Küpsised

See veebileht kasutab küpsiseid. Kui olete nõus, klõpsake nuppu "Nõustun" või jätkake sirvimist. Võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, muutes oma veebibrauseri sätteid ja kustutades salvestatud küpsised. Kui soovite rohkem infot, kuidas teie isikuandmeid käsitleme, palume lugeda privaatsustingimusi.

e-tron GT quattro
  • stage_exterior_front.jpg
Audi e-tron GT quattro in tagantvaade

e-tron GT quattro

Stiilipuhas sportlikkus ja progressiivne luksus

Audi e-tron GT quattro külgvaade

Ikooniline teerajaja

Audi e-tron GT quattro² disain on elektrilise mobiilsuse hiilgav teostus, kandes eksimatult Audi DNA-d.

Kombineeritud elektritarve kWh/100 km¹: 19.6–18.8 (NEDC); 21.6–19.9 (WLTP); keskmine CO₂ heide g/km¹: 0. Elektrienergia tarbimise ja CO₂ heite näidud sõltuvad sõidukile valitud varustusest.

Audi e-tron GT quattro cockpit

Keskendunud esteetiliselt dünaamilisele juhitavusele

Audi e-tron GT quattro² interjöör pakub hulgaliselt igapäevast kvaliteetset kasutusmugavust.

Audi e-tron GT quattro roof

Rohkem avarust

Panoraamkatuseluuk annab interjöörile hulgaliselt avarust juurde.

Manufacture Böllinger Höfe

Kirg loob progressi

Neckarsulmi lähedal asuvas Böllinger Höfe tehases, kus täiselektrilist gran tursimot toodetakse, pööratakse detailset tähelepanu täpsusele ja kvaliteedile.

Võimsus

350

kW

Kiirendus (0–100 km/h)

4.1

s

Laadimissüsteem

800

volti

Tulevik algab ideedest

Gran turismo proportsioonid – madal ja lai, pika teljevahega – näitavad selgelt, kuidas sportlikkus kohtub igapäevase kasutusmugavusega. Kere disain sümboliseerib jõudu ja jõudlust.

Audi e-tron GT quattro disain

Rõhuasetused disainis

Aerodünaamiliselt optimeeritud osad muutuvad funktsionaalseteks detailideks. Alates auto esiosas olevatest intelligentsetest õhuavadest õhutatud rattakoobasteni ja silmatorkava tagumise difuuserini.

Audi e-tron GT quattro katus
 

Tee uue vabaduseni

Panoraamkatuseluuk loob valgusküllase siseruumi.

Lühidalt öeldes: neli ust, viis kohta

Audi e-tron GT quattro² on modernsuse demonstratsioon. See kiirgab sportlikkust, eksklusiivsust ja mugavust. Sportistmed koos integreeritud peatugede ja vormitud külgedega tagavad kurvides ja sportlikul sõidul hea külgsuunalise toe.

Audi e-tron GT quattro cockpit

Kohandatud digitalisatsioon

Navigeerige, suhelge, hankige teavet või nautige meelelahutust uue digitaalse kontseptsiooni abil.

Audi e-tron GT quattro tagaistmed
 

Tagumised istmed

Auto sportlikku karakterit iseloomustavad eristuva disainiga tagaistmed kummalgi pool, mille vahel ka lisaiste.

Audi e-tron GT quattro tagant

Teadlik kaasaegsus

Disainerid langetasid valiku kasutamaks ressursisäästlikke materjale. Näiteks interjöör on täielikult nahavaba.

Laadimine uues dimensioonis

800-voldine liitium-ioon tüüpi aku, mis on integreeritud auto lamedale põhjale, pakub suurt jõudlust – nii laadides kui ka sõidu ajal. Koos rekupeerimissüsteemiga annab see WLTP mõõtmisprotseduuri järgi kuni 487 km pikkuse läbisõidu.

Aku laadimise aeg 100 km läbimiseks

ca. 5

min

Aku laadmise aeg 5 % kuni 80%

22.5

min

Sõiduulatus (WLTP)

487

km

Kiire laadimine³

Audi e-tron GT quattro² jõudlus ilmneb ka laadimise ajal: kuni 270 kW võimsusel 800-voldistes laadimisjaamades – standardvarustuses. Selleks kulub u. 5 minutit, et järgmise 100 km jaoks piisavalt voolu laadida. Ligikaudu 22,5 minutit võtab aku laadimine 5% -lt kuni umbes 80%.

Audi e-tron GT quattro laadimine kodus

Laadimine kodus

Audi e-tron GT quattro² saab standardvarustuses laadida maksimaalse vahelduvvoolu (AC) laadimisvõimsusega 11 kW. Kiirem laadimine kodus 22 kW võimsusega nõuab lisavalikus oleva e-troni laadimissüsteemi ühendamist koos lisavalikus oleva kuni 22 kW (AC) laadijaga.

Avalik laadimisvõrgustik

e-tron Charging service ⁵ ühendab ühe lepingu, ühe kaardi ja ühe juurdepääsu - üle riigipiiride. Pakub maanteel laadimiseks rohkem kui 200 000 laadimispunkti 26 Euroopa riigis.

Süstemaatiline quattro ümbertõlgendamine

Koos elektrilise sõidusüsteemiga tagab quattro nelikveosüsteem veojõu ratsionaalse jaotamise kõikide rataste vahel. Piisava veojõu olemasolu korral saadetakse veojõud peamiselt esiratastele.

Heli

„e“ kõla

Audi e-tron GT quattro tagantvaade
2
Kombineeritud elektritarve kWh/100 km¹: 19.6–18.8 (NEDC); 21.6–19.9 (WLTP); keskmine CO₂ heide g/km¹: 0. Elektrienergia tarbimise ja CO₂ heite näidud sõltuvad sõidukile valitud varustusest.
3
Aku laadimisaeg võib varieeruda sõltuvalt paljudest teguritest, sealhulgas ümbritsevast temperatuurist, muude riigispetsiifiliste pistikute kasutamisest ja eelkonditsioneerimisfunktsiooni kasutamisest (nt sõiduki kaugjuhitav kliimaseade). Koduste pistikute kasutamisel piirab e-troni laadimissüsteem laadimisvõimsust.
4
Vahelduvvoolu (AC) laadimiseks soovitab Audi laadida kõrgepinge akut tööstuslikest pistikupesadest, laadimisjaamadest või seinakastist. See on tõhusam ja oluliselt kiirem kui kodumajapidamise pistikupesast laadimine. Kui teil on juurdepääs vahelduvvoolu (AC) tööstuslikule pistikupesale või avalikule vahelduvvoolu või alalisvoolu laadimisjaamale, ärge laadige oma sõidukit regulaarselt koduste pistikupesade kaudu mobiilse e-troni laadimissüsteemi abil (kompaktne ja ühendatav). Laadimisvõimsus sõltub kasutatava toitepistiku tüübist, riigis kasutatavast pingest ja elektrivõrgu saadaolevate faaside arvust ning kliendi enda kodusest paigaldusest. Seetõttu võib see mõnel juhul madalam olla.
5
e-tron Charging Service teenust saab kasutada ainult Audi kaubamärgi elektrifitseeritud mudelite puhul (vajalik kehtiv sõiduki identifitseerimisnumber). Üleeuroopaline juurdepääs: e-tron Charging Service teenus on saadaval 26 Euroopa riigis. Lisalaadimisjaamade kavandamine teistes riikides on plaanis. Saadaval olevate laadimispunktide arv kasvab pidevalt, kuid on riigiti erinev ja sõltub olemasoleva infrastruktuuri laiendamise ulatusest. Kõigil antud riigi kõikidel laadimispunktidel pole juurdepääsuõigust. AUDI AG ei taga laadimistaristu toimimist, kättesaadavust, laadimisvõimsust ega muid omadusi. Asukohateavet laadimispunktide arvu kohta uuendatakse regulaarselt; täielikku teavet ei ole kohustust esitada. e-tron Charging Service kliendikaarti saab võrgus kasutada alles 24 tunni jooksul pärast kaardi aktiveerimist. Esimese 24 tunni jooksul saab kaarti vajaduse korral kasutada kohalike piirangutega. Autentimine rakenduse myAudi kaudu (QR-kood laadimispunktis) nõuab aktiivset raadio- ja internetiühendust. See autentimismeetod pole kõigis laadimispunktides saadaval. Hinnad on Euroopa eri riikides ühtlustatud, kuid võivad erineda Saksamaal pakutavast. Eesti uusimat teavet hinna ja lepingute kohta leiate aadressilt https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-ee Teie e-troni laadimisteenuse lepingu sõlmimisel kehtivad ainult elektrienergia kulud - esimese aasta transiiditariifi kuutasu maksab Audi. Pärast esimest aastat pikendatakse lepingut automaatselt veel 12 kuuks (ilma ette teatamata) ja rakendub kuutasu. Teavet hindade ja tingimuste kohta eesti keeles leiab aadressilt https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-ee