Uus Audi S4 TDI Avant, mille mootorikaane all on esmakordselt V-6 TDI, 48-voldine põhielektrisüsteem ning elektriline kompressor (EPC), mis tagab veelgi spontaansema ning parema kiirenduse. Selline võimsuse, pöördemomendi ja efektiivsuse kombinatsioon on antud segmendis unikaalne.
Sportlik: välisdisain
Audi S4 Avant näeb tänu sportlikkust lisavatele disainivõtetele välja senisest veelgi dünaamilisem ja esinduslikum. Üheosaline esivõre on nüüd laiem ja tasapinnalisem; horisontaaljooned rõhutavad auto laiust nii esi- kui ka tagaosas. Külgvaate defineerivad isikupärased sisselõiked rattakoobaste peal, nende vahel asuv küljeviik on paigutatud madalamale. Koos moodustavad need rataste kohale jõulised kontuurid ning toovad ilmekalt esile quattro geenid. Standardvarustuse hulka kuuluvad LED-esituled ja dünaamilised tagumised suunatuled, jäigem S sportvedrustus, 18-tollised veljed, Alcantara naha ja reljeefsete S-embleemidega elektriliselt reguleeritavad esiistmed ning sportlikuma disainiga kaitserauad.
Diisli jõud: Audi S4 TDI
S4 Avant TDI – saab mootoriks V-6 diiselmootori. 3,0 TDI ühendab küllusliku pöördemomendi, sujuva käigu ja pika sõiduulatuse, selle maksimaalne võimsus on kuni 255 kW (347 hj) ja maksimaalne pöördemoment 700 Nm. See võimaldab S4 limousinel kiirendada paigalt kiiruseni 100 km/h 4,8 sekundiga ning saavutada elektrooniliselt piiratud tippkiiruseks 250 km/h. Selline võimsuse, pöördemomendi ja säästlikkuse kombinatsioon teeb Audi S4 TDI-st omas segmendis unikaalse sõiduki. Elektritoitega kompressor tagab muljetavaldava kiirenduse kohaltvõtul ning ülimalt sujuva võimsusekasvu kõrgematel pööretel. Nii elimineerib see igasuguse turboviivituse, reageerides silmapilkselt igas olukorras. Elektriline kompressor on integreeritud uue 48-voldise põhielektrisüsteemiga, mis kasutab ka poolhübriidsüsteemi. Selle efektiivsuspotentsiaal on veel suurem kui 12-voldise elektrisüsteemiga MHEV-ga A4-del. S4 TDI näol on tegemist 48-voldise poolhübriidsüsteemi järgmise laienemisfaasiga. 12-voldine alamelektrisüsteem on ühendatud 48-voldise põhisüsteemiga võimsa DC/DC muunduri abil. S4 TDI-l kasutatakse esmakordselt poolhübriidsüsteemi südamena võimsat rihmajamiga 48-voldist startergeneraatorit, mille maksimaalne energiasalvestusvõimsus on pidurdamisel kuni 8 kW. Kompaktse õhkjahutusega liitiumioonaku mahutavus on 0,5 kWh, see on paigutatud pakiruumi põhja alla ning see toimib energia juhtkeskusena. S mudelite poolhübriidsüsteem võimaldab kütusekulu vähendada kuni 0,4 liitrit saja kilomeetri kohta.
Sportlik ja elegantne interjöör
Ka interjööris domineerib rafineeritud sportlikkus, seda iseloomustab kvaliteetne töömeisterlikkus ja ainuomane S disain. Tänu jõulisele horisontaalsele kujundusele tundub interjöör veel avaram. Laialt laotuv õhu ventilatsiooniavade rivi, elegantne kliimapaneel ja suured dekoratiivsed pinnad jaotavad näidikutepaneeli sektsioonidesse. Kontuur-/meeleoluvalgustuse pakett lisab pimedas sõitjateruumi stiilsust.
Teedrajav: ühenduvus
Maksimaalselt ühendatud Audi S4 Avant pakub uue MMI süsteemiga moodsale nutitelefonile sarnanevat kasutuskogemust. Helilise tagasisidega MMI puuteekraan võtab üle senise keskkonsoolil asunud pöörd-/ vajutatava nupu funktsioonid. Kõrgresolutsiooniga TFT ekraan on 10,1-tollise diagonaaliga ning selle graafika on sihilikult minimalistlik ja selge; et vastata kasutajate ootustele ning muuta käsitsemine lihtsaks, on menüü hierarhiliselt struktureeritud. MMI otsing põhineb vabal tekstisisestusel, millele süsteem leiab kiirelt vastused. Uue süsteemi järgmine lisavõimalus – hääljuhtimine – mõistab paljusid igapäevakõnes kasutatavaid fraase.
Sõiduelamus
Jõuülekanne koosneb 8-astmelisest tiptronic käigukastist ja quattro pidevast nelikveost. Soovi korral saab valida sportdiferentsaali, mis jagab tagarataste vahel aktiivselt veojõudu. See võimaldab suurel kiirusel kurve võttes suunata rohkem jõudu väliskurvi-poolsele rattale, millega välditakse juba eos alajuhitavuse tekkimist. Standardvarustusse kuulub S sportvedrustus, mis tagab oma S-seadistusega eriti sportliku sõidutunde. Sportlikkust saab veelgi suurendada lisavarustusse kuuluvate S sportvedrustuse adaptiivamortisaatoritega. Nii auto välimuses kui ka sõitjateruumis räägivad S mudelite unikaalsest positsioonist paljud detailid – alates summutiotstest kuni lisavarustusse kuuluva Audi virtual cockpiti S-kuvarežiimini.