Küpsised

See veebileht kasutab küpsiseid. Kui olete nõus, klõpsake nuppu "Nõustun" või jätkake sirvimist. Võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, muutes oma veebibrauseri sätteid ja kustutades salvestatud küpsised. Kui soovite rohkem infot, kuidas teie isikuandmeid käsitleme, palume lugeda privaatsustingimusi.

Efektiivsus > TT Coupé > TT > Audi Estonia

TT coupe

  • 1400x438_0049_ATT_151002.jpg
1400x438_0049_ATT_151002.jpg

32,315.00 EUR

  • Baashind
    31,765.00 EUR
  • Optional equipment
    550.00 EUR
  • Hind
    32,315.00 EUR
  • ROTR
    33,200.00 EUR

Sportauto uued standardid.

Uue TT juhtimispõhimõte on läbinud täieliku värskenduskuuri alates kõige väiksematest detailidest – kooskõlas sportauto tervikliku karakteriga keskenduvad kõik elemendid juhile. Multifunktsionaalset rooliratast pakutakse kahes variandis. Neist paremat valides saab juht aktiveerida roolirattalt peaaegu kõiki funktsioone ilma silmi teelt tõstmata.

256x144_0025_ATT_D_141059.jpg

Audi virtuaalne näidikute paneel

Silma torkab sihipärane selgus. Interjöör avaldab muljet maksimaalse minimalismiga. Kõik elemendid on seal, kus nad just täpselt peavad olema. Intuitiivne, intelligentne ja juhile orienteeritud. Eelkõige tänu uudsele Audi virtuaalsele näidikute paneelile, mille esmaesitlus toimus uues Audi TT-s. Tegemist on erinevate konfigureerimisvõimalustega näidikuteplokiga, mis kehtestab uusi standardeid oma dünaamiliste animatsioonide ja täpse graafikaga.
256x144_0049_ATT_151002.jpg

Märgatav kaalusääst

Kupee põhja konstruktsioon lähtub teljekoormuste optimeerimisest ning see on valmistatud kaasaegsetest kõrgtugevatest ja ülikõrgtugevatest terasesulamitest. Suurima konstruktsioonilise pinge all olevates sõitjateruumi osades on kasutatud vormitud kujul karastatud teraspaneele, mis on nii ülikõrgtugevad kui kerged – need moodustavad 17% kere massist. Lävekarbid ja katuseraam on valmistatud pressitud alumiiniumprofiilidest, mis on liidetud konstruktsiooniga neetimise teel. Sellise konstruktsioonipõhimõtte rakendamine kindlustab väga jäiga ja turvalise raamistiku kerele. Kerekonstruktsiooni viivad lõpule alumiiniumist küljed ja katus. Samast kergmetallist on valmistatud ka kapott, uksed ja tagaluuk.