Küpsised

See veebileht kasutab küpsiseid. Kui olete nõus, klõpsake nuppu "Nõustun" või jätkake sirvimist. Võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, muutes oma veebibrauseri sätteid ja kustutades salvestatud küpsised. Kui soovite rohkem infot, kuidas teie isikuandmeid käsitleme, palume lugeda privaatsustingimusi.

Audi A7 Sportback | Audi sportlik nägu luksusklassis | Audi Eesti
Audi A7 sõiduauto

A7 Sportback

Audi sportlik nägu luksusklassis.
Uus Audi A7 Sportback.

A7 Sportback esindab uut Audi disainikeelt ja täidab eelnenud uuringute põhjal antud disainilubadused. Uuenduslikkuse osas seab neljaukseline kupee luksusklassis uued standardid. See on uut tüüpi Gran Turismo, mida iseloomustavad dünaamilised jooned, süstemaatiline digitaliseerimine, sportlik sõiduelamus ja mitmekesiste võimalustega ruumikontseptsioon.

Lae alla
00:00 | 00:00
1920x1080_InlineMediaGalerie_Modul3_AA7_171011.jpg
1920x1080_InlineMediaGalerie_Modul3_AA7_171011.jpg
  • A7 Sportbacki välisdisainis kajastub uus disainikeel, mille väljatöötamisele eelnes Audi läbi viidud uuring ja mida kasutati esmakordselt uue Audi A8 disainis. Suurte pindade, teravate servade ja trimmis, sportlike joontega A7 mudelist õhkub dünaamilisust ja uuenduslikkust iga nurga alt.

  • Siluetti piiritleb järsult tagaosa suunas langev dünaamiline katusejoon. Suure kupee sportlik loomus kajastub neljas arvus: pikkus 4969 mm, teljevahe 2926 mm ja laius 1908 mm ning kõrgus vaid 1422 mm.

  • Audi A7 Sportback on sportlik skulptuur pika kapoti ja teljevahega ning lühikeste ülenditega. Selged kontuurid rõhutavad 21-tollise läbimõõduga rattaid ja viitavad Audi quattro geenidele. Need geenid määravad sõiduki kere proportsioonid. Siluetti piiritleb järsult tagaosa suunas langev dünaamiline katusejoon.

  • Sarnaselt eelmise mudeliga aheneb tagaosa nagu jahil. Pikk pagasiruumi luuk lõpeb rõhutatud kumera servaga, millest kiirusel üle 120 km/h avaneb automaatselt integreeritud spoiler. Kõiki Audi tippmudeleid ühendav pikk laternariba ühineb 13 vertikaalsest segmendist koosnevate tagalaternatega.

  • Juhitavus paranes ja mugavus suurenes paljuski tänu kerele, milles kasutatakse nii terast kui alumiiniumi ja mille suured monteeritavad detailid on alumiiniumist. Neljaukselise kupee kere jäikus, aeroakustika ja aerodünaamika on tipptasemel. Gran Turismo hellitab oma reisijaid täiustatud akustilise mugavusega ja tänu keerukale aerodünaamikale minimaalse tuulemüraga.

  • A7 Sportbacki välisdisainis kajastub uus disainikeel, mille väljatöötamisele eelnes Audi läbi viidud uuring ja mida kasutati esmakordselt uue Audi A8 disainis. Suurte pindade, teravate servade ja trimmis, sportlike joontega A7 mudelist õhkub dünaamilisust ja uuenduslikkust iga nurga alt.

  • Välimuse rõhutamiseks pakume lisavarustuse S line välisdisainipaketti, millesse kuuluvad modifitseeritud radiaatorivõre ja eesmised õhuvõtuavad, lävepakud ning difuuserid ees ja taga. Need on läikivmusta viimistlusega ja jõulisema vormiga.

  • Välimuse rõhutamiseks pakume lisavarustuse S line välisdisainipaketti, millesse kuuluvad modifitseeritud radiaatorivõre ja eesmised õhuvõtuavad, lävepakud ning difuuserid ees ja taga. Need on läikivmusta viimistlusega ja jõulisema vormiga.

  • Välimuse rõhutamiseks pakume lisavarustuse S line välisdisainipaketti, millesse kuuluvad modifitseeritud radiaatorivõre ja eesmised õhuvõtuavad, lävepakud ning difuuserid ees ja taga. Need on läikivmusta viimistlusega ja jõulisema vormiga.

  • Võrreldes eelmise mudeliga on salong 21 mm võrra pikem, mis tähendab, et jalgadel on rohkem ruumi. Peale selle on taga sõitjatel nüüd rohkem pearuumi. Võrreldes eelmise mudeliga on suurenenud ka pagasiruumi laius, mis on nüüd 1050 mm.

  • Täiustatud panoraamkatus, millel on eriti suured klaasist elemendid, laseb salongi rohkem valgust.

  • Sisekujunduses on ühendatud disain ja tehnoloogia ainulaadsel viisil. Uue Audi A7 Sportbacki salong pimestab oma futuristliku miljööga. Selle lakoonilisema ja puhta disainikeele aluseks on pinge ja rahulolu ainulaadne tasakaal. Horisontaalsed jooned ja õhuke näidikutepaneel tagavad avara tunde. Juhi poole suunatud keskkonsool rõhutab Gran Turismo sportlikku olemust.

  • Viimistlemaks täiusliku sportlikust: disainivalgustusega alumiiniumist S line lävekatteliistud ees ja taga, saadaval koos S lline sportpakettiga.

  • Rohkem isikupära? Kindlasti! Koos "Audi design selection" lisavarustusse kuuluva disainipaketiga mis pakub harmoonilist valikut unikaalseid materjale ja interjööri värvikombinatsioone.

  • Salongi kontseptsiooni iseloomustavad neli põhiväärtust: uuenduslikkus, sportlikkus, intuitiivsus ja elegantsus. Kõik värvitoonid, polstrimaterjalid ja ehised rõhutavad uut välisilmet, alates baasmudelist kuni disainivaliku, S line sportpaketi ja eriti rafineeritud Valcona nahani.

  • Täielikult ühendatud suuremaks mugavuseks ja turvalisuseks: teabe- ja meelelahutussüsteemi ning connect omadused Tänu kõikehõlmavale ühenduvusele sobib Audi A7 varustus ideaalselt pikkadeks sõitudeks, pakkudes klientidele suuremat mugavust ja turvalisust ning rohkem kohandamisvõimalusi. Gran Turismol on samad teabe- ja meelelahutussüsteemi ning ühenduvuse valikud nagu Audi A8 mudelil. Kuni seitse juhti saavad salvestada oma eelistatud seadistused individuaalsete kasutajaprofiilide alla. Kohandada saab koguni neljasadat parameetrit. Audi connect veebiteenuseid on laiendatudliiklusmärkide tuvastamise ja ohuteabe Car-to-X teenustega, mis toetuvad Audi mudelite end juba tõestanud nutikusele.

  • Parim veermikuga seotud uuendus on dünaamiline nelikroolimine, mis tagab vahetu, sportliku juhtimise ja kõigutamatu stabiilsuse, lahendades seeläbi konflikti sportlikkuse ja mugavuse vahel. Tagasillal on spindelajam, mis pöörab rattaid koguni 5 kraadi. Väikesel kiirusel sõites pööravad need esirataste suhtes vastupidises suunas, et suurendada veelgi suure kupee sportlikkust näiteks parkimisel või linnas sõites. Tagarataste maksimaalselt väljapööramisel väheneb sõiduki pöörderaadiust 1,1 meetri võrra. Kiirusel üle 60 km/h keeratakse tagarattaid esiratastega samas suunas, et suurendada auto stabiilsust otse sõites ja hõlbustada sõiduraja vahetust.

  • Värvivalikus on 15 värvitooni, millest kaheksa on uued.

Uus vabadus

Täiustatud panoraamkatus, millel on eriti suured klaasist elemendid, laseb salongi rohkem valgust.

Audi A7 Sportback sõiduauto

Kere kontseptsioon: kupee, sedaan ja Avant kõik ühes

A7 Sportbackis on ühendatud parim kõikidest maailmadest, see on dünaamiline multitalent nii tööks kui puhkuseks. Seda iseloomustab kupee disain, sedaani mahukus ja Avanti mitmekülgsus. Vaatamata A7 Sportbacki dünaamilisele katusejoonele avaldab sisekujundus muljet avarama salongi ja mugavamate istmetega. Võrreldes eelmise mudeliga on salong 21 mm võrra pikem, mis tähendab, et jalgadel on rohkem ruumi. Peale selle on taga sõitjatel nüüd rohkem pearuumi. Võrreldes eelmise mudeliga on suurenenud ka pagasiruumi laius, mis on nüüd 1050 mm.

 Panoraamkatuseluuk Audi A7
salongi kontuurvalgustus

Anna oma stiilile väljendus

Lisavarustuse kontuur-meeleoluvalgusepakett järgib kontuure ja rõhutab vaevuhoomatavalt ruumi.

Rohkem interjöörist
Rohkem infot juhtimissüsteemist

Dünaamika kogu oma ilus: valgustus

Esilaternate valikus on kolm versiooni. Keskmise ja kõrgema varustustaseme puhul väljendavad laternad digitaliseerimist: 12 kõrvuti asetsevat, kitsaste vahedega eraldatud laternasegmenti tekitavad seose kahendsüsteemiga. Tippmudelil on HD Matrix LED esilaternad koos "Audi laserlight" tehnoloogiaga.

MATRIX LED esituled ja dünaamilised suunatuled
Rohkem esilaternatest
A7 Sportback spetsifikatsioonid
39

Juhi assistent süsteemi

400

Isikupärastatavat funktsiooni

535

l

Pagasiruumi mahutavus

Rohkem tehnoloogiast

Uue põlvkonna stiil

Dünaamika kogu oma ilus: A7 Sportbacki välisdisainis kajastub uus disainikeel, mille väljatöötamisele eelnes Audi läbi viidud uuring ja mida kasutati esmakordselt uue Audi A8 disainis. Suurte pindade, teravate servade ja trimmis, sportlike joontega A7 Sportback mudelist õhkub dünaamilisust ja uuenduslikkust iga nurga alt. Singleframe esivõre, mis on laiem ja madalam kui A8 mudelil, kitsad esilaternad, tugevalt rõhutatud õhuvõtuavad ja madal esiosa annavad kohe märku Gran Turismo sportlikkusest. Sarnaselt eelmise mudeliga aheneb tagaosa nagu jahil. Pikk pagasiruumi luuk lõpeb rõhutatud kumera servaga, millest kiirusel üle 120 km/h avaneb automaatselt integreeritud spoiler. Uue Audi A7 Sportbacki uuenduslikus välisdisainis on kasutatud vähe kroomi.

Aerodünaamika Audi A7 Sportback