NEDC ja WLTP.

Uuel testiprotseduuril on muudetud sõidutsükkel ja rangemad testinõuded. Nende hulgas on pikem mõõtmise aeg ja kõrgem maksimumkiirus. Muudatustest lühidalt:

Rullstendil tehakse mõõtmisi pärast külmkäivitust neljas kiirusevahemikus: kuni 60, kuni 80, kuni 100 ja kuni 130 km/h. Nende faaside käigus auto pidurdab ja kiirendab korduvalt. Maksimaalne kiirus on seega 10 km/h suurem kui NEDC puhul. Lisaks on märgatavalt suurem ka keskmine kiirus – 47 km/h (varasema umbes 33 km/h asemel). Testimisruumis on temperatuur seatud 23°C peale. Eelnevalt nõudis NEDC 20-30°C. Kogu WLTP sõidutsükkel kestab umbes 30 minutit. Võrdluseks kestab NEDC vaid 20 minutit. Distants on enam kui kahekordistunud – 23 kilomeetrile 11 asemel. Erinevalt NEDC-st võtab WLTP arvesse spetsiifilist valikulist lisavarustust ja seda, kuidas need mõjutavad kaalu, aerodünaamikat ja energiatarvet (ootevool). Energiat tarbiv lisavarustus nagu kliimaseade või istmesoojendus jäävad testiprotseduuri ajaks väljalülitatuks.