 Sportback
    Hind alates: 40,650.00 EUR

    Seitse aastat pärast mudeli A5 Sportback sündi tuleb turule uus versioon. Viieukselises kupees on ühendatud elegantsus ja emotsionaalne disain ning ülim funktsionaalsus ja väga mugav salong. See peresõbralik auto on täiuslike võrguühendustega, pakkudes uusimaid teabe ja meelelahutuse võimalusi.

  • S5 Coupé
    S5 Coupé
    Hind alates: 65,800.00 EUR

    Uus Audi S5 Coupé on atleetlik, sportlik ja elegantne, uue ja lihvitud välimusega ning täis kõrgtehnoloogiat. Selle disain on on ühendatud keeruka aerodünaamikaga. Pealispinna all avaldab S5 muljet täiesti uue veermiku, võimsate mootorite ja juhiabisüsteemide uuenduslikkusega.

  • S5 Sportback
    S5 Sportback
    Hind alates: 65,800.00 EUR

    S5 Sportbacki uus versioon. Viieukselises kupees on ühendatud elegantsus ja emotsionaalne disain ning ülim funktsionaalsus ja väga mugav salong. See peresõbralik auto on täiuslike võrguühendustega, pakkudes uusimaid teabe ja meelelahutuse võimalusi. Lisaks eeltoodule on teise põlvkonna mudelitel täiesti uus vedrustus, suure võimsusega mootorid ja uuenduslikud juhiabisüsteemid.

  • RS 5 Coupé
    RS 5 Coupé
    Hind alates: 82.200,00 EUR

    Uus Audi RS 5 Coupé kombineerib elegantse esteetika klassikalise RS-suutlikkusega. 2.9 TFSI V6 Biturbo mootor, millel on 331 kW (450 hj) võimsust ja maksimaalne pöördemoment 600 Nm, lubab sportlikkust ja võimsust. Audi RS 5 Coupé kiirendab 0 kuni 100 km/h 3.9 sekundiga, maksimaalne kiirus on 250 km/h (soovi korral 280 km/h).

  • Uus A6 Avant
    Uus A6 Avant
    Hind alates: 48,950.00 EUR

    Sujuvam, laiem ja madalam - Uus Audi A6 Avant demonstreerib oskust püüda pilke. Silmatorkavad rattakoopad, pikalt langev katusejoon ja tugevalt kaldus D-piilar rõhutavad dünaamilisi proportsioone ja loovad võrreldamatu silueti. Sõiduki tagaosa rõhutab sportlik katusespoiler ja kroomliist. Atleetlik väljanägemine koos kompromissitu mahutavusega.

  • A6 allroad quattro
    A6 allroad quattro
    Hind alates: 59,250.00 EUR

    Miks tallata samu paljukäidud radu nagu kõik teised? Audi A6 allroad quattro võimaldab teil avastada iseenda jaoks täiesti uusi teid. Otsustage tavatult atraktiivse ja muljetavaldava disaini kasuks. Kogege A6 allroad quattrot vaid teile ainuomasel viisil. Nii teedel kui teelt kõrvale põigates. Kuhu iganes teie soovid ja mõtted teid juhivad – A6 allroad quattro viib teid sinna.

  • S6 Limousine
    S6 Limousine
    Hind alates: 76,600.00 EUR

    Audi S6 on korraga nii paljut: Suursugune ametiauto. Prestiižne pereauto. Elegantsi ja atleetlikkust tulvil sõiduk igapäevaseks kasutamiseks. See on välimuselt muljetavaldav, intelligentset jõudu väljendav.

  • S6 Avant
    S6 Avant
    Hind alates: 79,100.00 EUR

    Jõulise silueti tasakaalustatud proportsioonid – see on uus Audi S6 Avant. Kaheosaline elektriliselt käitatav panoraamne klaaskatus avab uusi perspektiive. Katusespoiler genereerib sõidukit maadligi suruvat lisajõudu. Sõiduki jõulise tagaosa elektriliselt avatav pagasiruumi luuk muudab lihtsamaks pakkide laadimise ja mahalaadimise.

  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant
    Hind alates: 112,900.00 EUR

    Uus Audi RS 6 Avant peidab endas paljut: inspireerivat võimsust, muljetavaldavat atraktiivsust ja intelligentset Audi ultra kergekaalulisuse tehnoloogiat. Sest kergem auto on ka väledam. Määra, mil see suurendab teie sõidunaudingut, ei saa arvudes väljendada. Ent seda saab mõõta emotsioonides. Kogege uut Audi RS 6 Avanti!

  • S7 Sportback
    S7 Sportback
    Hind alates: 83,700.00 EUR

    Kirg esimesest silmapilgust. Uus Audi S7 Sportback. Eridisainiga esituled kiirgavad valgust muljetavaldava mootorikatte alt, mis on külgedelt piiratud võimsate lävekarpidega. Tulemuseks on välimus, mis lubab puhast dünaamikat. ja see lubadus saab täidetud - tänu kaheksale silindrile ja 331 kW võimsusele. Täpi i-le paneb hämmastav võimsus. Nautige kompromissitut sportlikkust ilma mugavuses või efektiivsuses järelandmisi tegemata.

  • RS 7 Sportback
    RS 7 Sportback

    Kõik ühes sõidukis: uues Audi RS 7 Sportbackis. Järjepidev jõud: 4.0 liitrine TFSI mootor võimsusega 412 kW. Tänu maksimaalsele pöördemomendile 700 Nm kiirendab Audi RS 7 Sportback nullist sajani kõigest 3,9 sekundiga.

  • TTS Coupé
    TTS Coupé
    Hind alates: 39,655.00 EUR

    Selle kompaktse sportauto kolmas põlvkond kütkestab taas oma emotsionaalse disaini ja dünaamiliste omadustega. Uut kupeed iseloomustab uuenduslike tehnoloogiate kasutamine mootoris ning Audi virtuaalset näidikutepaneeli hõlmavas juhtimis- ja kuvamiskontseptsioonis.

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine
    Hind alates: 58,100.00 EUR

    Uus tippsportlane kompaktklassis näitab oma sportlikku iseloomu juba välisilmega. Kolmemõõtmeline kärjestruktuuriga Singleframe iluvõre quattro logoga ulatub alumise spoilerini.

  • RS 4 Avant
    RS 4 Avant
    Hind alates: 80,950.00 EUR

    Neljanda põlvkonna Audi RS 4 Avant kombineerib klassikalise RS-suutlikuse funktsionaalse ruumiga. Mudeli tunnusjoonteks on Audi tüüpiline RS kolmemõõtmelise meekärjestruktuuri ja RS 4 embleemiga Singleframe esivõre, tunnuslikud RS küljed, mis rõhutavad oma jõuliste kumerustega laiu rattakaari, väljalaskesüsteem suurte ovaalsete summutiotsadega. Iga detail on sõnaselgelt kinnitus sportlikusest pakkudes samaaegselt piisavalt ruumi argipäeva väljakutsetele.

  • RS 5 Coupé
    RS 5 Coupé
    Hind alates 82.200,00 EUR

    Uus Audi RS 5 Coupé kombineerib elegantse esteetika klassikalise RS-suutlikkusega. 2.9 TFSI V6 Biturbo mootor, millel on 331 kW (450 hj) võimsust ja maksimaalne pöördemoment 600 Nm, lubab sportlikkust ja võimsust. Audi RS 5 Coupé kiirendab 0 kuni 100 km/h 3.9 sekundiga, maksimaalne kiirus on 250 km/h (soovi korral 280 km/h).

Villu_Vackermann.jpg
Neid, kes on “neljale rõngale” pühendanud tervelt veerand sajandit, võib kokku lugeda ühe käe sõrmedel. Audi Tallinna töökoja juht Villu Vackermann on üks sellistest - paljud on läinud, kuid tema on jäänud. Alustanud tööde vastuvõtjana, juhib ta täna nagu dirigent kogu töökoda. Võrdlus dirigendiga pole juhuslik – kui palju te teate automaailmas mehi, kes on mänginud puhkpilliorkestris? Üllatusi on Villul varuks teisigi. Villu Vackermann on tagasihoidlikkus ise, kuid nagu paljudel väliseid efekte ja tühja kenitlemist pelgavatel meestel, on tal mõnus huumorimeel, kujundlikud väljendid ja soe olek. Me võiksime Villuga rääkida vaat et kõigest – nii autodest kui mootorratastest, trompeti mängimisest ja korvpallist. Maal kasvanud poisina teab ja tunneb ta ka näiteks sealset elu läbi ja lõhki.

Villu on üks väheseid, kes mitte ainult ei mäleta, millal avati esimene Audi esindus Tallinnas Staadioni tänaval, vaid kuulub nende sekka, kes just seal oma tänaseni kestvat Audi-karjääri alustas. “Siis oli kõik teistmoodi, ja ajad olid põnevad!” läheb Villu nägu muhedalt naerule. “Kuigi olen selles vallas töötanud juba 25 aastat, tundub mulle ikkagi, et areng on olnud kiire, tormiline ja põnev. Piisab kasvõi sellest, kui võrrelda, millised olid autod siis ja millised on nad praegu. Suurimad erinevused avalduvad eelkõige tehnoloogia vallas.”
Suurte murrangute tunnistaja Audi on olnud kiire edasiliikumise jumaldajate jaoks imetlusobjekt juba oma eksistentsi algusest peale. Juba aastast 1911, mil nägi ilmavalgust Audi Type C ehk Alpensieger (eesti k Alpide vallutaja) ja hakkas vallutama mitte ainult mägesid, vaid ka adrenaliinijanuste meeste südameid. Villu toob näiteid suurtest murrangutest, mille tunnistajaks ta ise on olnud. “1995. aastal tõi Audi turule mudeli A8, millel oli täisalumiiniumist kere. Enne seda oli kasutatud terast ja erinevaid terasevalusid. Järgmine suur muutus tuli koos uue põlvkonna A8-ga, mis lansseeriti aastal 2003. Kõrgtasemel elektrooniliste lahenduste kasutuselevõtt tähendas, et lihtsalt autoelektriku teadmistest enam ei piisanud – nüüd tuli samal ajal olla ka IT-mees. Teisalt tähendas see sedagi, et kliendid ei saanud enam autot oma teadmiste abil parandadaputitada ning probleemid tuli usaldada oma ala tippasjatundjate lahendada.”

See murrang tähendas Villu sõnul autovaldkonnas töötavatele erialainimestele seda, et ka neil tuli pingsalt õppima asuda. Nüüd on regulaarsed koolitused muutunud kogu automaailmas igapäevaseks asjaks, sest muidu ei püsiks konkurentsis. Audi maaletoojal on Eestis olemas väga heal tasemel koolituskeskus ning iga uue mudeli tulekuga läbivad töötajad alates mehaanikutest ja lõpetades nn lipsuga meestega vastava koolituse. Tavaliselt kaks päeva kestev koolitus hõlmab nii uue mudeli põhjalikku tutvustamist, vahetut oma käega proovimist ning ka hilisemat teadmiste kontrolli. “Aga enne igat koolitust pead olema ka kodutöö ära teinud,” lisab Villu. “Sul peavad olema põhilised asjad juba selged ja mudelit tutvustavad materjalid läbi loetud. Pärast koolitust tuleb läbida kontrolltest, et näha, kas ka midagi külge jäi,” ütleb Villu muiates ja lisab: “Aga see kõik on väga põnev ja vajalik!”

Muide, põhimõtteliselt on see nagu muusikul – enne kui minna esimesse proovi, pead olema ära teinud kodutöö ja teose selgeks õppinud. Muusiku eksam on kontsert, automaailmas on eksamiks töökorda saadud auto ja rahulolev klient.
Mootorrattakollektsioon kodugaraažis Tehnikaga puutus Villu kokku juba varases lapsepõlves vanematekodus, mis asus Tallinna lähistel Laagris. Punane
“põka“ ehk väiketraktor Vladimirec ja GAZ 51, mida paljud Villu põlvkonnakaaslased väga hästi omagi lapsepõlvest
mäletavad, olid esimesed neljarattalised, mille rooli tal istuda lubati. Samas tundusid motikad juba siis palju ägedamad. “Nii-öelda korralikult ma võssa sõitnud pole, kuid eks haiget ole ikka veidi saadud,” naerab Villu. Kirg mootorrataste vastu pole lahtunud tänaseni – kodus on tal kaheksast mootorrattast koosnev minikollektsioon! Miks nii palju, kui sõita saab ju korraga ainult ühega? “Need mootorrattad on kuidagi ise minu juurde jõudnud,” muheleb Villu. “Olen ju maapoiss ja alguse sai see huvi kraad lahjematest pillidest – enne mootorrattaid oli ikka punnvõrr. Mu praeguses mootorratastekollektsioonis on neli erineva põlvkonna Jawat ning kuigi ma pole ammu nendega sõitnud, on nad kõik täiesti töökorras. Siis on veel üks Suzuki, kaks rollerit Yamaha ja Aprilia ning suviti lõbustan end Harley-Davidsoniga. HD klubi liige ma ei ole. Pigem üksik hunt, kes hindab vabadust.” Küsimusele, et kas naine ka ikka vahel tagaistmele võetakse, või kas naisele üldse tagaistmel koht ette on nähtud, vastab Villu naerdes: “Ega tegelikult kohta ette nähtud ei olegi, aga paar korda on seda siiski juhtunud.”
“Suur juhus” on alati platsis Kui küsin, mis eriala Villu õppinud on, muigab ta kavalalt ja ütleb, et räägiks sellest hea meelega siis, kui diktofon on kinni. “Eriala, mida kõrgkoolis õppisin, on väärikas ja huvitav, kuid väga kaugel sellest, millega ma juba veerand sajandit tegelenud olen. 1984. aastal, mil ma kõrgkooli astusin, oli teine riik ja teised ajad ning noore inimese valikud olid nagu nad olid. Õppisin valet asja, mida mul tänapäeval enam vaja ei lähe.”

Villu räägib mulle muhedalt siiski off-the-record oma loo ära ja me naerame pisarateni, mida kõike noorel spetsialistil oma valitud erialal nõukaaegses elus läbi teha tuli. Kui Villuga kunagi jutu peale saate, äkki ta räägib teile ka.
“Nagu paljud asjad elus, oli ka minu sattumine Audi juurde üks suur juhus,” nendib Villu. “Hea sõber ja klassivend
töötas firmas AS Auto Matkar, mis rajas esimese Audide esindussalongi Staadioni tänavale. Me kõik alustasime nullist, sest teadmisi oli kõigil vähe.” Et välismaa autode peent hingeelu tundma õppida, tuli Villu sõnul väga palju juurde lugeda ja uurida. Kuid seda tuli teha kõigil ja mitte ainult automaailmas – toona olid kõik valdkonnad oma uute turumajandusereeglitega meie jaoks nagu hiina keel.

Täna Villu enam otseselt klientidega peaaegu kokku ei puutugi, sest sellega tegelevad tema vastavatel ametikohtadel olevad kolleegid. “Kuid kuna mu kliendibaas on aastate jooksul väga suureks paisunud, siis aeg-ajalt tuleb ette ka kõnesid otse mulle. Loomulikult on mul alati hea meel, kui mõni klient helistab – minu jaoks on see eelkõige usalduse küsimus. Ja kasutangi siinkohal võimalust tervitada nii oma vanu, tänaseid kui tulevasi kliente!”
Villu lisab, et kuna häid autosid leidub lisaks Audile teisigi, on üks võimalus hoida vanu ja saada juurde uusi kliente just eeskujulik teenindus. “Öeldakse isegi, et enam ei ole tegu auto- vaid klienditeenindusega. Tipptasemel autoteenindus ja remont peavad ju niikuinii olema.” Alluvaid on Villul kokku kakskümmend viis, remondiosakonna alla kuuluvad nii otseselt autode hoolduse ja remondiga tegelevad diagnostikud, elektrikud, mehaanikud, tehnikud, garantiimeister ning ka pesula. Mingist rutiinist pole Villu sõnul juttugi: “Kõik päevad on erinevad ja toovad endaga kaasa uusi väljakutseid! Päev algab sellega, et vaatan, kas meeskond on komplekteeritud. Ja kui pole, siis tuleb töös teha vajalikud ümberkorraldused. Samas peab olema paljudes küsimustes paindlik, et tagada tööprotsessi sujuv laabumine ja selle tulemusena kvaliteetne teenus. Kliendi ootusi petta ei tohi.” Abivalmis mehena on Villu valmis kolleege aitama ka siis, kui asi otseselt tema tööülesannetesse ei puutugi. Peaasi, et kogu majas kõik kenasti sujuks. Põhjuseid, miks Villu Audile nii pikalt lojaalseks on jäänud, on mitmeid – hingelähedane valdkond, toredad kolleegid ja kliendid. Üldse hindab ta Audit kui tööandjat väga kõrgelt. “Palk on korralik, ettevõtte on soliidne ja kõik omapoolsed lubadused täitnud. Kindlusetunne on see, mis loeb.” Nagu auto puhulgi.

Trompetimängu puhul peab Villu kõige olulisemaks pidevat harjutamist ja möönab, et kuna ta pole ligi kakskümmend viis aastat enam mänginud, tuleks tal nüüd sisuliselt nullist alustada. “Noote sa muidugi ei unusta, isegi sõrmed võivad kuidagi liikuda, kuid hingamine ja peenmotoorika ei tule enam järele,” valgustab Villu trompetimängu nüansse. Lastemuusikakoolis Villu käinud ei ole,. “Algõpetuse sain isa näpunäidete järgi ja meil oli kodus mitmesuguseid teisigi pille. Noodid sain selgeks hiljem orkestris dirigendi käe all mängides. Kui peaksin täna pilli kätte võtma ja mängima hakkama, suudaksin une pealt esitada ilmselt vaid neid viitteist marssi, mida ma Vene sõjaväes söögi alla ja söögi peale mängima pidin,” naerab Villu. Villu trompetistikarjäär jäi 25 aastaselt katki. Kuid kuna loodus teadupärast tühja kohta ei salli, hõivas tekkinud vaba aja sport. Täpsemalt korvpall, mille juurde meelitati 192 sentimeetri pikkune Villu juba ülikoolipäevil. Kolm aastat järjest tuli ta oma teaduskonna tiimiga Eesti Põllumajanduse Akadeemia meistriks ning tänaseni jätkuva korvpalliharrastuse tulemusena ongi seinale kogunenud muljetavaldav medalikollektsioon. Villu kuulub rahvaspordiklubisse “Kuuse” (nimi tuleb klubi asukohast Laagris Kuuse tänaval), kuid lööb kaasa erinevates võistkondades - näiteks seenioride meistrisarja võitjameeskonnas “Wombat” (treener Hannes Reinola). Kokku tuleb nädalas kaks, vahel ka kolm treeningut ning võistlusgraafik on seenioritel tihe. Seenioriks kvalifitseerub Eesti Meistrivõistluste sarjas juba 35 aastaselt ning seenioride Eesti meistrivõistlustel on Villu sõnul koos kogu kunagine Eesti korvpallieliit. Viimane medal, mis Villule kaela riputati, oli 45+ ja 50+ vanusegrupis hooajal 2016/2017 saavutatud võidu eest. “Ega ma mängus väga osav ei ole, aga mõningates elementides olen nö omal kohal,” jääb Villu lõpuni tagasihoidlikuks.
Trompetimängijast korvpallur Villu otsib midagi mobiilist ja ekraanile satub foto, mis kujutab seinatäit medaleid. Mis see siis tähendab? „Jälle
juhus! Ma ei tea, kas seda üldse tasubki kirja panna, kuid et mõista minu nii pika spordiharrastuse tagamaad, tuleb
minna tagasi selle juurde, et olen õppinud ja päris kaua orkestris mänginud trompetit. Olen mänginud nii J. Tombi
nim. Kultuuripalee Poiste Puhkpilliorkestris, Tallinna Tule tõrjeühingu Puhkpilliorkestris, EPA „Popsides“ ja isegi sõ
javäeorkestris. Aga see karjäär sai läbi, sest sain trauma, mis ei võimaldanud enam puhkpilli mängida.“