Audi e-tron Sportback 55 quattro aku suudab salvestada kuni 95 kWh energiat (86,5 kWh netoenergiat) ning selle tööpinge on 396 volti. 35 kinnituspunktiga akupakk on paigutatud sõitjateruumi alla laia ja madala plokina. Tänu tugevale kaitseraamile ja alumiiniumlamineeringule, mis seob omavahel 36 akumoodulit, on akusüsteem erakordselt jäik ja kokkupõrkekindel. Moodulid on paigutatud üksteise peale: pikal nö alumisel korrusel on 31 ja lühemal ülemisel korrusel viis akumoodulit. Iga moodul koosneb omakorda 12 „kärjeelemendist.” Jahutussüsteem asub akumoodulite all.
Aeglustusel kuni 0,3G-d — sellised on üle 90 protsendi tavasõitude aeglustustest — laetakse kõrgepingeakut elektrimootorite abil (peamiselt tagumise mootoriga), mis töötavad antud situatsioonis generaatorina. Energia rekuperatsioonisüsteem salvestab energiat paindlikult vastavalt olukorrale — nii rahulikult kulgedes, kui juht vabastab gaasipedaali, kui ka pidurdamisel. Esimese juhu energiakogumist saab juht kolmeastmeliselt reguleerida roolil asuvate labadega, režiimide erinevus on veelgi suurem kui e-tronil.
Pidurdades sajakilomeetriselt tunnikiiruselt, suudab Audi e-tron Sportback energiat salvestada maksimaalselt kuni 300 Nm ja 220 kW. Nagu ka sõsarmudeli puhul, ületab see 70 protsenti mootorite suutlikkusest – see näitaja on kõrgem kui ühelgi teisel seeriaautol. Kokku saavutab kupeemaastur üle 30 protsendi oma sõiduulatusest rekuperatsiooniga.
Tänu uuenduslikule elektrohüdraulilisele aktiveerimisele rakenduvad tavapidurid erakordselt kiiresti; neid kasutatakse ainult aeglustusel, mille jõud ületab 0,3 G-d. Pidurite juhtsüsteem otsustab sõltuvalt sõiduolukorrast mõlema silla puhul eraldi, kas rakenduvad tavapidurid, kasutatakse elektrimootoreid ja energia salvestamist või mõlemat koos. Elektrilise ja hüdraulilise pidurdamise koostöö on nii sujuv, et juht mingisugust muutust ei märka.
Audi e-tron Sportbacki teraspidurite juures on insenerid oluliselt suutnud vähendada nähtust, mida nimetatakse jääkpidurduseks — ehk kadu, mis tekib lühikesel pidurdusel, kui pidurikettad ja -klotsid korraks kokku puutuvad. Jääkpidurduse vähendamine mõjub hästi efektiivsusele ja sõiduulatusele. Sama kehtib muude meetmete kohta: tavakasutusel on esimene elektrimootor ratastest peaaegu täielikult lahti ühendatud. Tulemuseks on pikem sõiduulatus, mida ühtlasi soodustab kõrgepingeaku jahutuse vähendamise vajadus – jahutusvedelikku liigutav pump peab tegema vähem tööd.
Eriti paindlik jahutussüsteem koosneb neljast eri ringist ning reguleerib kõrgepingekomponentide temperatuuri maksimaalse efektiivsusega. See võimaldab eriti kiiret alalisvooluga laadimist, pikendab aku eluiga ja suurendab energiasalvestusvõimekust isegi suurtel koormustel. Standardvarustusse kuuluv soojuspump suudab sõitjateruumi kütteks ja jahutuseks ära kasutada kuni 3 kW kõrgepingeakust tekkivat jääksoojust — see on silmapaistev tulemus! Sõltuvalt välistemperatuurist võimaldab see Audi e-tron Sportbacki sõiduulatusele lisada kuni 10 protsenti