Küpsised

See veebileht kasutab küpsiseid. Kui olete nõus, klõpsake nuppu "Nõustun" või jätkake sirvimist. Võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, muutes oma veebibrauseri sätteid ja kustutades salvestatud küpsised. Kui soovite rohkem infot, kuidas teie isikuandmeid käsitleme, palume lugeda privaatsustingimusi.

Audi RS 6 Avant | RS-i legendi neljas põlvkond | Audi Eesti
Uus Audi RS6 Avant

RS 6 Avant

RS-i legendi neljas põlvkond: uus Audi RS 6 Avant

Keskmine kütusekulu: 11,7–11,5 l/100 km,
keskmine CO2 heide: 268 – 263 g/km

25 aastat RS-i, 25 aastat võimsaid universaale Audilt: Audi Sport avab uue RS 6-ga kiirete Avantide loos uue peatüki. Tänu poolhübriidsüsteemile senisest veelgi võimsam ja efektiivsem RS 6 Avant on täiuslik kaaslane igas olukorras.

Uue Audi RS 6 Avanti värvivalikus on 13 tooni. Teiste hulgas on kaks ainult RS-ile pakutavat värvi Nardo-hall ja Sebring-must, lisaks kristallefektvärvid ja viis mattvärvi. Välispeeglite korpused on musta värvi, kuid neid saab tellida ka kere- või mattalumiiniumvärvi. Mattalumiiniumi, musta värvi ja süsiniku stiilipaketid muudavad vertikaalribade, horisontaalspoileri, lävekarbi ehisdetailide, katusereelingute, aknaservade ning samuti tagadifuusori viimistlust. Musta värvi paketi või süsinikupaketiga võivad Audi Rings ja RS-i logod nii auto ees- kui ka tagaosas olla samuti läikivmustad. Audi eksklusiivne lisavarustuse valik pakub auto isikupärastamiseks veel palju muid võimalusi.

Audi RS 6 Avant
Audi RS 6 Avant
Lae alla
00:00 | 00:00
1920x1080-default-gallery-ARS6_191002.jpg
1920x1080-default-gallery-ARS6_191002.jpg
Audi RS 6 Avant numbrites

Võimsus

441

kW

(600 hj)

Kiirendus

3,6

Sek.

0 kuni 100 km/h

Tippkiirus (lisavarustusega)

305

km/h

250 km/h (standardis)

Ülim võimsus: mootor

Uue Audi RS 6 Avanti neljaliitrine TFSI mootor arendab 441 kW (600 hj) ja 800 Nm, mis on kasutatav vahemikus 2050 - 4500 p/min. Superuniversaali 0 – 100 km/h kiirendusaeg on vaid 3,6 sekundit, 200 km/h saavutab RS 6 Avant napi 12 sekundiga. Tippkiirus on elektrooniliselt piiratud 250 km/h. Lisavarustusena pakutava dynamic paketiga sõidab RS universaal kuni 280 km/h ja dynamic plus paketiga lausa 305 km/h.

Tänu 48-voldisele põhielektrisüsteemile ühendab topeltturboga V8 maksimaalse suutlikkuse ja suurepärase efektiivsuse. Poolhübriidsüsteemi (MHEV) südameks on rihmaga käitatav startergeneraator. Kergel aeglustusel salvestatakse liitiumioonakusse energiat võimsusega kuni 12 kW. Kui juht võtab jala gaasipedaalilt sõites kiirusega 55 kuni 160 km/h, valib juhtsüsteem kahe võimaluse vahel: sõltuvalt situatsioonist ja Audi drive selecti valikutest salvestab uus RS 6 Avant energiat või liigub kuni 40 sekundi vältel edasi väljalülitatud mootoriga. Startergeneraator käivitab mootori uuesti, kui juht vajutab gaasipedaali. MHEV tehnoloogia võimaldab stop/start süsteemil toimida kuni kiiruseni 22 km/h. Igapäevasõidus on võimalik kütust säästa kuni 0,8 liitrit saja kilomeetri kohta.

Järgmise efektiivsust suurendava tehnoloogiana kasutab uus RS 6 Avant silindrite deaktiveerimise (COD) süsteemi. Madalal ja keskmisel kiirusel ning koormusel deaktiveerib see 2., 3., 5. ja 8. silindri, lülitades välja sissepritse ja süüte ning sulgedes nii sisse- kui ka väljalaskeklapid. Neljasilindrilises režiimis kohandatakse aktiivsete silindrite tööd vastavalt muutunud koormusele efektiivsemaks, samas kui deaktiveeritud silindrid toimivad energiakadudeta nagu gaasiamortisaatorid. Kui juht vajutab gaasipedaali, aktiveeruvad silindrid koheselt uuesti.4,0 TFSI mootor teeb vaatamata oma efektiivsusele sportlikku ja mahlakat V8 häält. Juht saab mootorihäält mõjutada, kasutades Audi drive select süsteemi. Maksimaalselt sportliku helikogemuse tagab lisavarustusena pakutav mustade summutiotstega RS sportväljalase. Seadistatavates RS1 ja RS2 režiimides saavad kliendid ise otsustada, kas auto hääl peaks olema sportlik või tasakaalukas.

RS 6 Avanti neljaliitrise TFSI mootori jõu viib quattro pideva nelikveoni optimeeritud käiguvahetusaegadega kaheksakäiguline tiptronic käigukast. Veojõud jagatakse täismehaanilise keskdiferentsiaali abil esi- ja tagarataste vahel suhtes 40:60. Kui ühe ratta haardumine väheneb, suunatakse rohkem pöördemomenti automaatselt parema haarduvusega sillale. Esiratastele võidakse suunata kuni 70 protsenti ja tagaratastele kuni 85 protsenti veojõust.Uue RS 6 Avanti elavat ja turvalist juhitavust tõhustab veel pöördemomendi juhtimine – see pidurdab õrnalt vähenenud koormusega sisekurvipoolset ratast, enne kui see tühjalt ringi käima hakkab. Lisavarustuse dynamic ja dynamic plus pakettidega suunab quattro sportdiferentsiaal kurvide kiirel läbimisel veojõudu vastavalt vajadusele tagarataste vahel, parandades sellega haarduvust, stabiilsust ja dünaamikat.

Audi RS 6 Avant võimas mootor

Veelgi paindlikum: vedrustus

Uuel RS 6 Avantil kasutatakse piki- ja ristijõudude kontrollimiseks nii esi- kui ka tagasillas viiehoovalist vedrustust. Õõtshoovad ja abiraamid on suures osas tehtud alumiiniumist. Rööbe on ees 1668 millimeetrit ja taga 1650 millimeetrit.
Standardvarustuse adaptiivne õhkvedrustus seadistati spetsiaalselt RS-i jaoks ning tänu uuele juhtmoodulile suudab see olla kuni 50 protsendi võrra jäigem ning tagada esmakordselt (koos dynamic plus paketiga) tippkiiruse 305 km/h. Vedrustus on automaatse nivooreguleerimisega ning valida saab mitut sõidurežiimi. Uue RS 6 Avanti kere on 20 millimeetri võrra madalam kui standardvedrustusega Audi A6 Avantil; kiirusel alates 120 km/h laskub kere veel 10 millimeetri võrra madalamale. Sõites aeglaselt ja tõstetud režiimis, on auto 20 millimeetri võrra kõrgem. RS-i sportlik õhkvedrustus pakub juhile võimaluse valida pika teekonna mugavuse ning maksimaalse suutlikkuse vahel.
Alternatiivina on saadaval Dynamic Ride Control (DRC) süsteemiga RS plus-sportvedrustus. See kasutab terasvedrusid ja kolmeastmeliselt reguleeritavaid amortisaatoreid, mis on omavahel diagonaalselt ühendatud õlitorude ning keskklapiga. Kiirel kurvide läbimisel reguleerib klapp õlivoolu kokkusurutavas väliskurvipoolses esiamortisaatoris. See lisab rattale survejõudu ning vähendab kaldumist, parandab teelpüsivust ja muudab RS 6 Avanti veelgi paremini juhitavaks. Amortisaatorite uuel põlvkonnal on integreeritud juhtklapp, mis võimaldab palju suuremat erinevust Audi drive selecti sõidurežiimide vahel.
Uue RS 6 Avanti standardvarustusse kuulub sportlik progressiivne roolisüsteem, mis tekitab roolinurga suurenedes oluliselt suuremat tagasisurvet, muutes rooli tagasiside täpsemaks. Uus roolivõimendus ühendab vahetult juhi teega. Lisavarustuse dynamic ja dynamic plus paketiga on uus RS 6 Avant varustatud dünaamilise nelikroolimisega. See ühendab pidevalt muutuva ülekandega dünaamilist esirataste pööramist ning eraldi võlli ja roolivarrastega tagarataste juhtimist. Madalal kiirusel pööravad tagumised rattad kuni viie kraadi ulatuses esiratastega vastassuunas. See vähendab pöörderingi kuni ühe meetri võrra, muutes RS 6 Avanti linnaliikluses ja kitsastes kurvides vilkamaks. Keskmisel ja suurel kiirusel pööravad tagarattad kuni kahe kraadi võrra esiratastega samas suunas, suurendades stabiilsust eriti kiirel suunamuutusel.
Juht saab Audi drive select dünaamiliste sõidurežiimide abil oma RS6 Avanti iseloomu muuta. Valikus on kuus profiili: comfort, auto, dynamic, efficiency ja ainult RS-ile omased individuaalselt seadistatavad RS1 ja RS2, mille saab aktiveerida roolil asuva “RS MODE” nupuga. Seepeale ilmuvad Audi virtual cockpiti ekraanidele spetsiaalsed RS-kuvarežiimid. Audi drive select mõjutab mootori ja käigukasti juhtimist, roolivõimendust, vedrustust, dünaamilist nelikvedu, quattro sportdiferentsiaali, mootori häält ja automaatse kliimaseadme seadistust. RS2 sõidurežiim on spetsiaalselt loodud (nupuvajutusega) elektroonilise stabiilsuskontrolli (ESC) seadistamiseks.
Uue RS 6 Avanti standardvarustuses on 10 kodaraga 21-tollised alumiiniumveljed ning rehvid mõõduga 275/35. Lisavarustusena pakutakse ainult RS-ile mõeldud 22-tolliseid viie trapetsdisainiga V-kodaraga velgi ja 285/30 mõõdus rehve. Veljed võivad olla kas hõbedased, läikivhallid, läikivmustad või matt-titaani värvi. RS-i teraspidurite sadulad (ventileeritavad ja perforeeritud kettad mõõduga 420 millimeetrit ees ja 370 millimeetrit taga) on värvitud mustaks, lisavarustusena võivad need olla ka punased. Lisana pakutavate keraamiliste pidurite sadulad on kas hallid, punased või sinised. Eesmiste piduriketaste läbimõõt on 440 millimeetrit ja taga 370 millimeetrit. RS-i uus keraamiline pidurisüsteem kaalub umbes 34 kg vähem kui teraspidurid, see vähendab ka vedrustamata massi. Elektroonilisel stabiilsuskontrollil (ESC) on olemas sportrežiim, mille saab ka täielikult välja lülitada.

Audi RS 6 Avant vedrustus

Sportlik ja mitmekülgne: siseruum

Uuendusliku kujustusega sõitjateruum on orienteeritud juhile ning alumiiniumist viimistlusdetailid rõhutavad uue RS 6 Avanti sportlikku iseloomu. Mitmetasandiline horisontaalne näidikupaneel näib kerge ja õhuline. Täisdigitaalne kasutajaliides harmoneerub musta viimistlusega ning sellega on sujuvalt tervikuks liidetud ülemine MMI touch response ekraan. Selle ekraani “RS Monitor” kuvarežiim võimaldab juhil näha erinevate sõlmede töötemperatuuri, maksimaalseid g-kiirendusjõude, rehvirõhku ja -temperatuuri. Audi virtual cockpiti spetsiaalsed RS näidikud edastavad infot rehvirõhu, pöördemomendi, väljundvõimsuse, mootoriõli temperatuuri, ülelaaderõhu, ringiaegade, kiirenduse ja g-jõudude kohta. Käiguvahetusindikaator näitab juhile, millal saavutatakse mootori maksimumpöörded, ja käiguvahetusaega. Lisavarustuse RS Matrix LED laser-esituled pakuvad samuti mitut RS-i spetsiifilist graafilist valgusmängu.

100% perforeeritud nahaga kaetud sportrooli alumine serv on sirge, sel on uued suured alumiiniumist RS-käiguvahetuslabad ning multifunktsionaalsed nupud, millega saab muuhulgas valida Audi drive selecti uusi sõidurežiime RS1 ja RS2. Sõitjateruumis kaunistavad rooliratast, istmeid ja valgustusega lävepakke RS ja RS 6 embleemid. Nii esimeste kui ka tagumiste uste avamisel projitseeritakse teele Audi Sport logo.

Musta läikiva Nappa naha/Alcantaraga kaetud istmetel on reljeefsed RS logod ja rombimuster. Lisaks kuuluvad valikusse perforeeritud Valcona naha, kärjemustri ning RS-logodega RS sportistmed. Perforeerimine võimaldab esmakordselt pakkuda ka istmete ventileerimist. Sõitjateruumi lisavad värvi ja sportlikkust kaks RS disainipaketti – punane ja hall – mille puhul on rooliratta, käigukangi ja põlvepolsterduse Alcantara õmblused tehtud kontrastset värvi niidiga. Lisaks kuuluvad nende pakettide juurde värviliste servadega turvavööd ja RS põrandamatid. Valida saab ka süsinikust, naturaalsest puidust, halli/pruuni värvi ja mattalumiiniumist viimistluselemente.

Audi RS 6 Avant sõitjateruum, mitmekülgne disain

Suur valik: info- ja meelelahutus, juhiabisüsteemid, värvid ja materjalid

Uus RS 6 Avant pakub suurt hulka mugavusvarustust ning ühenduvus- ja juhiabisüsteeme. Nii liidab see ületamatu sportlikkuse ja pika teekonna mugavuse ning on juhile toeks paljudes olukordades. Saadaval on üle 30 abisüsteemi – muuhulgas adaptiivne kiirushoidik, rajavahetushoiatus, velgede kriimustamise hoiatus, ristmikuassistent ja 360-kraadi kaamerad.

Audi RS 6 pakiruumi mahutavus

Pagasiruumi mahutavus

Uus RS 6 Avant on seest veelgi ruumikam. Selle pakiruumi maht on 565 kuni 1680 liitrit, rattakoobaste vaheline laius on nüüd 1,05 meetrit – seda on 14 millimeetri võrra enam kui eelmisel mudelil. Tagaistme seljatuge saab pakiruumist mugavalt alla klappida suhtes 40:20:40. Standardvarustusse kuulub elektriline tagaluuk ja pakiruumi kate. Koos lisavarustusena pakutava nn mugavusvõtmega saab pakiruumi avada jalaliigutuse abil. Lisavarustusse kuuluval kaitseraua taha peitu pöörataval veokonksul on elektriline vabastusfunktsioon. Lisade hulka kuulub ka kaamerapõhine haagiseassistent, mis aitab juhti haagisega tagurdamisel ja manööverdamisel.

Audi RS 6 pakiruumi mahutavus