• Eksklusiivne võimalus Audi fännidele: kasutusjuhendid
    Eksklusiivne võimalus Audi fännidele: kasutusjuhendid
    01.09

    Audi on möödunud kümnenditel tootnud igale mudelile ja mudeliderivaadile paberkandjal kasutusjuhendeid, aga mitte ainult mudelitele, vaid ka näiteks heli- ja multimeediasüsteemidele. Audi Eesti pakub Audi fännidele võimalust neid ajaloolisi originaalkasutusjuhendeid soetada. Peamiselt on kasutusjuhendid saadaval eesti keeles, ent on ka vene-, inglise-, saksa- ja soomekeelseid variante.

  • Audi Eesti ja Magnus Kirt jätkavad koostööd
    Audi Eesti ja Magnus Kirt jätkavad koostööd
    14.08

    Audi Eesti ja odaviskaja Magnus Kirt pikendasid 14. augustil 2020 koostöölepingut kuni Tokyo olümpiamängude toimumiseni. Koostöölepingu kohaselt annab Audi Eesti Magnus Kirdi käsutusse uue Audi A4 allroadi. Soovime Magnusele kõikide eesmärkide täitumist!

  • Uus Audi A3
    Uus Audi A3
    11.08

    Audi Tallinna esindussalongi on jõudnud uus Audi A3 Limousine. Tegemist on eduka mudeli neljanda põlvkonnaga, mille progressiivse disainikeelega kere peidab endas paljusid suurtelt Audidelt pärinevaid uuendusi, muuhulgas teabe-meelelahutussüsteemide, vedrustuse ja juhiabisüsteemide osas.

  • Magnus Kirt x Audi Aksessuaarid
    Magnus Kirt x Audi Aksessuaarid
    22.07

    Magnus Kirt valis välja oma lemmikud Audi Aksessuaaride kevad/suvi kollektsioonist. Kollektsioonist leiab ajatu stiiliga päikeseprillide ja käekellade valiku, aga ka riideesemeid ning kõik vajaliku rannapuhkuseks. Vaata lähemalt pildigaleriid ja tutvu kogu kollektsiooniga!

  • Audi Teenindusjaam – Audi Tallinna esinduse uus kontaktivaba teenus
    Audi Teenindusjaam – Audi Tallinna esinduse uus kontaktivaba teenus
    18.07

    Audi Tallinna esindus pakub võimalust kasutada 24/7 iseteeninduskappi. Audi Teenindusjaama saad tellida kontaktivabalt varuosi ja muid Audi tooteid ning saada need kätte endale sobival ajal ka pärast Audi Tallinna lahtiolekuaegu. Too oma auto teenindusse või saa auto teenindusest kätte endale sobival ajal. Audi Teenindusjaam toimib 24/7. Täpsema info, kuidas Audi Teenindusjaama kasutada, saad oma Audi teeninduskonsultandilt. Hetkel on võimalik Audi Teenindusjaama kasutada vaid Tallinnas.

  • Audi esitleb uuenenud Q5 mudelit
    Audi esitleb uuenenud Q5 mudelit
    01.07

    Audi Q5 on Euroopa autoturu preemium segmendis olnud üks enimmüüdud keskklassi linnamaastureid juba aastaid. Nüüd on Audi aga Q5 veelgi atraktiivsemaks muutnud. Optimeeritud Q5 ühendab sportliku iseloomu suurepärase igapäevase kasutusmugavusega ning pakub laia valikut info- ja meelelahutus- ning juhiabivõimalusi. Audi ülieduka mudeli „teravamaks“ muudetud välisdisain rõhutab Q-identiteeti ja uhkeldab tagalaternatega, millel on kogu maailmas esmakordselt uue põlvkonna OLED-tehnoloogia.

  • RS mudelite loomine: kuidas Audi Sport GmbH kujundab RS mudelite iseloomu
    RS mudelite loomine: kuidas Audi Sport GmbH kujundab RS mudelite iseloomu
    27.05

    Audi Sport GmbH poolt loodud Audi RS mudelid on vastavate mudeliseeriate pärlid. RS mudelitel on tugev karakter, mis ühendab endas selgelt eristuva disaini, igapäevase kasutusmugavuse, tippsoorituse ning elevust tekitava sõidukogemuse. Selline saavutus tuleneb disainerite ning arendus- ja testimisinseneride järeleandmatust keskendumisest pisidetailidele, mis viimistletakse ideaalseks maailma erinevais paigus toimuvate arvukate proovisõitude kaudu. Heida pilk arendustöö kulisside taha!

  • Uus A1 citycarver
    Uus A1 citycarver
    Hind alates: 23,500.00 EUR

    Värske ja enesekindel hoiak, palju võimalusi isikupärastamiseks ning tipptasemel ühenduvus: need on Audi A1 citycarveri märksõnad. Uue Audi A1 perekonna kõige progressiivsem liige tunneb end koduselt igas keskkonnas: linnas, väikesel külateel, kiirteel ning isegi kergemal maastikul.

  • A3 Limousine
    A3 Limousine
    Hind alates: 30.850,00 EUR

    Uus Audi A3 Limousine avaldab muljet oma sportlikult stiilse disaini, kvaliteetse ja juhile keskendunud sõitjateruumi ning erimudeliga Edition One.

  • A3 Sportback e-tron
    A3 Sportback e-tron

    Sisepõlemismootori võimsus ja elektrimootori efektiivsus – Audi A3 Sportback 40 e-troniga naudid nende kahe uuenduslikku kombinatsiooni. Välisdisainis vihjavad auto ainulaadsusele diskreetsed detailid.

  • S3 Sportback
    S3 Sportback
    Hind alates: 48.800,00 EUR

    Uus S3 Sportback pakub korraga nii puhast sõidunaudingut kui ka igapäevast kasutusmugavust. See mudel avaldab muljet oma käsitsetavuse, dünaamilise disaini ja täiustatud tehnoloogiate ning juhiabisüsteemidega. Erimudel Edition One on aga veelgi sportlikum. Toimunud areng on selgesti tunnetatav.

  • S3 Limousine
    S3 Limousine
    Hind alates: 49.800,00 EUR

    Tugevam. Sportlikum. Põnev juba esmapilgul: uus Audi S3 Sedan Edition One. See mudel kombineerib omavahel sõidusoorituse, elegantsi ja kupeelikku disaini ning pakub lugematul hulgal igapäevaelu lihtsustavat tehnikat.

  • RS 3 Sportback
    RS 3 Sportback
    Hind alates: 56,400.00 EUR

    Disainikeel, mis räägib selgelt auto võimetest võidusõidurajal. Alates eristuvast kärjestruktuuriga Audi Singleframe iluvõrest kuni võimsate küljejoonteni ja lõpetades selgelt struktureeritud tagaosaga: jõuline välisilme tõotab esmaklassilist sooritusvõimet. Eksklusiivsed 19-tollised kergmetallveljed rõhutavad seda veelgi.

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine
    Hind alates: 58,100.00 EUR

    Uus tippsportlane kompaktklassis näitab oma sportlikku iseloomu juba välisilmega. Kolmemõõtmeline kärjestruktuuriga Singleframe iluvõre quattro logoga ulatub alumise spoilerini.

  • Uus A4 Avant
    Uus A4 Avant
    Hind alates: 33.700,00 EUR

    Veel rohkem ruumi, veel rohkem elegantsust: Uue põlvkonna Audi A4 Avant ühendab endas lummava tehnoloogia ja esteetika. Kaubamärgi kõige enim müüdud tootepere tehnoloogiat on täielikult uuendatud, nii et see tähistab taas tootesegmendi uut verstaposti. Arendustöö käigus pandi suurt rõhku CO2-heitmete vähendamisele. Kõigi tehnoloogiate puhul keskenduti sõidutakistuse vähendamisele.

  • Uus A4 Avant g-tron
    Uus A4 Avant g-tron
    Hind alates: 39.800,00 EUR

    Audi A4 Avant g-tron on erakordselt paindlik nii igapäevases perekasutuses kui ka töösõitudel – seda suuresti tänu oma dünaamilisusele ja universaalkere praktilisusele. Audi CNG tehnoloogia tõestab, et saad alternatiivkütust oma igapäevaelus usaldada.

  • Uus A4 allroad quattro
    Uus A4 allroad quattro
    Hind alates: 47.550,00 EUR

    Uus Audi A4 allroad quattro kehastab ainulaadset kontseptsiooni: selles on ühendatud kõrge mugavusaste ja maastikusõidu omadused, mis annavad allroad quattrole enda turusektoris unikaalse positsiooni. Tänu standardvarustusse kuuluvale nelikveole ja suurendatud kliirensile jätkab see mudel sõitmist ka siis, kui asfalttee otsa lõpeb.

  • Uus S4 Limousine
    Uus S4 Limousine
    Hind alates: 66.400,00 EUR

    Sportlik välimus on standardvarustuses. S4 Singleframe iluvõre ja esiletõstetud horisontaalsetest varbadest moodustuv muster rõhutavad laiust ja dünaamikat. Kaitseraud ja õhu sisselaskeavad on silmatorkava kontuuriga. Sportlikku välimust rõhutavad muljetavaldavalt ainuomane S disaini kaheharuline kroomitud väljalaskesüsteem ja tagaspoiler.

  • Uus S4 Avant
    Uus S4 Avant
    Hind alates: 68.400,00 EUR

    Kõik kes valivad Audi, tahavad sportliku sõidukogemust, atraktiivset disaini ja innovatiivset disaini. Kõik kes valivad Audi S4 Avanti saavad veelgi enam: sportautoliku võimsuse ja sõidudünaamika ent praktilise ja funktsionaalse igapäeva sõiduki. Ei mingeid kompromisse. Läbinisti Audi, kuid midagi veelgi enamat.

  • Uus RS 4 Avant
    Uus RS 4 Avant
    Hind alates: 79.300,00 EUR

    Legendaarsest sugupuust pärinev edumudel väljendab oma dünaamilisi ambitsioone uuendatud esiosa ning sportlikuma sõitjateruumiga, sh uue MMI touch kasutajaliidesega. Kahe turboga V6 mootori võimsus on 331 kW (450 hj) ning muljet avaldav pöördemoment 600 Nm on kasutatav väga laias pööretevahemikus 1900 kuni 5000 p/min.

  • A5 Sportback
    A5 Sportback
    Hind alates: 43,200.00 EUR

    Uus Audi A5 Sportback on nüüd uue, jõulisema disainiga ning kõrgtehnoloogilise MMI touch kasutuskontseptsiooniga. Poolhübriidtehnoloogia tagab suurema mugavuse, vähendades samas ka kütusekulu.

  • Uus A5 Sportback g-tron
    Uus A5 Sportback g-tron
    Hind alates: 44.350,00 EUR

    Audi A5 Sportback g-tron ühendab lummaval moel dünaamilise iseloomu ja emotsionaalse kupeeliku disaini. Tänu surugaasiga töötavale mootorile tõestab see, et sportlikkust on võimalik ühendada säästlikkusega.

  • Uus S5 Coupé TDI
    Uus S5 Coupé TDI
    Hind alates: 67,400.00 EUR

    Uus Audi S5 Coupé TDI on atleetlik, sportlik ja elegantne, uue ja lihvitud välimusega ning täis kõrgtehnoloogiat. Selle disain on on ühendatud keeruka aerodünaamikaga. Pealispinna all avaldab S5 Coupé TDI muljet täiesti uue veermiku, võimsate mootorite ja juhiabisüsteemide uuenduslikkusega.

  • Uus S5 Sportback TDI
    Uus S5 Sportback TDI
    Hind alates: 67,100.00 EUR

    S5 Sportback TDI viieukselises kupees on ühendatud elegantsus ja emotsionaalne disain ning ülim funktsionaalsus ja väga mugav salong. See peresõbralik auto on täiuslike võrguühendustega, pakkudes uusimaid teabe ja meelelahutuse võimalusi. Lisaks eeltoodule on teise põlvkonna mudelitel täiesti uus vedrustus, suure võimsusega mootorid ja uuenduslikud juhiabisüsteemid.

  • Uus RS 5 Coupé
    Uus RS 5 Coupé

    Uus Audi RS 5 Coupé kombineerib elegantse esteetika klassikalise RS-suutlikkusega. 2.9 TFSI V6 Biturbo mootor, millel on 331 kW (450 hj) võimsust ja maksimaalne pöördemoment 600 Nm, lubab sportlikkust ja võimsust. Audi RS 5 Coupé kiirendab 0 kuni 100 km/h 3.9 sekundiga, maksimaalne kiirus on 250 km/h (soovi korral 280 km/h).

  • Uus RS 5 Sportback
    Uus RS 5 Sportback

    Uus Audi RS 5 Sportback kombineerib elegantse esteetika klassikalise RS-suutlikkusega. 2.9 TFSI V6 Biturbo mootor, millel on 331 kW (450 hj) võimsust ja maksimaalne pöördemoment 600 Nm, lubab sportlikkust ja võimsust. Audi RS 5 Coupé kiirendab 0 kuni 100 km/h 3.9 sekundiga, maksimaalne kiirus on 250 km/h (soovi korral 280 km/h).

  • A6 Avant
    A6 Avant
    Hind alates: 49,700.00 EUR

    Sujuvam, laiem ja madalam - Uus Audi A6 Avant demonstreerib oskust püüda pilke. Silmatorkavad rattakoopad, pikalt langev katusejoon ja tugevalt kaldus D-piilar rõhutavad dünaamilisi proportsioone ja loovad võrreldamatu silueti. Sõiduki tagaosa rõhutab sportlik katusespoiler ja kroomliist. Atleetlik väljanägemine koos kompromissitu mahutavusega.

  • A6 Limousine TFSI e
    A6 Limousine TFSI e
    Hind alates: 59,800.00 EUR

    Kui tahad teistest ees olla, pead valima oma tee. Audi A6 55 TFSI e quattro Limousine teeb selle Sinu jaoks lihtsaks muljet avaldaval moel, pakkudes efektiivset pistikuhübriid-tehnoloogiat, teedrajavat juhtkontseptsiooni, mugavat sõitjateruumi ja atleetlikku disaini.

  • A6 Avant TFSI e
    A6 Avant TFSI e

    Kui tahad teistest ees olla, pead valima oma tee. Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro teeb selle Sinu jaoks lihtsaks muljet avaldaval moel, pakkudes efektiivset pistikuhübriid-tehnoloogiat, teedrajavat juhtkontseptsiooni, mugavat sõitjateruumi ja atleetlikku disaini.

  • A6 allroad
    A6 allroad
    Hind alates: 68,000.00 EUR

    20 aastat maastikusuutlikku A6 Avanti: Uus Audi A6 allroad quattro. Tänu standardvarustusse kuuluvale nelikveole, adaptiivsele õhkvedrustusele ja kõrgemale kliirensile tunneb ta end ühtmoodi koduselt nii teedel kui ka maastikul. Võimsad V6 TDI mootorid tagavad enam kui piisava veovõime: haagise lubatud mass on kuni 2,5 tonni. Tänu eelkäijast veelgi isikupärasemale disainile ja suuremas ulatuses kohandatavale varustusele veenab uus A6 allroad quattro kliente, kes hindavad jõulist disaini, erakordset paindlikkust ning tipptasemel mugavust.

  • S6 Limousine
    S6 Limousine
    Hind alates: 79,800.00 EUR

    Audi S6 Limousine on sportlik, mitmekülgne ja efektse disainiga auto, mille varustusse kuulub kõige moodsam info-, meelelahutus- ja juhiabisüsteemide tehnoloogia ning võimas jõuallikas.

  • S6 Avant
    S6 Avant
    Hind alates: 82,600.00 EUR

    Audi S6 Avant on sportlik, mitmekülgne ja efektse disainiga auto, mille varustusse kuulub kõige moodsam info-, meelelahutus- ja juhiabisüsteemide tehnoloogia ning võimas jõuallikas.

  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant
    Hind alates: 121,100.00 EUR

    25 aastat RS-i, 25 aastat võimsaid universaale Audilt: Audi Sport avab uue RS 6-ga kiirete Avantide loos uue peatüki. Tänu poolhübriidsüsteemile senisest veelgi võimsam ja efektiivsem RS 6 Avant on täiuslik kaaslane igas olukorras.

  • Uus A7 Sportback TFSI e
    Uus A7 Sportback TFSI e
    Hind alates: 70,700.00 EUR

    Elegantne välimus, muljetavaldav võimsus ja efektiivsus, tippkvaliteediga sõitjateruum Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro. innovaatilise pistikuhübriidi kombinatsioon, mille hübriidjõuallikas koosneb võimsast sisepõlemismootorist ning efektiivsest elektrimootorist, mis võimaldab sõita kohapealsete heitmeteta. Koge meie sportlikus kupees ka kõige moodsamat juhiabi-, info- ja meelelahutustehnoloogiat.

  • Uus S7 Sportback
    Uus S7 Sportback
    Hind alates: 88,600.00 EUR

    Elegantne välimus, muljetavaldav võimsus, tippkvaliteediga sõitjateruum – Audi S7 Sportback veenab nii oma väliste kui ka sisemiste omadustega. Koge meie sportlikus kupees ka kõige moodsamat juhiabi-, info- ja meelelahutustehnoloogiat.

  • Uus RS 7 Sportback
    Uus RS 7 Sportback
    Hind alates: 126,100.00 EUR

    Uus, teise põlvkonna Audi RS 7 Sportback on unikaalsem kui kunagi varem. Audi Sport GmbH esitleb Frankfurdi autonäitusel (IAA) RS 7 Sportbacki esmakordselt viiekohalisena, uudiseks on ka RS 7 Sportbacki poolhübriidsüsteem, mis tagab veelgi suurema võimsuse ja efektiivsuse.

  • Uus A8 TFSI e
    Uus A8 TFSI e

    Elegantse luksussedaani ja innovaatilise pistikuhübriidi kombinatsioon – see ongi Audi A8 60 TFSI e quattro. Tema hübriidjõuallikas koosneb võimsast sisepõlemismootorist ning efektiivsest elektrimootorist, mis võimaldab sõita kohapealsete heitmeteta. Tänu laiale info- ja meelelahutussüsteemide valikule jätkavad juht ja kaassõitjad nii ees kui ka tagaistmel häirimatult oma digitaalset igapäevaelu.

  • Uus S8 TFSI
    Uus S8 TFSI
    Hind alates: 135,200.00 EUR

    Reisimine võib olla uskumatult lõõgastav: Audi S8 TFSI näitab kuidas – luksussedaan oma kõige sportlikumas vormis. Jõua sihtkohta kiirelt ja puhanult – see on eesmärk. Tänu külluslikule ruumikusele ja mugavusele, uuenduslikule kasutuskontseptsioonile, suurele hulgale info-, meelelahutus- ja ühenduvusvõimalustele ning võimsale topeltturboga V8 TFSI mootorile on see lapsemäng.

  • Uus Q3 Sportback
    Uus Q3 Sportback
    Hind alates: 35,550.00 EUR

    Uus Q3 Sportback ühendab maasturi mõjuva välimuse ja mitmekülgse igapäevamugavuse ning kupee elegantsi ja suurepärase juhitavuse. See teeb Q3 Sportbackist Audi esimese kompaktse crossoveri.

  • Uus RS Q3
    Uus RS Q3
    Hind alates: 64,600.00 EUR

    Audi Sport esitleb uue põlvkonna RS Q3. Sportlik kompaktauto on erakordse sooritusvõime-, atleetliku disaini- ja maksimaalse igapäevakasutuseks mõeldud paindlikkusega.

  • Uus RS Q3 Sportback
    Uus RS Q3 Sportback
    Hind alates: 66,900.00 EUR

    Audi Sport esitleb esmakordselt RS Q3 Sportbacki. Sportlik kompaktauto on erakordse sooritusvõime-, atleetliku disaini- ja maksimaalse igapäevakasutuseks mõeldud paindlikkusega.

  • Q5 TFSI e
    Q5 TFSI e

    Efektiivne, sportlik ning elektrirežiimis kohapealsete heitmeteta – elektri- ja sisepõlemismootorit ühendava Audi Q5 55 TFSI e quattro pistikhübriidiga võid nautida mõlemat jõuallikat. Ühtlasi pakub Q5 55 TFSI e quattro premium-linnamaasturile omast mugavust ja praktilisust.

  • SQ5 TDI
    SQ5 TDI

    Audi SQ5 TDI avaldab muljet oivalise jõudlusega, igapäevase kohaldatavuse, progressiivse tehnoloogia ja varustusega. 3.0-V6-TDI mootor pakub 255 kW (347 hj) ja paiskab auto nullist sajani 5,1 sekundiga, mida saadab iseloomulik mootorihääl. Selge profiil, S-spetsiifilised matid titaanmustad õhuvõtuavad ja sportlikud iluliistud ustel rõhutavad Q-spetsiifilist välimust ja S-iseloomulikku eripära. Juhiistmel: tähelepanu, valmis olla, läks!

  • Uus Q7 TFSI e
    Uus Q7 TFSI e
    Hind alates: 69,900.00 EUR

    Audi Q7 TFSI e ühendab endas võimsuse ja nutikuse: 55 TFSI e quattro elektrimootori ja kolmeliitrise V6 TFSI mootori koguvõimsus on 280 kW (381 hj), 60 TFSI e quattro võimsus aga 335 kW (456 hj). Ühtlasi suudab Q7 TFSI e läbida elektrirežiimis ja kohapealsete heitmeteta kuni 40 kilomeetrit. Lisaks oleme me oma uue mudeli varustanud eeskujuliku maastikusuutlikkusega, mille tagavad õhkvedrustus, elektromehaaniline roolivõimendus, Audi drive selecti maastikurežiim ja quattro nelikvedu.anud uue Q-perekonnale omase disaini ning pakub lisaks ruumikusele suurepärast dünaamikat ja erakordset mugavust. Poolhübriidtehnoloogia, digitaalne kasutuskontseptsioon ja lisavarustusse kuuluvad HD Matrix LED laseresituled on vaid mõned uue mudeli märkimist väärivad omadused.

  • Uus SQ7
    Uus SQ7
    Hind alates: 99,400.00 EUR

    Puhas sõidurõõm, jõuline välimus ja suurepärane ruumikus – kõik see võtab kokku Audi SQ7 TFSI olemuse. Salongis veenab pere-linnamaastur sõitjaid kõrge mugavuse ning meelelahutus- ja infosüsteemi uusimate kasutusvõimalustega. Vajutus gaasipedaalile päästab valla 373 kW (507 hj) arendava V8-biturbo-TFSI-mootori jõu.

  • Uus SQ8
    Uus SQ8
    Hind alates: 110.400,00 EUR

    Progressiivne disain, võimas mootor, püsiv quattro nelikvedu ja suurepärane mugavus kõigile autos istujatele – Audi SQ8 TFSI on kombinatsioon dünaamilisest luksklassi kupeest, emotsioone tekitavast sportautost ja ruumikast linnamaasturist. Tervikule paneb punkti kompleksne põhivarustusse kuuluv info- ja meelelahutussüsteem.

  • Uus RS Q8
    Uus RS Q8
    Hind alates: 129,400.00 EUR

    Kõige võimsam kupeemaastur Audi Sport’ilt: 441 kW (600 hj) arendav Audi RS Q8. Lisaks oma RS-võimekusele avaldab RS Q8 muljet erakordse mitmekülgsusega – nii sõidukogemuse kui ka disaini osas.

  • TTS Coupé
    TTS Coupé
    Hind alates: 39,655.00 EUR

    Selle kompaktse sportauto kolmas põlvkond kütkestab taas oma emotsionaalse disaini ja dünaamiliste omadustega. Uut kupeed iseloomustab uuenduslike tehnoloogiate kasutamine mootoris ning Audi virtuaalset näidikutepaneeli hõlmavas juhtimis- ja kuvamiskontseptsioonis.

  • RS 3 Limousine
    RS 3 Limousine
    Hind alates: 58,100.00 EUR

    Uus tippsportlane kompaktklassis näitab oma sportlikku iseloomu juba välisilmega. Kolmemõõtmeline kärjestruktuuriga Singleframe iluvõre quattro logoga ulatub alumise spoilerini.

  • Uus RS 4 Avant
    Uus RS 4 Avant
    Hind alates: 79,300.00 EUR

    Legendaarsest sugupuust pärinev edumudel väljendab oma dünaamilisi ambitsioone uuendatud esiosa ning sportlikuma sõitjateruumiga, sh uue MMI touch kasutajaliidesega. Kahe turboga V6 mootori võimsus on 331 kW (450 hj) ning muljet avaldav pöördemoment 600 Nm on kasutatav väga laias pööretevahemikus 1900 kuni 5000 p/min.

  • Uus RS 5 Coupé
    Uus RS 5 Coupé

    Uus Audi RS 5 Coupé kombineerib elegantse esteetika klassikalise RS-suutlikkusega. 2.9 TFSI V6 Biturbo mootor, millel on 331 kW (450 hj) võimsust ja maksimaalne pöördemoment 600 Nm, lubab sportlikkust ja võimsust. Audi RS 5 Coupé kiirendab 0 kuni 100 km/h 3.9 sekundiga, maksimaalne kiirus on 250 km/h (soovi korral 280 km/h).

  • Uus RS 5 Sportback
    Uus RS 5 Sportback

    Uus Audi RS 5 Sportback kombineerib elegantse esteetika klassikalise RS-suutlikkusega. 2.9 TFSI V6 Biturbo mootor, millel on 331 kW (450 hj) võimsust ja maksimaalne pöördemoment 600 Nm, lubab sportlikkust ja võimsust. Audi RS 5 Coupé kiirendab 0 kuni 100 km/h 3.9 sekundiga, maksimaalne kiirus on 250 km/h (soovi korral 280 km/h).

  • RS 6 Avant
    RS 6 Avant
    Hind alates: 117,600.00 EUR

    25 aastat RS-i, 25 aastat võimsaid universaale Audilt: Audi Sport avab uue RS 6-ga kiirete Avantide loos uue peatüki. Tänu poolhübriidsüsteemile senisest veelgi võimsam ja efektiivsem RS 6 Avant on täiuslik kaaslane igas olukorras.

  • RS 7 Sportback
    RS 7 Sportback
    Hind alates: 126,100.00 EUR
  • Uus RS Q8
    Uus RS Q8
    Hind alates: 124,500.00 EUR

    Kõige võimsam kupeemaastur Audi Sport’ilt: 441 kW (600 hj) arendav Audi RS Q8. Lisaks oma RS-võimekusele avaldab RS Q8 muljet erakordse mitmekülgsusega – nii sõidukogemuse kui ka disaini osas.

  • Uus e-tron Sportback
    Uus e-tron Sportback
    Hind alates: 74.400,00 EUR

    Audi e-tron Sportback on dünaamiline kupeemaasturmaastur võimsusega kuni 300 kW ning sõiduulatusega kuni 446 kilomeetrit (WLTP). Esmakordselt on seeriaautol saadaval digitaalsed maatriks-LED esilaternad, mille valgustus jagatakse väikesteks piksliteks, mida saab juhtida erakordselt täpselt. See muudab näiteks kitsastel teedel oma sõidurajas püsimise lihtsamaks ning näitab auto kohta sõidurajal.

  • Uus e-tron S
    Uus e-tron S
    Hind alates: 96.200,00 EUR

    Tänu dünaamikale, mida suudab pakkuda vaid võimas elektrimootor, on iga sõit uuenenud disainiga täiselektrilises Audi e-tron S-is äärmiselt põnev. Ülihea reaktsiooniga gaasipedaaliga Audi e-tron S kiirendab paigalt 100 km/h’ni vaid 4.5 sekundiga ja seda peaaegu hääletult. Sõiduulatus on ühe laadimisega tervelt 364 km (WLTP) ning muljetavaldavad on ka selle mudeli agiilsus ja veojõud.

  • Uus e-tron S Sportback
    Uus e-tron S Sportback
    Hind alates: 98.700,00 EUR

    Täiselektriline Audi e-tron S Sportback avaldab muljet oma kolme võimsa elektrimootori, sportliku disaini ja sõiduulatusega, mis on ühe laadimisega kuni 370 km (WLTP). 370 kW-ne võimsus lubab kupee-linnamaasturil saavutada paigalt 100 km/h tunnikiiruse vaid 4.5 sekundiga ja nautida igat sõitu täiel määral.

  • Uus A5 Sportback g-tron
    Uus A5 Sportback g-tron
    Hind alates: 44.350,00 EUR

    Audi A5 Sportback g-tron ühendab lummaval moel dünaamilise iseloomu ja emotsionaalse kupeeliku disaini. Tänu surugaasiga töötavale mootorile tõestab see, et sportlikkust on võimalik ühendada säästlikkusega.

 <meta property="og:image" content="https://www.audi.ee/content/dam/nemo/ee/custom_teasers/Audi-RS-AE-2.jpg"/>

RS mudelite loomine: kuidas Audi Sport GmbH kujundab RS mudelite iseloomu

Audi Sport GmbH poolt loodud Audi RS mudelid on vastavate mudeliseeriate pärlid. RS mudelitel on tugev karakter, mis ühendab endas selgelt eristuva disaini, igapäevase kasutusmugavuse, tippsoorituse ning elevust tekitava sõidukogemuse. Selline saavutus tuleneb disainerite ning arendus- ja testimisinseneride järeleandmatust keskendumisest pisidetailidele, mis viimistletakse ideaalseks maailma erinevais paigus toimuvate arvukate proovisõitude kaudu. Heida pilk arendustöö kulisside taha!


Saksamaal asuva maailmakuulsa võidusõiduraja Nürburgringi Põhjaring (Nordschleife) on legendaarne võidusõidurada: 20.832-kilomeetri pikkune rada on üks raskemaid kogu maailmas. Iga meeter on tõeliselt raske väljakutse: kokkusurutus Fuchsröhres, the kickbackid Karussellis või hüpe Pflanzgartenis. Enam kui 80 protsenti rajast sõidetakse täisvõimsusel. Kui suurel kiirusel rakendatakse maksimaalset koormust, võrdub iga selle raja kilomeeter mitme kilomeetriga tavalisel maanteel. 8000 kilomeetrit kestvuskatset Põhjaringil saab hõlpsalt kõrvutada auto kogu kasutuseaga. Oma kõrgete nõudmiste tõttu on Põhjaring iga sportauto etalon. Kui suudad selle raja edukalt läbida, tuled toime ka ülejäänud teedel kogu maailmas.

Põhjaring näitab teadlikule juhile palju olulist auto kohta: selle tugevused ja nõrkused, juhitavuse täpsus kiirete ringiaegade saavutamiseks, kontroll auto üle selle limiite katsetades ning mis olulisim, auto kvaliteedi säilimine ka kõige keerukamates sõidutingimustes. Seetõttu on Audi Sport GmbH jaoks Põhjaring vältimatu osa sõiduki arenduse ja testimise juures.

Audi Sport heaks töötav Põhjaringi ekspert: Frank Stippler

Frank Stippler tunneb “rohelist põrgut” hästi. 45-aastane Stippler sündis Kölnis ning elab Eifeli mäestiku regioonis Saksamaal. Ta on seotud Audi Sport ajalooga rohkem kui ükski teine võidusõitja. Tema suurimad saavutused on näiteks 24-tunni Spa võidusõit aastal 2012 ja 24-tunni võidusõit Nürburgringis (2012 ja 2019). Stippler oli osa Audi Sport meeskonnast algusest peale, kui GT3 võidusõiduauto Audi R8 LMS 2009. aastal debüüdi tegi. Lisaks sõiduoskusele panustas ta oluliselt ka oma inseneriteadmistega. Sellest ajast alates on keeruline ette kujutada võidusõiduautode ja tavateedel kasutatavate sportautode arendust ilma temata. See kehtib nii RS mudelite kui ka suure jõudlusega sportmudeli R8 puhul, mida uuendati rikkalikult 2019. aasta algul Coupé, Spyder ja R8 V10 RWD (tagaveoline) mudelite näol.

Stippleri kõige hiljutisem meisterlik saavutus on Põhjaringi rajarekord, mille ta saavutas RS Q8 mudeliga 2019. aasta sügisel. Kirja läks aeg 7 minutit ja 42.253 sekundit, mis sai notariaalselt tõendatud ning mis tähendas, et võidusõitja lõi maasturite standardaega 12 sekundi võrra. Kuigi uus rekord ei olnud arenduse eesmärgiks, on see siiski selge tõestus tohutust dünaamilisusest, mida Audi kõige sportlikum Q mudel pakub.

Oliver Hoffmann: “Põhjaring on ülim vastupidavuse test”

“Põhjaring on ülimaks vastupidavuse testiks meie arendus- ja koordineerimise töö juures,” selgitab Oliver Hoffmann, Audi Sport GmbH tegevdirektor. “Kõiki RS mudeleid testitakse Põhjaringil vähemalt 8000 kilomeetri jagu. Rada võimaldab meil detailselt aru saada, kuidas kõik osad ekstreemsetes tingimustes vastu peavad ning lisaks saame täpsemat infot ka vedrustuse käitumise kohta. RS Q8 puhul oli meie põhifookus vedrustuse, summutite ja ESP seadistamisel, samuti ka veeremise stabiliseerimise ja sportdiferentsiaali jõudluse omaduste sätestamine.”

Mis eristab Audi kiireima maasturi iseloomu? “RS Q8 ühendab endas silmapaistva jõudluse ja erakordse disaini, maasturi võimsuse ja mitmekülgsuse koos meie ulatusliku kvaliteedistandardiga,” selgitab Hoffmann. “RS sõidukitel on tugev ja unikaalne karakter, mis pakub spontaanselt maksimaalset jõudlust kus ja millal iganes selleks soov on ning pikkadel sõitudel parimat jõudlust mängleva kergusega.” See on oluline, sest paljud RS omanikud kasutavad oma autot igapäevaselt ning koguvad sellega kilometraaži. “RS saab olla nii sportauto kui ka igapäevasõiduk. Oluline on, et iga läbitud kilomeeter RS mudeli roolis pakuks elamust. See saavutatakse tänu silmapaistvale disainile, tunnetatavale tipptasemele ning muljetavaldavale kvaliteedile,” ütleb Oliver Hoffmann, kes vastutab ka tehniliste arengute eest Neckarsulmi tehases.

12 mudelit portfoolios: RS initsiatiiv on hoos

RS mudelite rünnak on täies hoos: AUDI AG sportmudelite osakond on välja töötanud juba kaksteist RS mudelit: RS 3 Sportback, RS 3 Limousine, RS 4 Avant, RS 5 Coupé, RS 5 Sportback, RS 6 Avant, RS 7 Sportback, TT RS Coupé, TT RS Roadster, RS Q3, RS Q3 Sportback ning RS Q8. Kaheksat neist tutvustati alles möödunud aastal ning Audi Sport GmbH-l on lähitulevikuks mitmeid ideid veel varuks.

Tulevased RS mudelid rikastavad tootevalikut võrdlemisi kiiresti pärast vastavate põhimudelite turuletoomist. See tähendab, et nende omadused määratletakse väga varajases staadiumis ja nende arendamine toimub samaaegselt mudelitega, millel need põhinevad. Lisaks disainile keskendutakse jõuülekandele ja vedrustusele. Lõppude lõpuks on eesmärk tuua esile võimalikult palju sportlikku DNA-d, mida iga Audi endas kannab.

Kaasaegne efektiivsus on siinkohal üks põhilisemaid eesmärke. RS 6 Avant, RS 7 Sportback ja RS Q8 koostisosade loend sisaldab juba kõrgetasemelist leebet hübriidajamit, mis põhineb pehmet hübriidsüsteemi, mis põhineb 48-voldisel elektrisüsteemil, samuti silindrite desaktiveerimist (COD) V8 TFSI mootoris osalise koormuse korral. Ütlematagi selge, et neid funktsioone peab saama rakendada ka RS mudelitele iseloomulikul viisil. “Peenhäälestamine” on see võlusõna, mis iseloomustab tähelepanuväärse RS mudeli loomise pikka teekonda. “Unikaalne karakter areneb vaid siis, kui me töötame järjekindlalt ja suure täpsusega. Suur kogemustepagas ja selge visioon omavad võtmerolli ühtse üldkontseptsiooni loomiseks,” ütleb Oliver Hoffmann kindlameelselt.
00:00 | 00:00

30 korda maailmale ring peale: RS Q8 testimise programm

Testimisinsenerid veetsid kaks aastat nii arengujärgus mudelite kui ka prototüüpide ning lõpuks RS Q8 mudeli roolis, sõites kokku ligi 1.2 millionit kilomeetrit. Selline kilometraaž on võrdeline maailmale 30 korda ringi peale tegemisega. Testsõite sooritati Soomes, Rootsis, Prantsusmaal, Itaalias, Lõuna-Aafrikas, Hiinas ja USA-s. Sõideti igat tüüpi võidusõiduradadel ja teedel.

Katsesõitude piirkonnad, nagu näiteks kiire ringrada Itaalia lõunaosas asuvas Nardò linnas, valiti eesmärgiga testida kõigi komponentide vastupidavust püsivalt suurel kiirusel. Skandinaavia teede jäised ja lumised olud pakkusid ideaalseid tingimusi vedrustuse ja juhtimissüsteemide reageerimisomaduste viimistlemiseks. Libedal pinnasel sõites on isegi väikestel seadistuse muudatustel väga märgatav mõju. Lõuna-Aafrika kuumus ja kõrgus pakkusid õhukonditsioneerile, mootori jahutusele ja jõudluse omadustele korralikke väljakutseid.

Inspireeritud võidusõiduautost: RS mudelite disain

RS mudelid on Audi mudeliportfelli dünaamilised lipulaevad, nagu indikeerib nende eriti silmatorkav välidisain. See on suuresti inspiratsiooni saanud motospordist, mis väljendub lõpptulemuses vähendatud kujul koos dünaamilisema viimistlusega. Tipptulemused motospordis nõuavad teatud komponentide äärmuslikumat kuju. “Vorm järgib funktsiooni“ põhimõtte kohaselt on seetõttu loomulik, et motospordi kõrgtasemeliste tehnoloogiate kasutamine peegeldub ka RS mudelite visuaalses väljanägemises.

Paljude RS mudelite Singleframe iluvõre proportsioon ja positsioon põhineb R8 sportautol: see on laiem ja madalam kui sõsarmudelitel ning selles domineerib puristlik, sportlik must tavapäraste kroomelementide asemel. Mõnel RS mudelil on horisontaalsed pilud iluvõre ja kapoti vahel, mis meenutavad ikoonilist Audi Sport quattro mudelit 1984. aastast. Võimsad õhu sisselaskeavad ja suured elliptilised summutitorud sümboliseerivad turbomootorite võimsust.

RS mudelite kerel on samuti eksklusiivne välimus, mis on eriti silmatorkav Audi RS 6 Avant puhul. See on põhimudelist 80 millimeetrit laiem ning isegi poritiivad on samamoodi RS mudelile tüüpilised nagu ka tagumised uksed, külgpaneelide raamid, esiosa ja kapott. Ainult esiuksed, katus ja tagaluuk on muutmata. Suure jõudlusega Avant mudeli rattakoopad sobivad ratastele läbimõõduga kuni 22 tolli - või RS Q8 korral isegi 23 tolli.

Tipptasemel kvaliteet isegi arendamise ajal

Kompromissitu kvaliteediga Audi maksimaalsus kehtib kõikide eksklusiivsete lahenduste kohta. “Meie kliendid nõuavad turu parimaid tooteid,” ütleb Audi Sport tegevdirektor Oliver Hoffmann. “Meie juures töötavad parimad spetsialistid ja meeskonnad, vastamaks kõrgetele ootustele.” RS mudelite töötoad, kus esimesed autod käsitsi kokku pannakse, mängivad arendusfaasis olulist rolli.

Audi kvaliteeditagamise osakonnal on hilisemas seeriatootmises kasutatavale sõidukile suur mõju isegi selles faasis. Töötajad panevad kogu RS korpuse ülitäpsetele alumiiniumist mõõteseadmetele, mida tuntakse peamise rakisena. Kõigi pindade, liigendite ja raadiuste kohandamiseks millimeetri kümnendikuni kasutatakse kaasaegseid kõrgtehnoloogilisi mõõtmismeetodeid, näiteks laserskännereid, mis registreerivad detaili pinnale mitu miljonit mõõtepunkti. See on kasulik igale individuaalsele RS-i aerodünaamikale ja atraktiivsusele.

RS mudelite tootmine toimub neljas asukohas

RS mudeleid toodetakse neljas asukohas. RS 3 Sportback, RS 3 Limousine, RS 4 Avant, RS 5 Coupé ja RS 5 Sportback sõidavad tootmisliinilt maha Saksamaal, Ingolstadtis. RS 6 Avant ja RS 7 Sportback toodetakse Neckarsulmis. Győr, mis asub Ungaris, on tootmiskohaks TT RS Coupé, TT RS Roadster, RS Q3 ja RS Q3 Sportback mudelitele. RS Q8 toodetakse aga Slovakkia pealinnas Bratislavas. Kõik RS mudelid jagavad tootmisliine oma sõsarmudelitega. Audi pressimiskoda tarnib tehastesse terasest, või paljudel juhtudel alumiiniumist valmistatud spetsiaalseid lehtmetalli osi, mis seejärel tehases kokku pannakse.

Vedrustuse ja jõuülekandeseade liitmine kerega on väga keeruline, eriti V8 mootoriga mudelite puhul. RS-spetsiifilised osad, näiteks väljalaskesüsteem, põrkerauad, tagaosa ja rattakoopad teevad RS mudelid täielikuks. RS 6 Avant ja RS 7 Sportback mudeleid toodetakse Neckarsulmis igal tööpäeval kahekohaline arv. Iga valminud sõidukile teostatakse kontrollsõit enne kliendile üleandmist.

„Böllinger Höfe” tehas asub Neckarsulmi tehase lähedal, mis on Audi Sport GmbH peakontor. See on koht, kus toodetakse R8 perekonna sport- ja võidusõiduautod, kusjuures suuremas osas käsitsi ning peagi hakatakse samas tehases tootma ka täiselektroonilist Audi e-tron GT mudelit.
00:00 | 00:00