See veebileht kasutab küpsiseid. Kui olete nõus, klõpsake nuppu "Nõustun" või jätkake sirvimist. Võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, muutes oma veebibrauseri sätteid ja kustutades salvestatud küpsised. Kui soovite rohkem infot, kuidas teie isikuandmeid käsitleme, palume lugeda privaatsustingimusi.
Audi virtual cockpiti võimsusnäidik kuvab süsteemi üldise oleku, sõiduoleku ja aku laetusetaseme. Keskel, just nagu myAudi äpis, kuvatakse Audi A6 Avant TFSI e sõiduulatus.
Pistikhübriid – sportlik ja efektiivne
Ühenda võimas sisepõlemismootor elektrimootoriga ja saad pistikhübriidi. 55 TFSI e quattro puhul saavutavad mootorid koostöös võimsuse 270 kW (keskmine kütusekulu l/100 km: 1.7–1.5; keskmine energiatarve kWh/100km: 18.2-17.5; keskmine CO₂-heide g/km: 37–34).
Kahe sõidutüübi eelised
Tänu elektrimootorile saad tõhusalt sõita lühikesi, umbes 60-66 km (WLTP) pikkuseid vahemaid elektrirežiimis ja kohalike heitmeteta. Pikematel sõitudel saad kindel olla sisepõlemismootorile, mis viib sind enesekindlalt sihtpunkti.
Sõidurežiimide valik – 4 erinevat režiimi
Valida saab, millist mootorikombinatsiooni kasutatakse: 100 % elektriline (EV), peamiselt sisepõlemismootor, et hoida (Hold) aku samal tasemel laetuna või akut juurde laadida (Charge, et hiljem elektriliselt sõita) või efektiivne eri mootorite koostöö (hübriid).
Sõiduulatuse jälgimine
Audi virtual cockpiti võimsusnäidik kuvab süsteemi üldise oleku, sõiduoleku ja aku laetusetaseme. Keskel, just nagu myAudi äpis, kuvatakse Audi A6 Avant TFSI e sõiduulatus.
Pistikhübriid – sportlik ja efektiivne
Ühenda võimas sisepõlemismootor elektrimootoriga ja saad pistikhübriidi. 55 TFSI e quattro puhul saavutavad mootorid koostöös võimsuse 270 kW (keskmine kütusekulu l/100 km: 1.7–1.5; keskmine energiatarve kWh/100km: 18.2-17.5; keskmine CO₂-heide g/km: 37–34).