Elektriajami ning mugava ja väljapeetud salongiga Audi e-tron on mobiilsuse uus kehastus. Parkimine, linnasõidud ja pikemad teekonnad – Audi e-tron muudab juhi elu mitmeti lihtsamaks. Selles täissuuruses linnamaasturis on sportlikkus ühendatud igapäevase praktilisusega. Kahe elektrimootori käitatav elektriline nelikvedu muudab e-troni uskumatult kiireks ja lihtsasti juhitavaks. Mahukas kõrgepingeaku tagab ühe laadimisega küllaldase sõiduulatuse. Tänu põhjalikule koduste ja mobiilsete laadimisvõimaluste valikule ei tule elektri jõul liikudes mugavust ohverdada.
Võimas elektriajam
Kaks elektrimootorit annavad Audi e-tronile piisavalt võimsust. Elektrimaastur kiirendab nullist sajani ülikiiresti, sarnanedes selle näitaja poolest pigem sportautole. Uus elektriline täisveosüsteem tagab kõigis teeoludes optimaalse veojõu ja juhitavuse. Seega on Audi e-tron igapäevasõitudeks piisavalt praktiline ja mugav, aga ei jäta hätta ka siis, kui maantee peaks otsa saama. quattro nelikveo saab sisse lülitada vastavalt vajadusele – sildade pöördemomente reguleeritakse paindlikult vastavalt olukorrale ning sõidurõõmu jätkub igal maastikul.
„Spontaansed väljasõidud on osa mu elustiilist”
Nutikad lahendused koju ja teele: laadimisvõimalused
Lisaks regeneratsioonitaseme käsitsi reguleerimisele roolil olevate hoobadega saate selleks MMI-ekraanilt valida ka automaatrežiimi. Seejärel reguleerib automaatsüsteem regeneratiivset aeglustamist vastavalt vajadusele ja olude muutumist ennetades, näiteks eessõitvaid sõidukeid jälgides. Vajadusel saate regeneratiivse aeglustamise tugevust roolil olevate hoobade abil ka ise reguleerida. See jääb aktiivseks, kuni uuesti gaasipedaali vajutate.
„Üks mure vähem.”
Kiire laadimine
Üldiselt ei tohiks laadimisjaamas peatumine tavapärasel igapäevasel kasutamisel vajalik olla. Pikematel reisidel, näiteks kaugemale puhkusele sõites, saab – seeriaautode puhul esmakordsena – kasutada alalisvooluga kiirlaadimisjaamasid võimsusega kuni 150 kW. Audi e-tron on sõidu jätkamiseks valmis umbes poole tunniga. Elektrimaasturit saab laadida ka vahelduvvooluga võimsusega kuni 11 kW ning lisavarustuses oleva laadimislahendusega kuni 22 kW.
Lisaks ruumikusele pakub Audi e-tron sellist mugavuse ja luksuslikkuse taset, mida võiks oodata Audi täissuuruses mudelitelt. Panoraamkatus laseb salongi tavapärasest rohkem valgust ning jätab sellest õhulise ja avara mulje. Standardvarustuses oleva kahetsoonilise kliimaseadme alternatiivina on Audi lisavarustuses neljatsooniline kliimaseade ja õhukvaliteedi pakett. Viimane parandab salongi õhukvaliteeti, ioniseerides ja lõhnastades õhku astmeliselt valitava intensiivsusega. Õhukvaliteedi andur tuvastab kahjulikke gaase ja vajadusel aktiveerib õhu siseringluse.
Olulised pisiasjad
Audi e-troni puhul viis Audi disainiosakond brändi disainipõhimõtted elektriajastusse, seda nii auto sise- kui ka väliskujunduses. Uued stilistilised võtmedetailid, näiteks eriline sõidutulede signatuur, laadimispistiku kate, väljalasketorudest loobumine ning trükiplaati meenutavad istmeõmblused tuletavad igal pilgul meelde, et Audi e-tron on 100% elektriauto. Lisavarustuses olevad virtuaalsed küljepeeglid on veel üks Audi e-troni disaini silmapaistev eripära.
„Igat kohtumist ma ei oota. Küll aga kohtumisele sõitu.”
Jõudlus, nutikus ja kergus
Disaini ja tehnoloogia süntees: astmelist armatuurlauda ümbritseva ilukaare rõhutatud horisontaaljooned elavad edasi reljeefsetes ukseliistudes. Futuristlikku joont jätkab Audi virtuaalne näidikutepaneel, mille stiilne ekraan on ruumis visuaalselt eraldatud, ning lisavarustuses olevate virtuaalsete küljepeeglite ekraanid. Navigatsioonisüsteem analüüsib varasemaid teekondi ning soovitab ennetavalt sihtkohti – iga kohtumine on edukas juba enne selle algust.