Küpsised

See veebileht kasutab küpsiseid. Kui olete nõus, klõpsake nuppu "Nõustun" või jätkake sirvimist. Võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, muutes oma veebibrauseri sätteid ja kustutades salvestatud küpsised. Kui soovite rohkem infot, kuidas teie isikuandmeid käsitleme, palume lugeda privaatsustingimusi.

RS e-tron GT
  • stage_exterior_front.jpg
RS e-tron GT külgvaade

RS e-tron GT

Puhas energia ja progressiivne jõudlus

Kombineeritud elektritarve kWh/100 km¹: 20.2-19.3 (NEDC); 22.5-20.6 (WLTP),
keskmine CO₂ heide g/km¹: 0.
Elektrienergia tarbimise ja CO₂ heite näidud sõltuvad sõidukile valitud varustusest.

Eestvaade Audi RS e-tron GT

Kiirenduse geomeetria

Jõuliste joontega disain ühendab endas gran turismo dünaamilised proportsioonid Audi RS mudelite eksimatute omadustega.

Audi RS e-tron GT katus

Sportlikkuse ja eksklusiivsuse ühtesulandumine

Lisavarustusena saadaval olev süsinikkiust katus on valmistatud süsinikkiuga tugevdatud polümeerist. See kõrgtehnoloogiline materjal on väga stabiilne, samas on see ka eriti kerge.

Audi RS e-tron GT cockpit

Keskendudes esteetilisele sõidudünaamikale

Audi RS e-tron GT² mudelis on fookus koondunud interjööri kõige olulisemale ehk juhikohale.

Tehas Böllinger Höfe

Kirg loob progressi

Neckarsulmi lähedal asuvas Böllinger Höfe tehases, kus täiselektrilist gran tursimot toodetakse, pööratakse detailset tähelepanu täpsusele ja kvaliteedile.

Audi RS e-tron GT Edition one

Elektrifitseeriv start

Vaimustust tekitava Audi RS e-tron GT esimestele klientidele on saadaval edition one limiteeritud varustuse kombinatsioon.

Võimsus

440

kW

Kiirend (0–100 km/h)

3.3

s

Laadimissüsteem

800

volt

Universaalne kohalolek

Ambitsioon auto olemust ümber mõtestada peegeldub puristlikus disainis, mis on inspireeritud aerodünaamilisest jõudlusest. Progressiivne luksus annab hoogu emotsioonidest tulvil sõidukogemuse veelgi intensiivsemaks loomiseks. Iseloomulikuks tunnuseks on punase rombiga RS embleemid.

Audi RS e-tron GT eest
Audi RS e-tron GT tagatuled
 

Animatsioonidega valgusriba

Teine animatsioonidega valgusriba ulatub kogu tagaosa laiusesse, selle välisservad on raamitud üksikute V-kujuliste LED-segmentidega. Selline kahekordne tagurdus- ja suunatulede funktsioon on Audi puhul esmakordne.

Audi RS e-tron GT külgvaade

Täpne viimistlus

Julged jooned ja eristuv difuuser loovad efekti muljetavaldavast tugevusest. Voolujooneline katusejoon väljendab edasiliikuvat jõudu isegi siis, kui auto seisab paigal.

Eest Audi RS e-tron GT
 

Puhas ja täpne

Jõulised aktsiendid toovad esile auto põhijooned. Näiteks muutub sõiduki madal raskuskese nähtavaks tänu rõhutatud ukselävedele ja pikale teljevahele.

Dünaamiline väljendusrikkus: RS disainipaketid

Punased detailid sõiduki interjööris, mille üheks näiteks on punased kontrastõmblused. Hall toon rõhutab sõiduki salongi disaini, kombineerides kõrgekvaliteedilisi interjöörimaterjale ja peeneid kontrastseid õmblusi.

Audi RS e-tron GT cockpit

Kõik silma all

Üleni digitaalse 12,3-tollise värviekraani ja keskkonsooliga juhiinfo- ja teabesüsteem on täielikult juhile orienteeritud.

Audi RS e-tron GT esiiste
 

Sportlik välimus. Sportlik iseloom

Sportistmed ees tagavad suurepärase külgsuunalise toe kiiretes kurvides.

Audi RS e-tron GT tagaistmed

Tagumised istmed

Auto sportlikku karakterit iseloomustavad eristuva disainiga tagaistmed kummalgi pool, mille vahel ka lisaiste.

Valem edusammudeks

800-voldine liitium-ioon tüüpi aku, mis on integreeritud auto lamedale põhjale, pakub suurt jõudlust – nii laadides kui ka sõidu ajal. Koos rekupeerimissüsteemiga annab see WLTP mõõtmisprotseduuri järgi kuni 472-433 km pikkuse läbisõidu.

Audi RS e-tron GT avalik laadimine

Kiire laadimine³

Audi RS e-tron GT quattro² jõudlus ilmneb ka laadimise ajal: kuni 270 kW võimsusel 800-voldistes laadimisjaamades – standardvarustuses. Selleks kulub u. 5 minutit, et järgmise 100 km jaoks piisavalt voolu laadida. Ligikaudu 22,5 minutit võtab aku laadimine 5% -lt kuni umbes 80%.

Rohkem infot
Audi RS e-tron GT laadimine kodus
 

Kodus laadimine⁴

Audi RS e-tron GT² saab standardvarustuses laadida maksimaalse vahelduvvoolu (AC) laadimisvõimsusega 11 kW. Kiirem laadimine kodus 22 kW võimsusega nõuab lisavalikus oleva e-troni laadimissüsteemi ühendamist koos lisavalikus oleva kuni 22 kW (AC) laadijaga.

RS uues dimensioonis

Jõuülekanne, mida Audi RS e-tron GT² koos täielikult elektrilise quattro nelikveosüsteemiga pakub, on muljetavaldav. Elektrilise ajamiga nii esi- kui ka tagasillal suudab auto välja anda kuni 440 kW võimsust (kombineeritud elektritarve kWh/100 km¹: 20.2-19.3 (NEDC); 22.5-20.6 (WLTP); keskmine CO₂ heide g/km¹: 0).

Laadimise aeg 100 km sõiduks

ca. 5

min

Aku laadimine 5 % kuni 80%

22.5

min

Sõiduulatus (WLTP)

472

km

Heli

RS e-tron GT hääl ²

2
Kombineeritud elektritarve kWh/100 km¹: 20.2-19.3 (NEDC); 22.5-20.6 (WLTP); keskmine CO₂ heide g/km¹: 0. Elektrienergia tarbimise ja CO₂ heite näidud sõltuvad sõidukile valitud varustusest.
3
Aku laadimisaeg võib varieeruda sõltuvalt paljudest teguritest, sealhulgas ümbritsevast temperatuurist, muude riigispetsiifiliste pistikute kasutamisest ja eelkonditsioneerimisfunktsiooni kasutamisest (nt sõiduki kaugjuhitav kliimaseade). Koduste pistikute kasutamisel piirab e-troni laadimissüsteem laadimisvõimsust.
4
Vahelduvvoolu (AC) laadimiseks soovitab Audi laadida kõrgepinge akut tööstuslikest pistikupesadest, laadimisjaamadest või seinakastist. See on tõhusam ja oluliselt kiirem kui kodumajapidamise pistikupesast laadimine. Kui teil on juurdepääs vahelduvvoolu (AC) tööstuslikule pistikupesale või avalikule vahelduvvoolu või alalisvoolu laadimisjaamale, ärge laadige oma sõidukit regulaarselt koduste pistikupesade kaudu mobiilse e-troni laadimissüsteemi abil (kompaktne ja ühendatav). Laadimisvõimsus sõltub kasutatava toitepistiku tüübist, riigis kasutatavast pingest ja elektrivõrgu saadaolevate faaside arvust ning kliendi enda kodusest paigaldusest. Seetõttu võib see mõnel juhul madalam olla.