Nutikal tootmisliinil teevad enamuse tööst ära masinad.
See tähendab, et akude ja kerede tootmine saab toimuda kahe kilomeetri pikkusel liinil samaaegselt. Sellist korraldust nimetatakse “järjestikuseks” (inglise keeles just in sequence ehk JIS). Valmis akusüsteem transporditakse kere eelmonteerimisliinile. Seejärel järgneb üks etapp teisele. Esimene suur alakooste, mis detailihoidjale paigaldatakse, on esisild – see on juba poltidega esimese elektrimootori ning selle käigukasti ja jõuelektroonika külge kinnitatud. Järgmise sammuna paigaldatakse kõrgepingekaablid ja jahutustorustiku ühendused. Seejärel paigaldatakse tagasild ja ülejäänud elektrimootorid. Kui tehnilised komponendid ja jõuallikad on paigas, keevitatakse need elektriliselt. See toimub Brüsseli tehases täisautomaatselt, nagu ka mitmed teised akude tootmise ja keretööde valdkonna etapid, millest enamus viiakse siin läbi masinate poolt. Lõpliku monteerimise ajal saab täiselektriline seeriamudel ka laadimisvarustuse ja ühendused. Kontrollerid varustatakse andmetega ja n-ö õpetatakse välja. Sõiduk läbib põhjaliku sissesõitmisprogrammi katsestendil, kus simuleeritakse kõiki peamisi sõidusituatsioone. Seejärel saadetakse sõiduk tehase isiklikule katserajale.