Mootor > RS 3 Sportback > A3 > Audi Estonia

RS 3 Sportback

  • 1400x438_ARS3_161004.jpg
1400x438_ARS3_161004.jpg

Mitte ainult viis silindrit ja lubadus, vaid ka emotsioon.

5-silindrilise mootori unikaalne heli võimendab emotsionaalset sõidukogemust. Mootoriheli tekitajaks on vahelduv põlemisprotsess vahetult kõrvuti asetsevates silindrites ja üksteisest kaugemal asuvates silindrites. Välkkiire, topeltsiduriga 7-käiguline S-tronic käigukast edastab veojõu quattro pidevale nelikveosüsteemile. 294 kW (400 hj) mootor on 33 hj võimsam kui eelkäija ning 26 kg kergem, muu hulgas tänu alumiiniumist karterile.

563x317_ARS3_D_161010.jpg

quattro drive koos veojõu vahelduva jaotamisega

Topeltsiduriga 7-käiguline S-tronic käigukast ja quattro pidev nelikvedu kannavad viie silindri jõu edasi maanteele. Elektrohüdrauliline mitmekettaline sidur jagab veojõu esi- ja tagarataste vahel. Mida sportlikum on sõidustiil, seda kiirem ja enamasti suurem veojõud langeb tagaratastele. Quattro juhtimine on integreeritud dünaamilisse juhtimissüsteemi Audi Drive Select, nagu roolimine, S-tronic, mootori juhtimine, väljalaskesüsteemi muudetavad klapid ja lisavarustusena saadav RS sportvedrustus koos kohandatava vedrustuse kontrollsüsteemiga. Juht saab ise valida nende komponentide töö kolme sõidurežiimi hulgast: „comfort“, „auto“ ja „dynamic“. Juhitavus on täiuslik, kasutades elektroonilist stabiilsuskontrolli (ESC) koos pöördemomenti rataste vahel jagava juhtseadme ja spetsiaalselt RS-i jaoks väljatöötatud sportrežiimiga.
Lakkamatu jõud

Võimas 5-silindriline TFSI mootor, mille võimsus on 294 kW (400 hj) ja suurim pöördemoment 480 Nm. Seega kiirendab RS 3 Sportback nullist sajani 4,1 sekundiga. Suurim pöördemoment 480 Nm on saavutatav 1700 ja 5850 pöörde vahel, mis kindlustab erakordse võimsuse väga laias kiiruste vahemikus.

Auto mis püsib kindlalt teel

Esirataste rööbe on 20 mm pikem kui A3 Sportbackil, vastavalt on laiemad ka rattakoopad. Lisaks on RS-spetsiifilisel elektroonilisel stabiilsuskontrollil sportrežiim, mis lubab kontrollitud driftimist - otsustav eelis igal pinnasel. Standardvarustuses olev sõidudünaamika süsteem „Audi Drive Select“ võimaldab roolimise, mootori juhtsüsteemi ja muudetavate klappidega väljalaskesüsteemi kohandada täielikult juhi sõidustiiliga.