Kombineeritud elektritarve kWh/100 km¹: 20.2-19.3 (NEDC); 22.5-20.6 (WLTP),
keskmine CO₂ heide g/km¹: 0.
Elektrienergia tarbimise ja CO₂ heite näidud sõltuvad sõidukile valitud varustusest.
Kiirenduse geomeetria
Jõuliste joontega disain ühendab endas gran turismo dünaamilised proportsioonid Audi RS mudelite eksimatute omadustega.
Sportlikkuse ja eksklusiivsuse ühtesulandumine
Lisavarustusena saadaval olev süsinikkiust katus on valmistatud süsinikkiuga tugevdatud polümeerist. See kõrgtehnoloogiline materjal on väga stabiilne, samas on see ka eriti kerge.
Keskendudes esteetilisele sõidudünaamikale
Audi RS e-tron GT² mudelis on fookus koondunud interjööri kõige olulisemale ehk juhikohale.
Kirg loob progressi
Neckarsulmi lähedal asuvas Böllinger Höfe tehases, kus täiselektrilist gran tursimot toodetakse, pööratakse detailset tähelepanu täpsusele ja kvaliteedile.
Elektrifitseeriv start
Vaimustust tekitava Audi RS e-tron GT esimestele klientidele on saadaval edition one limiteeritud varustuse kombinatsioon.
Võimsus
kW
Kiirend (0–100 km/h)
s
Laadimissüsteem
volt
Universaalne kohalolek
Ambitsioon auto olemust ümber mõtestada peegeldub puristlikus disainis, mis on inspireeritud aerodünaamilisest jõudlusest. Progressiivne luksus annab hoogu emotsioonidest tulvil sõidukogemuse veelgi intensiivsemaks loomiseks. Iseloomulikuks tunnuseks on punase rombiga RS embleemid.
Täpne viimistlus
Julged jooned ja eristuv difuuser loovad efekti muljetavaldavast tugevusest. Voolujooneline katusejoon väljendab edasiliikuvat jõudu isegi siis, kui auto seisab paigal.
Punased detailid sõiduki interjööris, mille üheks näiteks on punased kontrastõmblused. Hall toon rõhutab sõiduki salongi disaini, kombineerides kõrgekvaliteedilisi interjöörimaterjale ja peeneid kontrastseid õmblusi.
Kõik silma all
Üleni digitaalse 12,3-tollise värviekraani ja keskkonsooliga juhiinfo- ja teabesüsteem on täielikult juhile orienteeritud.
Tagumised istmed
Auto sportlikku karakterit iseloomustavad eristuva disainiga tagaistmed kummalgi pool, mille vahel ka lisaiste.
800-voldine liitium-ioon tüüpi aku, mis on integreeritud auto lamedale põhjale, pakub suurt jõudlust – nii laadides kui ka sõidu ajal. Koos rekupeerimissüsteemiga annab see WLTP mõõtmisprotseduuri järgi kuni 472-433 km pikkuse läbisõidu.
Jõuülekanne, mida Audi RS e-tron GT² koos täielikult elektrilise quattro nelikveosüsteemiga pakub, on muljetavaldav. Elektrilise ajamiga nii esi- kui ka tagasillal suudab auto välja anda kuni 440 kW võimsust (kombineeritud elektritarve kWh/100 km¹: 20.2-19.3 (NEDC); 22.5-20.6 (WLTP); keskmine CO₂ heide g/km¹: 0).
Laadimise aeg 100 km sõiduks
min
Aku laadimine 5 % kuni 80%
min
Sõiduulatus (WLTP)
km
RS e-tron GT hääl ²