Küpsised

See veebileht kasutab küpsiseid. Kui olete nõus, klõpsake nuppu "Nõustun" või jätkake sirvimist. Võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, muutes oma veebibrauseri sätteid ja kustutades salvestatud küpsised. Kui soovite rohkem infot, kuidas teie isikuandmeid käsitleme, palume lugeda privaatsustingimusi.

Audi A3 Sportback TFSI e | Võimsalt edasi | Audi Eesti
Eestvaade A3 Sportback TFSI e

A3 Sportback TFSI e

Uus Audi A3 Sportback TFSI e

Keskmine kütusekulu: 1.5–1.4 l/100 km,
keskmine energiatarve: 13.8–13.0 kWh/100 km,
keskmine CO₂ heide: 34–30 g/km

Elektri-, hübriid- ja sisepõlemismootoriga: Audi A3 Sportback TFSI e pistikhübriid omab neid kõiki ja pakub tänu sellele muljetavaldavat dünaamikat. Ka Sportbacki välisdisain räägib dünaamilisustest, kiirusest ja nauditavatest sõiduomadustest. Ning sõitjateruumis on ühendatud disain, funktsionaalsus, kasutusmugavus ja digitaalsus.

Audi A3 Sportback TFSI e spetsifikatsioon

Sõiduulatus

kuni 78

km

(elektrijõul)

Kiirendus

7.6

s

0 kuni 100 km/h

Võimsus

150

kW

(204 hj)

Eest-küljelt vaade Audi A3 Sportback TFSI e

Paindlik sõidunauding: tehnoloogia

Pistikhübriidina ühendab Audi A3 Sportback TFSI e sisepõlemismootori ja elektrimootori eelised. Liitiumioonaku ja elektrimootori kombinatsioon lisab 1,4-liitrisele TFSI mootorile sportlikkust, kuid ühtlasi avaldab muljet täiselektrilise sõidurežiimiga. Mootorite koguvõimsus on 150 kW (204 hj), mille tulemusena kiirendab A3 Sportback TFSI e² 0 - 100 km/h 7,6 sekundiga. Vedrustus on sportlikult harmooniline, pakkudes meeldivat dünaamilisuse ja mugavuse tasakaalu.

Täpselt nagu soovid: sooritusvõime

Audi A3 Sportback TFSI e ühendab kahe maailma parimad omadused: elektriliselt sõidab see äärmiselt vaikselt ja kohalike heitmeteta. Ja hoolimata minimaalsest mürast tagab elektrimootor võimsa kiirenduse, sest selle eeliseks on viivituseta reageerimine: maksimaalne pöördemoment kohe, kui seda vajatakse. Lisaeelisena võimaldab sisepõlemismootor sportlikku sõitu ja pikkade vahemaade läbimist peatuste ja laadimiseta. Elektriline, osaliselt elektriline või sisepõlemismootoriga – Audi A3 Sportback TFSI e sõidab, nagu juht soovib.

Pealtvaade Audi A3 Sportback TFSI e
Eestvaade Audi A3 Sportback TFSI e

Vali millist mootorit kasutad: neli sõidurežiimi

Audi A3 Sportback TFSI e mootorikontseptsiooni eesmärk on tagada, et suurema osa lühematest igapäevasõitudest saaks teha elektriga. Neli sõidurežiimi võimaldavad valida, millist mootorikombinatsiooni kasutatakse: 100 % elektriline (EV), peamiselt sisepõlemismootor, et hoida aku samal tasemel laetuna või akut juurde laadida (et hiljem elektriliselt sõita) või efektiivne eri mootorite koostöö (hübriid).

Digitaalne ja intuitiivne: näidikud

Pistikhübriidi digitaalsel näidikupaneelil – Audi virtual cockpit – näeb ka võimsusemõõdiku infot. See kuvab mootorite hetkevõimsust ja millist sõidurežiimi kasutatakse, kui täis on laetud aku ja sellest tulenevat sõiduulatust. Lisaks näitab võimsusemõõdik, kas hetkel kogutakse rekuperatsiooniga energiat ja salvestatakse seda akusse või mitte.

e-tron

Laadimine kodus

Laadige oma elektriautot või pistikhübriidi mugavalt kodus. Parim aeg on selleks öö, mil autot ei kasutata ning elektrienergia võib olla odavam. Istuge hommikul laetud akuga autosse ja nautige sõitu. Audi pakub e-tronile võimekat, intelligentset ja terviklikku laadimiskontseptsiooni.

Avalik laadimisvõrgustik

Avalik laadimisvõrgustik

Kas räägime vabadusest läbida elektriautoga väga pikki vahemaid või paindlikult laadida siis, kui soovite sõitmises teha pausi? Või meeldib teile lihtsalt alternatiiv kodusele laadimisele? Ükskõik, milline on põhjus – kõigil neil juhtudel on avalik laadimistaristu suure tähtsusega.

Dünaamiline ja efektne: välisdisain

Audi A3 Sportback TFSI e jätab teel kompaktse mulje. Esiosas domineerib lai kaheksanurkne Singleframe esivõre. V-motiiviga õlajoon jookseb esituledest tagatuledeni, muutes auto visuaalselt võimsamaks. Rattakoopad on rõhutatud ja pilku püüavad kummuvad tiivad. Audi nimetab seda progressiivse disaini võtet quattro kurvideks. Viiekohalise luukpära muudavad visuaalselt hoogsamaks ka järsu nurga all C-piilarid. Et tegu on Audi pistikhübriidide perekonna liikmega, näitab TFSI e embleem tagaluugil.

Sportlik: interjöör
360 kraadi vaade Audi A3 Sportback TFSI e