Jõuülekanne: võimas, ent vähesaastav
Uuenenud preemium-klassi linnamaastur tuleb Euroopas müügile versioonina Audi Q5 40 TDI (kombineeritud kütusekulu 5,4-5,3* l/100 km, CO2 emissioon 143-139* g/km). Võimsa kaheliitrise ning nelja silindriga diiselmootori võimsus on 150 kW ja pöördemoment 400 Nm. Alumiiniumkarter kaalub umbes 20 kg vähem kui eelmisel mootoril ning väntvõll on umbes 2,5 kg kergem.
Poolhübriidsüsteem (MHEV) aitab kaasa madala kütusekulu saavutamisele. Rihma abil töötav startergeneraator toidab auto 12-voldist elektrisüsteemi, millesse kuulub lisaks liitium-ioon aku. BSG salvestab pidurdamisenergia akusse. MHEV-süsteem võimaldab Audi Q5-l sõita väljalülitatud mootoriga ja tagab start-stopp-režiimi toimivuse kiirustel alla 22 km/h. Kokkuvõttes annab see tulemuseks kütuse kokkuhoiu umbes 0,3 l/100 km. Audi Q5 40 TDI (kombineeritud kütusekulu 5,4-5,3* l/100 km ja CO2 emissioon 143-139* g/km) kiirendab nullist sajani 7,6 sekundiga ja auto tippkiirus on 222 km/h.
Audi Q5 40 TDI (kombineeritud kütusekulu 5,4-5,3* l/100 km ja CO2 emissioon 143-139* g/km) mootori jõu kannab quattro nelikveole üle ultratehnoloogiaga seitsmekäiguline S tronic käigukast, mis aitab samuti kaasa ökonoomsusele. Tavaolukorras kannab see kogu jõu üle esiratastele. Kui vajalikuks muutub aga nelivedu, näiteks libedates tingimustes või dünaamilisel sõidul, ühendavad kaks sidurit jõuülekandega sekundi murdosa jooksul ka tagarattad – paljudes olukordades juhtub see ennetuslikult. Veojõu ja soorituse osas ei jäta süsteem midagi soovida.