Sõrmepuudutusele reageerivad juhtnupud. Luksussedaani interjööri disain on lakooniline - sisekujundus on selge ja rangelt horisontaalsete joontega. Audi toob oma kõrged kvaliteedistandardid digiajastusse täiesti uue juhtimiskontseptsiooniga. Loobutud on eelmisest mudelist tuttavast pöördnupust ja puutepadjast. Näidikutepaneelile on alles jäetud väga vähe nuppe ja lüliteid. Keskel on musta paneeli välimusega 10,1-tolline puuteekraan, mis välja lülitatuna sulandub praktiliselt märkamatult ümbruse kõrgläikelise viimistlusega.
Kasutajaliides aktiveerub kohe auto ukse avamisel. Juht kontrollib teabe- ja meelelahutussüsteemi suurelt ekraanilt sõrmepuudutusega. Juhi käsutuses on kesksel tunnelkonsoolil asuv teine puuteekraan, mis tagab juurdepääsu kliimaseadme- ja mugavusfunktsioonidele ning teksti sisestamisele. Kui juht aktiveerib ülemisel või alumisel ekraanil mõne funktsiooni, kostab selle kinnituseks klõpsatus. Klaasisarnase välimusega juhtnupud reageerivad samamoodi. Tänu kuuldavale ja kombatavale tagasisidele ning üldkasutatavatele puutežestidele nagu ekraanil libistamine, reageerib uus MMI kasutajaliides puutele eriti täpselt, intuitiivselt ja kiirelt.
Kaassõitjana Audi A8 60 TFSI e tagaistmel omad kontrolli mugavus- ja meelelahutusfunktisoonide üle. Tagaistujad saavad sisse-välja lülitada erinevaid funktsioone, nagu sisevalgustus, uued HD Matrixi lugemistuled ja istmemassaaž ning läbi eraldi seadme teha privaatseid telefonikõnesid. Tagaistujate jaoks on keskkonsoolis eemaldatav kõrgresolutsiooniga värvidispleiga MMI juhtpult, mille OLED-ekraan on sama suur kui nutitelefon.
Bang & Olufseni Advanced helisüsteem teeb Audi A8 60 TFSI e salongis muusika kuulamisest unustamatu kogemuse. Kokku on autosse paigaldatud 23 kõlarit. Suletud korpustesse mahutatud kõlarid ei ole auto kerega otseselt ühendatud. See tähendab, et auto vibreerimine ei mõjuta heli kvaliteeti praktiliselt üldse. Peale selle on mõned kõlaritest ehitatud auto ülemise osa sisse näiteks A-piilari piirkonda ja nüüd ka esimest korda tahaossa B- ja C-piilarite vahele, ning igal kõlaril on oma kanal. Niimoodi pakub helisüsteem autos kolmemõõtmelist heli kogemust. Ja tulemus pole ka bändist just oluliselt vaiksem maksimaalne helivõimsus 1920 vatti tekitab tunde, nagu viibiksite staadionil rock-kontserdil (kui te muidugi just seda soovite).