Küpsised

See veebileht kasutab küpsiseid. Kui olete nõus, klõpsake nuppu "Nõustun" või jätkake sirvimist. Võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, muutes oma veebibrauseri sätteid ja kustutades salvestatud küpsised. Kui soovite rohkem infot, kuidas teie isikuandmeid käsitleme, palume lugeda privaatsustingimusi.

Audi A6 allroad | 20 aastat maastikusuutlikku A6 Avanti | Audi Eesti
A6 allroad quattro

A6 allroad quattro

20 aastat maastikusuutlikku A6 Avanti:
Uus Audi A6 allroad quattro

20 aastat pärast debüüti jõuab müügile neljanda põlvkonna Audi A6 allroad quattro. Tänu standardvarustusse kuuluvale nelikveole, adaptiivsele õhkvedrustusele ja kõrgemale kliirensile tunneb ta end ühtmoodi koduselt nii teedel kui ka maastikul. Võimsad V6 TDI mootorid tagavad enam kui piisava veovõime: haagise lubatud mass on kuni 2,5 tonni. Tänu eelkäijast veelgi isikupärasemale disainile ja suuremas ulatuses kohandatavale varustusele veenab uus A6 allroad quattro kliente, kes hindavad jõulist disaini, erakordset paindlikkust ning tipptasemel mugavust.

Lae alla
00:00 | 00:00
1920_1080_AA6_D_181044.jpg
1920_1080_AA6_D_181044.jpg

A6 allroad quattro: suur ja mitmekülgne Audi

A6 allroad quattro tähistab oma 20. sünnipäeva ja jõuab neljanda põlvkonnani – Audi esitles A6 Avanti eriti mitmekülgset versiooni esmakordselt 1999. aastal. A6 allroad quattro tunneb end koduselt nii teedel kui ka maastikul ning pakub küllaldast haagiseveovõimet. Standardvarustusse kuuluvad nelikvedu ja reguleeritava kliirensiga adaptiivne õhkvedrustus tagavad suurepärase maastikusuutlikkuse – ja samas ka mugavuse ning dünaamilisuse. Lisaks kuuluvad A6 allroad quattro paljude annete hulka veel isikupärane disain ja rikkalik varustus.

A6 allroad quattro on kuni 45 millimeetri võrra kõrgem kui A6 Avant. Tavaseades on kliirens maastikuvõimekust rõhutav 139 millimeetrit. Sama võimas on A6 allroad quattro haagiseveol – lubatud haagise mass on kuni 2,5 tonni. standardvarustusse kuulub spetsiaalselt selle mudeli jaoks seadistatud adaptiivne õhkvedrustus, mis võimaldab tõsta auto maastikuvõimekust. Adaptiivvedrustus reguleerib kliirensit vastavalt sõidukiirusele ja Audi drive select süsteemis valitud sõidurežiimile. Auto ja comfort sõidurežiimides on A6 allroad quattro vaike-kliirens 139 mm, mida saab kiirusest sõltuvalt muuta.

Kui valitakse maksimaalne kliirens ja sõidetakse kiirusega alla 35 km/h, tõstab vedrustus autot 45 millimeetri võrra. Selle kiiruse ületamisel vähendatakse kliirensit automaatselt.

Maanteekiirusel üle 120 km/h vähendatakse kliirensit 15 millimeetrit. Kui A6 allroad quattro on offroad režiimis ja sõidab kiirusega kuni 80 km/h, on kere tavapärasest 30 millimeetri võrra kõrgemal. Sõites aeglaselt – kiirusel kuni 35 km/h – lisab lift režiim kliirensile veel 15 millimeetrit, tõstes selle tavaasendist 45 millimeetri võrra kõrgemaks.

A6 allroad quattro
Rohkem dünaamikast
Rohkem ruumikusest

Digitaalselt kodus – info-meelelahutus ja juhiabisüsteemid

A6 allroad quattrol on sama ulatuslik info-meelelahutussüsteemida valik nagu ta sõsarmudelitel A6 ja A7. Juhitakse neid kõiki täisdigitaalse kasutajaliidese abil – mis sisaldab suurt ülemist ekraani (tippmudelil 10,1-tolline) ning selle all asuvat teist, 8,6-tollist ekraani. Viimaselt juhitakse kliimaseadet ja mugavusfunktsioone ning sisestatakse teksti.

Cockpit Audi A6 allroad quattro
Rohkem juhinfo- ja meelelahutusüsteemist

A6 allroad quattro sihtgrupiks on kindlate soovidega kliendid, kes hindavad allroadi mitmekülgsust, eksklusiivseid varustuspakette, võimsaid kuuesilindrilisi mootoreid ja mudelipõhist vedrustust. Suur pöördemoment ja veovõime – Euroopas pakub Audi uuele A6 allroad quattrole kolme V6 TDI mootorit. Kõikide mootorite töömaht on kolm liitrit ning kõiki neid on eelkäija mootoritega võrreldes põhjalikult uuendatud.
TDI mootorite jõu viib ratasteni kaheksakäiguline tiptronic käigukast. quattro pidevale nelikveole on täiuslik kaaslane standardvarustusse kuuluv iga ratta veojõu juhtimine. See süsteem pidurdab suure kiirusega kurvi läbimisel kaht sisekurvi pool olevat ning väiksema koormusega ratast pisut enne seda, kui need libisema hakkavad. Tulemusena suunatakse rohkem veojõudu välimistele ratastele, millel on parem pidamine. Tagarataste vahel jagab pidevalt veojõudu ümber lisavarustusena pakutav sportdiferentsiaal – see aktiivne pöördemomendi suunamine tagab maksimaalse juhitavuse ja haardevõime. Kõik kolm TDI mootorit on varustatud Audi poolhübriidtehnoloogiaga (MHEV = Mild Hybrid Electric Vehicle), mis muudab sõidu veel mugavamaks ja vähendab päriselulistes tingimustes kütusekulu kuni 0,4 liitrit saja kilomeetri kohta. Süsteem töötab uue 48-voldise põhielektrisüsteemi baasil.
MHEV keskseks komponendiks on rihmaga käitatav starter-generaator, mis suudab pidurdamisel energiat salvestada võimsusega 8 kW, suunates selle 10 Ah mahutavusega liitium-ioonakusse. Uus Audi A6 allroad quattro suudab sisepõlemismootorita sõita laias kiirusvahemikus; start-stop režiim hakkab tööle juba kiirusel 22 km/h.

Teadlikule kliendile – mootorid, vedrustus ja varustus