Uue kasutajaliidese juhtimiskeskus on 10,1-tolline MMI touch ekraan. See on paigutatud armatuurlaua keskele ja pööratud pisut juhi poole. Puuteekraan tervitab juhti kõrgresolutsioonis RS 4 Avanti animatsiooniga. MMI touch annab helilist tagasisidet ja võtab üle eelmisel mudelil keskkonsoolis asunud pöördnupu funktsioonid. Juht saab RS-i ekraani kasutada eri komponentide temperatuuri kontrollimiseks, maksimaalsete G-jõudude nägemiseks ning rehvirõhkude ja -temperatuuri vaatamiseks. Spetsiaalsed RS-i näidikud Audi virtual cockpit’i ekraanil kuvavad infot rehvirõhu, pöördemomendi, võimsuse, mootoriõli temperatuuri, ringiaegade, kiirenduse ja G-jõudude kohta. Käiguvahetusindikaator näitab juhile, kui on saavutatud maksimaalsed pöörded ning aeg on käiku vahetada. Lisavarustusse kuuluv tuuleklaasinäidik kuvab samuti mõningast RS-i spetsiifilist infot, näiteks käiguvahetussoovitust.
Uue kasutusliidese selge ülesehitusega menüü vastab klientide ootustele ning selle ülesandeks on tagada kasutuslihtsus. Hääljuhtimisfunktsioon mõistab ka paljusid kõnekeelseid väljendeid ning reageerib käsklustele kiiresti. Uue RS 4 Avanti navigatsioonisüsteem on nüüd paindlikum ja kasutajasõbralikum. Audi connect ja Audi connect plus pakuvad paljusid online-teenuseid, näiteks Car-to-X teenuseid, mis kasutavad ära liikluses olevate Audide ühist infovälja.
Juht saab Audi drive selecti sõidurežiime RS1 ja RS2 aktiveerida roolil asuva uue “RS MODE” nupuga. RS-sportrool on sirge alaservaga ning kaetud nahaga. Lisaks avab RS MODE nupp Audi virtual cockpit’i ekraanil spetsiaalse kuvarežiimi. Uud alumiiniumist käiguvahetuslabad on senistest oluliselt suuremad. Lisaks roolile kannavad RS-embleeme veel valgustusega lävepakud, RS sportistmed (lisavarustusena kärjemustriga) ja käigukangi ümbritsev paneel.