Küpsised

See veebileht kasutab küpsiseid. Kui olete nõus, klõpsake nuppu "Nõustun" või jätkake sirvimist. Võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, muutes oma veebibrauseri sätteid ja kustutades salvestatud küpsised. Kui soovite rohkem infot, kuidas teie isikuandmeid käsitleme, palume lugeda privaatsustingimusi.

Mootor > TTS Coupé > TT > Audi Estonia

TTS Coupe

  • 1400x438_0010_ATT_151005.jpg
1400x438_0010_ATT_151005.jpg

40,430.00 EUR

  • Baashind
    39,655.00 EUR
  • Optional equipment
    775.00 EUR
  • Hind
    40,430.00 EUR
  • ROTR
    41,615.00 EUR

Audi TTS on tipptegija.

See sooritab standardse sprindi 4,7 sekundiga, selle elektrooniliselt piiratud maksimaalseks kiiruseks on 250 km/h. 2.0 TFSI saavutab 380 Nm pöördemomendi mootorikiiruste vahemikus 1800 kuni 5700 pööret minutis. Juhitavad klapid väljalaskesüsteemis moduleerivad sportlikku heli ja muudavad selle veelgi rikkalikumaks. Standardvarustusse kuulub käsikäigukast. Lisavarustusena pakutaval S tronicul on stardikontrolli funktsioon, mis reguleerib maksimaalset kiirendust paigaltvõtul.

256x144_0042_ATT_D_141022_28pz.jpg

2.0 TFSI mootor

2.0 TFSI versioon TTS-ile arendab 228 kW võimsust. See seob üheks tervikuks mitmed ülimoodsad tehnoloogiad – FSI otsepritset täiendava kaudsissepritse, Audi valvelift system reguleerimaks klapi käiku väljalaskepoolel ja temperatuuri juhtimine, mis rakendab pöördsiibri moodulit ja plokikaande integreeritud väljalaskekollektorit.
256x144_0009_ATT_151006.jpg

quattro®

quattro veosüsteemi intelligentsiks ehk teisisõnu tarkvaraks, mis määrab täpselt kindlaks võimaliku jõumomendi jaotuse esi- ja tagasilla vahel, on täiesti uus spetsiaalselt TT jaoks mõeldud arendus. Uuenduslik juhtfilosoofia tajub vahetpidamata ümbrustingimusi, sõiduseisundit ja juhi soove. See tähendab jõumomendi ideaalse jaotuse arvutamist ja TT dünaamiliste sõidukarakteristikute parandamist absoluutselt igas olukorras.
256x144_0001_ATT_D_151013.jpg

Kuuekäiguline S tronic® käigukast

Kahe siduriga kuuekäiguline käigukast vahetab käike ilma veojõu märgatava katkemiseta ning käsitsirežiimis on selle töö juhitav roolirattal paiknevate käiguvahetuslabadega. “Audi drive select” süsteemi tõhususerežiimis valib S tronic vabajooksu niipea, kui juht tõstab jala gaasipedaalilt.