Efektiivsusesse annavad oma panuse lisavarustusse kuuluvad virtuaalsed küljepeeglid, mille tiivakujuliste jalgadega on integreeritud väikesed kaamerad. Kaamerapilt kuvatakse teravatele OLED-ekraanidele, mis asuvas ukse ja armatuurlaua kokkupuutekohas. Kui juht liigutab sõrme puuteekraani juures, aktiveeruvad sümbolid, mille abil saab juht peeglite suunda muuta. Lisaks liiguvad peeglid optimaalse nähtavuse huvides automaatselt kolmes olukorras: maanteel, manööverdades ja parkimisel.
Nagu ka suurematel Audidel, kuulub e-tron Sportbacki varustusse kahe ekraaniga MMI touch response kasutajaliides. Selle puhul kinnitab funktsiooni aktiveerimist nii sõrmega tuntav kui ka kuuldav tagasiside. Ülemise 12,1-tollise ekraani kaudu juhitakse info-meelelahutussüsteeme, telefoni, navigeerimist ja e-troni seadeid. Alumisel 8,6-tollisel ekraanil sisestatakse teksti, sellega juhitakse mugavusvarustust ning kliimaseadet. Menüüstruktuur on äärmiselt loogiline ja tasapinnaline nagu nutitelefonil; graafika on terav ja konkreetne. Audi e-tron Sportbacki standardvarustusse kuulub ka 12,3-tollise ekraaniga Audi virtual cockpit. Ekraan vaimustab oma kõrgresolutsiooniga (1920 x 720 pikslit) ning see pakub kaht kuvarežiimi, mille vahel saab valida roolil asuva “View” nupuga. Saadaval on ka “plus” versioon, mis lisab lisanäidiku, mille keskmes on võimsusmõõdik. Soovi korral võib ekraani- ja kasutuskontseptsiooni veelgi täiendada tuuleklaasinäidikuga, mis kuvab olulise info juhi ette esiklaasile. Lisaks kahele puuteekraanile on juhil võimalus paljusid funktsioone kasutada hääljuhtimise abil. Süsteem saab aru tavakõnes edastatud käskudest ja otsingusõnadest. Dialoogijuht küsib vajadusel lisaküsimusi, võimaldab parandusi ja pakub erinevaid valikuid, ühtlasi katkestab see jutu, kui talle vahele segatakse. Süsteem kasutab nii autosse salvestatud teavet kui ka pilveinfot.
MMI Navigation plus on parim pakutav multimeediasüsteem, mis toetab eriti kiiret LTE Advanced andmeedastust ja hõlmab ka Wi-Fi jagamist sõitjate mobiilsetele seadmetele. Navigatsioonisüsteem pakub marsruute vastavalt varasematele eelistustele. Teekonna väljaarvutamisel kasutatakse nii auto enda infot kui ka navigeerimis- ja kaarditeenuse HERE serverite reaalajateavet, mis võtab arvesse antud piirkonna liiklusolukorda.
Lisaks täiustavad teejuhatust suur hulk Audi Connecti navigeerimis-, info- ja meelelahutusteenuseid, mille hulka kuuluvad näiteks reaalajas liiklusinfo, Google Earth™ navigeerimine, e-troni teekonnaplaneerija, hübriidraadio ja Car-to-X teenused.
Neist kõige värskemad on tänaval parkimise teenus – see aitab leida parkimiskohti – ning valgusfooride info, mis ühendab mõnes linnas auto ja valgusfooride tööd juhtiva keskarvuti, edastades fooride kohta teavet Audi virtual cockpit’i. See aitab kasutada säästlikku sõidustiili ning ühtlustada liiklusvoogu.
Paketti kuulub ka Audi e-tron Sportbacki MMI-süsteemiga integreeritud Amazoni pilvepõhine hääljuhtimisteenus Alexa. Juht saab seda kasutada paljude asjade jaoks, näiteks broneeringute tegemiseks ja toimuvate ürituste kohta info saamiseks. Teenus annab ligipääsu enam kui 80 000 Alexa Skillsile.
Lisaks võimaldab tasuta telefonirakendus myAudi ühendada nutitelefoni autoga ja juhtida selle kaudu Audi e-tron Sportbacki laadimisprotsessi. See hõlmab ülevaadet aku laetusest ning auto sõiduulatusest ning sellega saab alustada laadimist, programmeerida taimerit ja kuvada sõidustatistikat. Pikematel sõitudel näitab e-troni teekonnaplaneerija vajalikke laadimispunkte teel — nii telefonirakenduses kui ka MMI-l. Seejuures võtab süsteem arvesse nii juhi sõidustiili kui ka liiklusolukorda ning kohandab vastavalt sellele oma soovitusi laadimisvõimaluste kohta. myAudi rakenduse funktsioonide hulka kuulub ka eelsoojenduse ja -jahutuse juhtimine, mille toiteallikaks on väline pistikupesa. Lisavarustusse kuuluv luksuslik lisa-kliimasüsteem võimaldab kliendil täpselt seadistada sõitjateruumi, rooliratta ning istmete soojendust (kui kuuluvad auto varustusse).
myAudi telefonirakenduse nutika ühenduvuse juurde kuulub ka digitaalne Audi connect võti. Lisavarustusena pakutav süsteem võimaldab Android nutitelefoniga autot avada ja sulgeda ning start/stop nupuga ka mootorit käivitada.