Florian Gschwandtner mõistis digitaliseerimise ja jõudluse vahelist seost varakult. Meie intervjuus avaldab Runtasticu asutaja oma edu saladuse ja räägib mobiilsuse digitaliseerimisest.
Florian Gschwandtner on Austria ettevõtja, investor ja paljude rahvusvaheliste idufirmade äriingel.
Florian Gschwandtner on Austria ettevõtja, investor ja paljude rahvusvaheliste idufirmade äriingel.
Hr Gschwandtner, Runtasticu treeningrakendus oli teie kui asutaja läbimurre. Kuidas sattusite ettevõtluseni?
Ümbersõiduteede kaudu. Kasvasin üles oma vanemate talus. Nad kavatsesid selle mulle üle anda ja nii ma läksin põllumajanduskooli ja lõpetasin viie aasta pärast. Kuid ta teadis, et see pole minu kirg, ma ei tahtnud olla põllumees. Ja nii ma õppisin Hagenbergis Ülem-Austria Rakenduskõrgkoolis mobiilset andmetöötlust ja tarneahela juhtimist ning töötasin mõnda aega erinevates tarkvarafirmades. 2009. aastal arendasin koos kolme sõbraga Runtasticu rakendust. Ja kõik läks omasoodu.
Farmist riskikapitalini – mis on teie edu saladus?
See võib kõlada rumalalt, aga ma usun kindlalt, et kui midagi kirega teha, on tulemus parem. Kuid kirest ei piisa. Samuti peab olema silm uuendustele. Sest innovatsioon on edu võti. Ilma uuendusteta pole edusamme. Oluline on alati midagi uut proovida.
Mida edasiminek sinu jaoks täpsemalt tähendab?
Minu jaoks tähendab progress suurte unistuste omamist ja nende elluviimist. Selleks peaks teil olema paindlik mõtteviis, vastupidavus ja tahe teha lisamiil. Seda näen ka Audis, mida pean üheks teerajajaks elektromobiilsuse vallas.
39-aastane mees tegi oma ettevõtluse läbimurde 2009. aastal koos kolme kaasõpilasega asutatud Runtasticu fitness-idufirmaga.
Täna astub Gschwandtner lavale ka peaesinejana paljudel riiklikel ja rahvusvahelistel üritustel ja konverentsidel.
39-aastane mees tegi oma ettevõtluse läbimurde 2009. aastal koos kolme kaasõpilasega asutatud Runtasticu fitness-idufirmaga.
Täna astub Gschwandtner lavale ka peaesinejana paljudel riiklikel ja rahvusvahelistel üritustel ja konverentsidel.
Florian Gschwandtner
Talus kasvamine on õpetanud talle hilisemaks karjääriks olulisi oskusi: olla paindlik ja "taevas on piiriks".
Florian Gschwandtner on ettevõtjaks saades täitnud eluaegse unistuse; täna toetab ta noori idufirmasid.
Talus kasvamine on õpetanud talle hilisemaks karjääriks olulisi oskusi: olla paindlik ja "taevas on piiriks".
Florian Gschwandtner on ettevõtjaks saades täitnud eluaegse unistuse; täna toetab ta noori idufirmasid.
Electromobility and digitalisation are closely interlinked, in the truest sense of the word: What role does digitalisation play in the future of mobility?
I think, mobility and digitalisation are growing closer together. Software will become increasingly important for the development of vehicles. For instance, we are now using our smartphone to switch on the air conditioning in our car or see where our car is parked. In the future, much more will be possible, and I can well imagine that we will be fully connected.
Would you consider the journey to seamless connectivity to be a sprint or rather a marathon?
First of all, the increasing electrification of mobility is a big and important step for that matter – not just for the automotive industry, but for all of us. I remember being completely overwhelmed when I sat in an e-car for the first time. I think the acceleration, the driving experience is great. When I think about our carbon footprint, driving an electric car feels cleaner than driving an internal combustion engine car. Surely, the charging infrastructure will be improved, so charging will become easier, and acceptance will continue to grow. At the same time, there are so many new technologies, ideas, and approaches in the field of digitalisation that are being developed at a fast pace. Combining these with mobility is not so easy. That's why I consider it to be a marathon, a long journey that can only be taken step by step. But one that will be worthwhile.